.: باشگاه 12 هزارتایی ها :.

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#1

سلام به همه دوستان گرامی،


فرارسیدن عید فطر و گذشت یک ماه روزه داری را به شما تبریک گفته و غم مردم آذربایجان را به تمام ایران تسلیت میگوییم. (تا کنون فرصتی نشده بود تا یادی از هم میهنان آذربایجانی بکنیم زیرا این موضوع به فضای آیریسک ارتباط چندانی ندارد، اما در همان روز اول پس از حادثه تیم مدیریتی آیریسک با جدیت در کمک به این عزیزان وارد شد و به نهادهای حمایت کننده از ایشان پیوست.)

هم اکنون عضو دوازده هزارم آیریسک در چنین ایام خجسته ای به ما پیوسته است و طبق قرار قبلی در باشگاههای مختلف، همچنان قصد داریم تغییرات آیریسک را به اطلاع شما برسانیم. از 17 بهمن 1390 که به باشگاه 10 هزار تایی ها پیوستیم [دنبالک] تا کنون تغییرات زیادی در برنامه و هدف گذاری آیریسک صورت گرفته است. اضافه شدن بخشهای جدید مانند نشریه و فروشگاه کتاب و همچنین تغییرات اساسی و بهینه سازی نرم افزار برگزاری آزمون که در آینده نزدیک به اطلاع شما خواهد رسید.

از امروز دو پیشرفت در بخش فروشگاه کتاب آیریسک اتفاق افتاده است:


  1. با توجه به زمان طولانی پست سفارشی که از آن برای ارسال کتابها استفاده میشد (بین 3 تا 7 روز) ، پست پیشتاز نیز به خدمات پستی اضافه گردید. در این روش، از زمان تحویل کتابها به پست تا زمان رسیدن به دست شما، حداکثر 3 روز کاری زمان نیاز است.
  2. دوستانی که از فروشگاه خرید کرده اند، گزارشاتی در سه مرحله دریافت کرده اند:


  • [*=1]پس از ارسال سفارش تا زمانی که سفارش در اولین فرصت کاری به انبار تحویل داده شود (در دست اقدام) حداکثر 12 ساعت.
    [*=1]پس از تحویل به انبار تا زمانی که به پست تحویل داده شود (اقدام شده) حداکثر 5 ساعت.
    [*=1]یک روز پس از تحویل به پست (تکمیل شده) تا رسیدن به دست شما
از این پس، علاوه بر اطلاع رسانی مراحل بالا، شماره پیگیری مرسوله پستی نیز به تلفن همراه و گزارش ایمیل خریدار ارسال خواهد شد تا بتواند از طریق سایت اداره پست ایران [دنبالک] ، آن را پیگیری نماید.

همچون اخبار باشگاههای قبلی، از شما دعوت میکنیم تا انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهبود هدف گذاری و برنامه های آیریسک در ادامه این مطلب بنویسید. مطمئن باشید تک تک این نوشته ها بررسی میشود و آیریسک در جهت رسیدن به آنها تلاش میکند.
 
بالا