استراتژی بازاریابی شبکه های

ارسال ها
63
لایک ها
13
امتیاز
0
#1
دوستان بازم یه مقاله جالب از کاسپید لطفا در بحث ها بیشتر مشارکت کنید. می خوایم این بخش انجمن رو حسابی فعال کنیما  
توصیه بالا، راهی مناسب برای مدیریت استراتژی های بازاریابی اینترنتی و همچنین سازمان دهی کردن محتوا و مطالبی است که قرار است پست شود. محتوای مناسب میتواند ابزاری مناسب برای گسترش بازاریابی اینترنتی و تبلیغات باشد و همچنین باعث جلوگیری از منتشر کردن و پست کردن مطالب و محتوای های سطح پایین می شود که فقط برای اعلام حضور در فضای مجازی است.   مدیریت شبکه های اجتماعی هنگامی که مدیریت شبکه های اجتماعی، بر عهده خود شماست پست کردن و به روز رسانی مطالب، در اکانت های گوناگون، مشکل خواهد بود. شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف، مطالب و پست های خود را مدیریت و سازمان دهی کرده و آنها را به صورت همزمان در هر زمانی که می خواهید، به روز رسانی کنید. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که برای پست ها و مطالب خود از قبل برنامه ریزی کرده و آنها را به صورت برنامه ریزی شده، به روز رسانی کنید. استفاده از این ابزار باعث می شود که با هماهنگی میان ابزارها و استراتژی استفاده شده، موفقیت بیشتری در بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما حاصل شود. Buffer و Tweetdeck مثال هایی از این ابزارها می باشند.   برنامه ریزی بر خلاف تصور بسیاری از افراد، مطالب جدید که قرار است پست شود نباید در هر زمان و در هر شبکه اجتماعی قرار داده شود. وقت یک از حساس ترین و کلیدی ترین عناصر در بازاریابی اینترنتی می باشد. این کار می تواند وقت زیادی را هدر دهد و باعث به هم ریختگی در برنامه های شما برای دست یابی به اهداف بازاریابی اینترنتی می شود. یکی از مهمترین نکات آن است که باید از با ارزش بودن محتوای خود اطمینان حاصل کنید؛ این ارزش محتوا می تواند، ارتباط خوبی با هواداران شما برقرار کند. پست های مداوم و مرتب، بسیار مؤثر است اما به معنی این نیست که هر روز بیشتر از یکبار مطالب خود را به روز رسانی کنید و همینطور هیچ لزومی ندارد که شما هر روز در شبکه های اجتماعی پست بگذارید. به عنوان مثال شما می توانید سه بار در هفته با مطالب خوب، محتوای شبکه های اجتماعی را به روز رسانی کنید و نتیجه مثبت آن را در دست یابی به اهداف بازاریابی اینترنتی خود ببینید. در حقیقت مشتریان ترجیح می دهند که دوره به روز رسانی مطالب و پست ها در حداقل خود باشد، زیرا که پست کردن بیش از حد از نظر آن ها بیهوده و اضافی و به عنوانی اسپم به نظر می رسد. رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان ابزاری مناسب برای موفقیت کسب و کارها باشند، اگر به درستی از آن ها استفاده شود. با کمی برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت، شما می توانید از رسانه های اجتماعی بهره لازم و کافی را برای بقا و گسترش بازاریابی اینترنتی خود ببرید. تاریخ درج: 1391/12/17 می توانید متن کامل مقاله را اینجا بخوانید.
 
بالا