افزایش رونق در کسب و کار اینترنتی

tarahisite

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
0
#1
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزان امروز میخوام سایت جدیدی در زمینه کسب و کار اینترنتی بهتون معرفی کنم لطفا از این سایت دیدن کنید .این سایت هم راه کارهای بازاریابی را بشما عزیزان معرفی می کند و هم برای کسب اطلاعات عمومی در زمینه ارتقا شغلی در زمینه طراحی و ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت در فضای مجازی و افزایش بازدید در سایت مفید می باشد. ممنون میشم از سایت ما دیدن کنید.در پناه حق
طراحی سایت | طراحی وب سایت

طراحی سایت | از 300 هزار
02166979023
[h=3]مزایای کسب و کار اینترنتی در مقایسه با کسب و کار سنتی[/h]1- ارزانتر است
کسب و کار اینترنتی نیاز به محل فیزیکی و پرداخت هزینه سرسام آور خرید و یا اجاره مغازه را ندارد.
2- عدم نیاز به حضور فیزیکی
کسب و کار اینترنتی نیازی به حضور فیزیکی صاحب آن در محل مغازه ندارد. صاحبان کسب و کار اینترنتی در حین تفریح و کنار دریا نیز می توانند کار خود را مدیریت کنند.
3- تعداد مشتریان بالقوه بیشتر
در کسب و کار اینترنتی امکان ارائه کالا و خدمات به طیف وسیعتری از مصرف کنندگان وجود دارد. فروشگاه موبایل X در پاساژ Y، فقط می تواند به مشتریان همان پاساژ کالا و خدمات بفروشد، اما فروشگاه آنلاین موبایل می تواند هر روز به بوشهر و سلماس نیز کالا بفروشد.
4- درب مغازه همیشه باز است
کسب و کار اینترنتی شبانه روزی است و تعطیلی ندارد.
5- محدودیت قانونی کمتری دارد
محدودیت های اصناف و فضای ویترین و تابلوی شهرداری و عوارض آن در فضای اینترنتی وجود ندارد.
6- ویترین نامحدود، زیباتر و ارزانتری دارد
صفحات، جداول، عکسها و چیدمان آنها در سایت، در حکم ویترین، قفسه و کالای روی قفسه در مغازه هستند، اما هزینه ساخت این صفحات در مقایسه با ویترین و قفسه مغازه ها ناچیز است.
7- کنترل کیفیت، دریافت آمار و اجرای تغییرات در آن آسانتر است
با بهره گیری از دانش برنامه نویسان، روند کسب و کار اینترنتی قابل تسهیل است. در کسب و کار اینترنتی، امکان تهیه گزارشات کامل از فراز و نشیب بازار کار شما وجود دارد، تعداد بازدید کننده، ساعات پربازدید در شبانه روز، روزهای پرترافیک کاری، تعداد مشتریانی که در این لحظه در سایت شما (مغازه اینترنتی شما) حضور دارند، کالا یا خدمات محبوب در سایت شما، صفحه ای از سایت که بیشترین بازدید را دارد (قفسه ای از مغازه که شلوغ تر از سایر قفسه ها است)، همه و همه در کمتر از چند دقیقه قابل استخراج هستند.
8- هزینه های امنیت و نگهداری کمتری دارد
هزینه تدابیر امنیتی مغازه ها، نظیر دوربین مدار بسته، دزدگیر، قفل، کرکره، شیشه نشکن و ... ، برای سایت اینترنتی بسیار کمتر است و در غالب برنامه نویسی انجام می شود.
 
بالا