آخرین مسابقات رباتیک کشور

Kavoshgar

New Member
ارسال ها
397
لایک ها
479
امتیاز
0
#1
در این تایپیک به بحث , بررسی آخرین مسابقات کشور میپردازیم :


دومین دوره‌ی مسابقات روبوکاپ دبیرستان فرزانگان یک تهران در اسفند ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد. دانش‌آموزان این مدرسه به همراه گروهی از اساتید دانشگاه‌ها و مدارس تهران به عنوان کمیته‌ی اجرایی و فنی این مسابقات تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا محیطی مناسب برای محک زدن توانایی فنی تیم‌ها و به اشتراک گذاشتن دانش روباتیکی و هوش‌مصنوعی شرکت‌کنندگان محترم ایجاد کنند.
بدین منظور از تمامی تیم‌های روباتیک دانش‌آموزی کشور برای شرکت در دومین دوره مسابقات فرزکاپ دعوت به عمل می‌آید تا بتوانند با آمادگی بیشتری در مسابقات ایران اپن ۲۰۱۳ که اولین گام برای حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ است، شرکت نمایند.
1

Site
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

Kavoshgar

New Member
ارسال ها
397
لایک ها
479
امتیاز
0
#2
پاسخ : آخرین مسابقات رباتیک کشور

جمعی از مدیران و مربیان بزرگ روبوکاپ در دبیرستان علامه حلی۴ گرد هم آمدند تا با همراهی دانش آموزان توانمند خود تجربه سال های متمادی حضور در مسابقات متعدد بین المللی را با برگزاری اولین دوره مسابقات حلی روبوکاپ در اختیار همه علاقه مندان و فعالان عرصه روباتیک قرار دهند. هدف از برگزاری این مسابقات فراهم نمودن یک فضای رقابتی مناسب برای آمادگی بیشتر در مسابقات بین المللی ربوکاپ جهانی و مسابقات بین المللی آزاد ایران است. قوانین این مسابقات نیز مطابق با قوانین ربوکاپ جهانی و مسابقات بین المللی آزاد ایران بوده تا کلیه تیم هایی که در این راستا فعالیت می کنند، بتوانند ضمن شرکت در این رقابت، توان علمی و مهارتی خود را محک بزنند. امیدواریم حضور شما در اولین دوره ی مسابقات حلی روبوکاپ با موفقیت و خاطرات خوب همراه باشد.!؟
2
 
بالا