Wizard
عضویت
لایک ها
1,253

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام محمد جان ! مرسی . شما خوبی ؟ :)
    راستش ان قدر دیر جواب دادی یادم رفت اصلا باهات چیکار داشتم !!!!!!!! :4:

    دشمنت شرمنده ! اشکالی نداره !! :)
    این مطلب را میشه ببینی نظرت را بهم بگی ؟؟؟
    Scientific Errors in the Qur'an - WikiIslam
    مرسی ! :)
    محمد جان هر موقع اومدی بگو یکم باهات بحث نجومی دارم ! :) :)
    البته هر موقع وقت داشتی ! :)
    هندو ها معتقد بوده اند حیات از آب شروع شده است و اولین موجودات ابتدا در آب شکل گرفتند و بعد به سایر موجودات تبدیل شدند.
    سوم اینکه استفاده از اثر انگشت در زیر نامه ها و قرارداد ها قدمتی هزاران ساله دارد و افراد زیر نامه هایشان را انگشت میزده اند، یعنی اینکه میدانستند اثر انگشت انسانها با یکدیگر متفاوت است. در چین و بابل باستان و در نوا اسکوشیای کانادا آثار باستانی کشف شده است که نشان میدهد این مردم برای انجام معاملات اقتصادی خود از اثر انگشت بعنوان یک سند استفاده میکردند، تصویر زیر یکی از این موارد است.


    استفاده از اثر انگشت بویژه در میان چینی ها یکی از قدیمیترین تمدن های بشری رایج بوده است و اسناد و مدارک دولتی و اقتصادی آنها همواره با اثر انگشت امضا میشده است و آنها کاملا از این واقعیت که اثر انگشت هر انسانی متفاوت با انسان دیگر است اطلاع داشته اند. قدیمیترین اثر انگشتی که بعنوان امضا استفاده شده است و امروز از آثار باستانی به شمار میرود مربوط به قرن سوم پیش از میلاد !!!!
    :190::190::190::190::190::190:
    در کتاب های بوداییسم: پیدایش یا خلقت آگانا سوتا (Aganna Sutta) آیه 11 بطور مشخص به این قضیه که موجودات از آب بوجود آمده اند:73::73::73::73::73:
    تالس و بعد از او دانشمندان زیادی معتقد بودند حیات از آب آغاز شده است، در واقع دانشمندان ماتریالیست همچون تالس به سختی میتوانستند منشاء دیگری برای حیات غیر از آب در نظر بگیرند و این عقیده تا امروز نیز باقی مانده است. تالس معتقد بود اولین عنصر آب بوده است و این عقیده را با مشاهده سنگواره ها توسعه داده بود.
    از جمله سایر اندیشه های تالس اندیشه تکاملی بود که او آنرا بنیاد گذاشته بود. وی معتقد بود موجودات از آب بوجود آمده اند و حیوانات برتر از حیوانات فرو تر و انسان هم همچون باقی جانوران نتیجه تکامل است، وی معتقد بود انسان از ماهی بوجود آمده است.
    :o:o:o:o:o:o:o:o
    ارسطو (384-322) فیلسوف و ریاضیدان دیگر یونانی نیز اعتقاد بر این داشت که زمین گرد است ولی بر خلاف فیثاغورس برای این ادعای خود دو دلیل محکم داشت، یکی همان قضیه هلال ماه,دیگری این بود که کسانی که به سوی شمال دریانوردی کرده اند گفته اند ستارهایی که در آسمان دیده میشود تعداد بسیار بیشتری دارند و ستاره های بیشتری در مرز بین زمین و آسمان (افق) دیده میشوند ستاره قطبی (یکی از ستاره های معروف که برای جهت یابی نیز از آن بسیار استفاده میشود) و کسانی که در عرض جغرافیایی به سمت جنوب دریانوردی کرده اند ستاره قطبی را پایین تر دیده اند! و این به وضوح به ارسطو نشان میداد که دلیل این مشاهدات این است که دریانوردان روی یک سطح کروی در حال حرکت کردن هستند! از آنجا که ارسطو شاگرد افلاطون و افلاطون شاگرد سقراط بوده است و این سه از بزرگترین فلاسفه یونان و دنیا محسوب میشوند، میتوان دانست که حتی اسناد تاریخی نیز نشان میدهند جامعه علمی جهان به گرد بودن زمین با برهان و دلیل اطمینان کامل داشته است! نکات بسیار جالبی که میتوان در این مورد به آن اشاره کرد این است که رومیان بر روی سکه های خود که الان در موزه های جهان وجود دارند زمین را بصورت کره میکشیدند و همین نشان میدهد که رومیان که 2000 سال پیش نیز از این واقعیت اطلاع داشتند.
    عجب!!!!!!:47::47::47::47::47:
    فیثاغورس (582-507 قبل از میلاد) از فلاسفه و ریاضیدانان بسیار مشهور یونانی که در ساموس (در یونان) بدنیا آمد و زندگی عجیب و غریبی دارد و به کشورهای مختلف به عناوین مختلف (به عنوان برده به ایران نیز آمده است) برده شد سر انجام توانست در ایتالیا مدرسه ای باز کند و در مدرسه خود آموزش میداد که زمین گرد است. وی برای این ادعای خود دلایل خیلی محکمی نداشت اما از آنجا که فیثاغورس با تالس یکی دیگر از فلاسفه و ریاضیدانان پیش از خود برخورد داشته و در کلاس وی درس میخوانده میتوان حدس زد که از روی دانشی که تالس به وی داده بود بخصوص از روی قضیه ای که همچنان در هندسه به نام قضیه تالس مشهور است توانست حتی فاصله میان زمین و خورشید را هم اندازه بگیرد!
    تاریخ ثبت شده ستاره شناسی مربوط به 3000 سال قبل از میلاد و دوران رشد تمدن مصری است. مصریها از گرد بودن زمین اطلاع داشتند و ساعت ها و تقویم های خود را بر اساس حرکت خورشید مشخص میکردند. «Sonehenge» یکی از بناهاییست که جزو عجایب زمین به شمار میرود، این بنا در جنوب انگلستان قرار دارد مربوط به حدود 5000 سال پیش میشود و هنوز هم باقیمانده های آن وجود دارد، این بنا نقش یک ساعت خورشیدی را انجام میدهد و به وضوح نشان میدهد که آنها از حرکت خورشید، و گرد بودن زمین اطلاع داشته اند و الا نمیتوانستند چنین بنایی بسازند. پس از این دو دوران از لحاظ تاریخی چینی ها را میتوان در ستاره شناسی بسیار مدرن و پیشرفته دانست، آنها کسوف ها و خسوف هایی را بر روی کتبیه ها ثبت کرده اند و قدرت این را داشته اند که حتی آنها را پیشبینی کنند و این نشان میدهد که از گرد بودن زمین اطلاع داشته اند.
    ايده آغاز پيدايش جهان از مواد گازی شکل از قديم در ميان ايرانيان و يونانيان وجود داشته
    :224::224::224::224::224::224:
    tarahe riyazii fgt mikhaste halgiriii kne emsal ...manm riyazi khob nazdm.....b har hal moafagh bashiiii ...merciii ...zahmat keshidi ...pishpish mah ramzoneton hm mobarak ...eltemas doa
    merci ...sharmande lotf kardid ...are fk knm 6 mah nabodam intori shode ....rastiii shoma az konkoreton razi bodidi ?
    سلام مرسی خوبم شما چطورید؟
    سلامت باشید راستش کاری نکردم ک بخوام خسته باشم
    ترجیحا ب گرما فکر نمیکنم شما در چ حالید؟
    اره جدی خیلی می تونی بنویسی !!! من اصلا ان قدر توان نوشتن ندارم !!! همین هم نشانه ذوق هنریته !! :)

    منم ادبیاتو دوست دارم ولی نه ادبیات کنکور !! :)
    بله !! البته شما از این استعاره و تشبیه ها مشخص میشه ادبیاتتون خیلی قویه !!!! :)

    بله می دونم ارزش ناراحتی نداره ...... ولی بعضی وقت ها ادم دلش میگیره دیگه ......

    :)
    سلام . خوبی ؟ ببخش دیروز جواب ندادم . حالم خوش نبود !

    نه سخت نبود ! سوالا وقت گیر بودن !! سوالات نیاز به فکر کردن داره ! در زمان تعیین شده نمی شد بهشون پاسخ بدی !

    تاثیر درصدهای سال سوم هم بدترش می کنه برام !!!

    ریاضیم اتفاقا چون قویه دارم اینو می گم !! ریاضی امید من بود !! ..... ! من مجموع زمانی که برای کل عمومی ها گذاشتم برا ریاضی نذاشتم !

    ممنون که به یادم بودی ! :)
    نمیدونم چرا اصلا قصد طراحای نامرد اینه که سال به سال سطح سوالات رو بالا ببرن معلم ریاضیمون امار پارسال رو میگفت فقط 10 درصد ریاضی رو بالای 50زده بودن تازه یه نفرم ریاضی رو -33 زده بود!! امسال دیگه غوغا میشه
    راستی اقا محمد شرمنده یه زحمت دارم برات
    میتونی لینک دانلود سوالات کنکورتون رو برام بفرستی من هرچه قدر گشتم نتونستم پیدا کنم
  • بارگذاری
  • بارگذاری
  • بارگذاری
بالا