ارسال ها
690
لایک ها
2,054
امتیاز
0
#41
پاسخ : اخبار چهارمین المپیاد نانو

"آزمون چهارمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، راس ساعت 10 صبح جمعه 30 فروردین 1392 برگزار می‌گردد"
اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.nanoclub.ir/index.php/news/show/602
 
ارسال ها
690
لایک ها
2,054
امتیاز
0
#42
پاسخ : اخبار چهارمین المپیاد نانو

دبیر المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو گفت: ”امسال بیش از 20 هزار نفر برای شرکت در چهارمین المپیاد نانو ثبت‌نام کردند که نشان دهنده استقبال و علاقه دانش‌آموزان به این حوزه است.
مرحله تئوری چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو راس ساعت 10 صبح امروز،‏ جمعه‏، بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

دبیر المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در المپیاد‏، گفت: «اولین دوره المپیاد نانو در سال 1389 با حدود 1000 نفر شرکت‌کننده برگزار شد‏، اما با گذشت چهار سال این تعداد 20 برابر شده و امسال بیش از 20 هزار نفر برای شرکت در چهارمین المپیاد نانو ثبت‌نام کردند که نشان دهنده استقبال و علاقه دانش‌آموزان به این حوزه است.

امیر قربانعلی ابراز امیدواری کرد، وزارت آموزش و پرورش با توجه به این استقبال‏، امتیازات و تسهیلاتی برای برگزیدگان المپیاد نانو در نظر بگیرد و المپیاد نانو به المپیادهای رسمی کشور افزوده شود.

دبیر المپیاد دانش‌آ‌موزی علوم و فناوری نانو با اشاره به برگزاری آزمون‌های آزمایشی آمادگی برای چهارمین دوره این المپیاد گفت: «امسال از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو‏‌، سه دوره آزمون آزمایشی برای داوطلبان در تاریخ 25 بهمن‏ و 23 اسفند 91 و 23 فروردین 92 برگزار شد و بطور متوسط در هر آزمون 800 نفر شرکت کردند.

وی عمده‌ترین تفاوت المپیاد امسال با سال گذشته را مشارکت بیشتر نهادهای ترویجی در برگزاری المپیاد ذکر کرد و گفت: «امسال 170 نهاد ترویجی در برگزاری المپیاد با ستاد نانو همکاری کردند که نسبت به سال گذشته، حدود 60 درصد افزایش داشته است.

بگفته قربانعلی 20486 دانش‌آموز مقطع دبیرستان از سراسر کشور برای شرکت در المپیاد امسال ثبت‌نام کردند که حدود 70 درصد آنها را دانش‌آموزان دختر تشکیل می‌دهد.


 
آخرین ویرایش توسط مدیر
بالا