- ارسال ها
- 63
- لایک ها
- 13
- امتیاز
- 0
جالب و خواندنی از کاسپید : اگر شما صاحب وب سایت هستید و یا قصد دارید که یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید، اگر این کسب و کار اصلی شماست یا ابزاری است برای بازاریابی اینترنتی؛ ترکیب اهداف و استراتژی بازاریابی اینترنتی مثل محتوا، کلیدی است برای برقراری تعامل با کاربران یا حتی متد و روش اصلی برای کسب در آمد. محتوای وب سایت در نقش ها دیگری هم ظاهر می شود، مثل افزایش ترافیک برای وب سایت، حفظ کردن کاربران و ارائه خدمت به آنها به عنوان قسمتی از تأثیرات در بازاریابی شما. راهکار هایی که در زیر آمده، توضیحی است که چه طور از محتوا به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. محتوا به عنوان استراتژی دارایی در گوگل اهداف و استراتژی بازاریابی اینترنتی مثل محتوا، فاکتور مهمی در نمایش سایت شما برای کاربران اینترنت است و فرمول دست یافتن به آن کمیت، کیفیت، و بهینه سازی محتوا می باشد. شرکت های آنلاین برای مدت زمان زیادی سرمایه گذاری های کلانی بر روی ایجاد و بهینه سازی محتوا به عنوان ابزار اصلی و اولیه کسب مشتری داشته اند. این استراتژی بازاریابی اینترنتی در گذشته به کار گرفته شده اما هنوز هم به عنوان ابزاری مؤثر برای بازاریابی تعیین می شود. امروزه دیگر استفاده از محتوا به آسانی گذشته نیست. 3 دلیل اساسی و مهم علت این امر را تشکیل می دهد.
- فراوانی و ازدیاد انواع مختلف محتوا، پیدا شدن و برجسته شدن محتوای شما را سخت تر می کند.
- گوگل در بروز رسانی، افزایش سرعت و تغییر دادن الگوریتم های جستجو، مرتبا در حال بروز رسانی است و در بعضی از انواع آن بر علیه شما نیز کار می کند.
- همان طور که پرتال های اجتماعی در حال گسترش و تبدیل شدن به مقصدی اصلی می باشند، ابزار های دیگری نیز به جای موتور های جستجو جایگزین خواهد شد.
- یا شما محصولی دارید که مورد علاقه و نیاز آنهاست و سایت شما را جذاب می کند
- یا شما دارای محتوای زیاد در قالب برندی قوی هستید که اجتناب از سایت شما را غیر ممکن می کند.
- در قدم اول، محتوا به عنوان یک ابزار برای اهداف و استراتژی بازاریابی ایجاد می شود تا به فروش محصولات و عرضه خدمات اصلی یک کسب و کار کمک کند.
- در قدم بعد، محتوا به عنوان محیطی برای موتور های کسب درآمد از قبیل تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.