mmahdit
عضویت
لایک ها
174

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • هر دو تاشونو دارم ولي تا حالا سوالاشونو حل نكردم.
    روش هاي تركيبياتو حل نكنم؟ تا حالا كتاب تركيبيات زرد آقاي عليپورو خوندم و دارم سوالاي روش هاي تركيبيات دو رو حل مي كنم و مشكلم ابنه كه نمي تونم سوالاشو حل كنم با اينكه خيلي روشون فكر مي كنم.
    ببخشيد شما براي تركيبيات چه پيشنهادي دارين؟ من خيلي روي سوالاي تركيبيات وقت ميذارم ولي بازم فايده اي نداره و نمي تونم حلشون كنم.
    سلام
    ببخشید میشه یه دیکشنری تخصصی ریاضی (ترجیحا فارسی به انگلیسی هرچند انگلیسی به انگلیسیم مشکلی نداره :) ) معرفی کنید؟
    سلام
    كتاب Problems in plane and solid geomtry لينك دانلودشو مي تونيد بهم بديد؟ تو گوگل هيچ كدوم از لينك ها رو واسم باز نكرد.
    سلام. حالتون خوبه؟
    خیلی از بچه های سایت ک حتی توی محیط مدرسه یا جاهای دیگه هم با من در ارتباطند، میدونن ک شوخی زیاد میکنم و اونها هم دلخور نمیشن. حتی خود بچه ها هم زیاد باهام شوخی میکنن، در عین حال ک شخصیتا دوسشون دارم و تعریفشون رو هم پیش دیگران زیاد میکنم.
    بنابراین فکر میکنم یه مقدار عجولانه قضاوت کردید.
    موفق باشید.
    خیلی ممنون؛من مساول مقدماتی رو که گفتید تو همین فصل همزمان با خوندن درس ها حل می کنم برای بعد از عید هم اون مسائل المپیاد ریاضی شوروی،چین و شورتلیست رو خوب تمرین می کنم به همراه مسائل سال های گذشته المپیاد ریاضی مرحله دو.
    به نظرتون بهتره ازمون های خلاقیت دوره و همینطور سوالات انتخاب تیم و یا نهایتا سوالات جهانی رو هم سعی کنم حل کنم؟
    تشکر؛راستش من احساس می کنم اغلب از لحاظ روحی و روانی به مشکل بر می خورم.مثلا هفته پیش یه دم گفتم من باید طلا شم،من باید طلا شم و خیلی کیفیتم اومد پایین و یه کلمه هم نخوندم و کل هفته افسرده بودم.ولی این چندروز به خودم گفتم بخاطر زیبایی ریاضی،به خاطر علاقه باید بخونم و خیلی کیفیتم بالا بود؛وقتی هم با امید می رم سراغ یه مسئله هم ایده های زیبایی و هم در زمان کمتری میاد سراغم.قبلا هم شنیده بودم که نباید زیاد به طلا فکر کرد.

    راستی یه سری کتاب که سوالاتش از مرحله دو سنگین تر باشه تو هندسه،ترکیبیات و نظریه اعداد سراغ دارید؟ برای سال جدید و ایام عید می خوام که اینطوری با سوالات سخت حل کردن مرحله دو رو به خوبی بگذرونم.
    اصلا من یجورایی فصل پاییز رو از دست دادم و اونطور که برنامه ریختم پیش نرفتم.امیدوارم که فصل زمستون رو بتونم مطابق برنامه پیش ببرم! من می تونم بگم فقط تو ترکیبیات قوی ام!!! نظریه اعداد و هندسه رو باید بطور خیلی جدی تو این فصل تموم کنم و در کنارش هم مسئله ترکیبیات حل کنم تا به قول شما ترکیبیات رو فراموش نکنم :)
    سلام دوست عزیز،می خواستم بابت مشاوره ای که دادید تشکر کنم؛واقعا داشتم به بیراهه می رفتم.تا اخر هفته هم فشرده ترکیبیات و گراف رو دوره می کنم و شروع می کنم به مسئله حل کردن.
  • بارگذاری
  • بارگذاری
  • بارگذاری
بالا