با روش درس خواندن تک رقمي هاي کنکور 91 آشنا شويد...

f-alizadeh

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
693
امتیاز
0
#1
[TABLE="class: MsoNormalTable, width: 456, align: right"]
[TR]
[TD="width: 66"]
نام دانش آموز
[/TD]
[TD="width: 86"]
رتبه در منطقه
[/TD]
[TD="width: 86"]
درس
[/TD]
[TD="width: 149"]
روشي که قبلا انجام مي داديد و در آن مشکل داشتيد
[/TD]
[TD="width: 222"]
راه رفع
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
محمد استاد محمدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
1
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ادبيات
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
در هر بازه ي دوهفته اي آزمون، دوفصل از ادبيات را در يک روز مطالعه مي کرده است و اين کار سبب فراموشي زود هنگام مي شده است.
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
تقسيم بندي برنامه اين درس در چند روز که با اين کار سبب کند تر شدن فراموشي و پاسخ گويي راحت تر به سوالات
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فرهاد حسيني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
10
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
گسسته
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
تست زدن براي ايشان حتي بعد از مدرسه و مطالعه جزوه کارايي نداشته است.
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
از کتاب کمک آموزشي استفاده نموده است و از توضيحات و سوالات تشريحي بيشتري استفاده کرده است
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
ونداد داود نيا
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
1
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
درس خواندن را با تست زدن شروع کرده است و به هيج نتيجه اي نرسيده است
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
مطالعه متن کتاب-استخراج نکات کتاب درسي-گرفتن آزمون از خودش مطابق با کنکور-تحليل کردن تست و بررسي صفحات کتاب درسي که تست ها از آن طراحي شده بود( در کنکور 90 درصد به اين درس پاسخ داده است)
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
سينا ملکيان
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
2
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم توجه به آيات در مطالعه اين درس
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
حفظ کليه آيات که باعث راحتي پاسخ گويي به سوالات اين درس شد
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
مريم عبدلي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
1
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
زبان انگليسي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
تمرکز اوليه روي قواعد داشته است و به دليل تمرکز صرف بر روي اين مطلب ، در پاسخ گويي به تمامي سوالات موفق نبوده است.
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
با اطلاع از اينکه در بودجه بندي سوالات کنکور، سوالات گرامر محدود شده است، تمرکز خود را بر روي درک مطلب قرار داده و دامنه لغاتش را افزايش داده است ( بالاي 95 % )
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
مريم عبدلي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
1
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
زبان عربي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
درس خواندن را با تست زدن شروع کرده است و پيشرفتي نداشته است
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
مطالعه کتاب هاي درسي درس عربي به طور کامل- ترجمه تمام جملات کتاب و تجزيه و ترکيب آنها-
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
امير عطا قرباني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
9
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
گسسته
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
ضعف در ابتداي سال ( تا حدودي ترس از اين درس)
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
در يک دوره يک ماهه هر روز يک ساعت به اين درس تخصيص داده است و نتيجه بسياري خوبي گرفته است
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
امير عطا قرباني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
9
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
آشنا نبودن با شيوه طرح سوال از کنکور 84 به بعد - نگرفتن نتيجه مطلوب از مطالعه خود
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
مطالعه دقيق کنکور -خواندن اين درس ها بر اساس نحوه طرح سوال
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فرهاد بهزادي نيا
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
6
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
عربي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
در ابتدا استفاده از کتاب هاي کمک درسي -نگرفتن نتيجه
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
با پيشنهاد يکي از دبيران استفاده از کتاب هاي سال هاي قبل درسي -تجزيه و ترکيب تمام متن هاي کتاب - باعث شد عربيبه قوي ترين درس تبديل شود
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
علي رضا اميني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
10
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
فيزيک
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
شروع با تست- عدم دسترسي به نتيجه مطلوب
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
مراجعه به کتاب درسي و تسلط کامل به مطالب کتاب-زدن تست
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
علي رضا اميني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
10
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم توانايي حفظ کردن آيه ها
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
استفاده از کلمات کليدي در آيه جهت حفظ کردن
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فاطمه کارگر
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
3
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
مشکل در ياد گيري
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
بررسي سوالات کنکور هاي سال هاي گذشته- آشنايي با نحوه طرح سوال
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فاطمه کارگر
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
3
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
زبان فارسي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
مشکل در ياد گيري- استفاده از تست هاي تاليفي در ابتدا
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
شروع به تمرين سوالات کنکور از کتاب آبي که باعث يادگيري نحوه تست زدن شده است
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فاطمه خورشيدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
8
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ديفرانسيل
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم علاقه به اين درس
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
به کمک معلم تمرکز در مفاهيم پايه که يادگيري آن باعث انگيزه و علاقه در اين درس شده است -تمرين زياد -حصول بالاترين درصد در تمام مدت پيش دانشگاهي در اين درس
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
فاطمه خورشيدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
8
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
فيزيک
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم علاقه به اين درس
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
به کمک معلم تمرکز در مفاهيم پايه که يادگيري آن باعث انگيزه و علاقه در اين درس شده است -تمرين زياد
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
نسترن آبادي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
8
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ادبيات
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
زياد تشريحي خواندن در ابتدا و درگير کتاب درسي بودن
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
تست زدن و مبحثي کار کردن
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
نسترن آبادي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
8
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
زبان انگليسي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
بي توجهي به لغات -
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
تمرکز بر روي يادگيري لغات و خواندن درک مطلب ها با سرعت زياد
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
محمد بي‍ژني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
4
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
تمرکز بر روي متن جهت يادگيري آيات- زدن تست هاي تاليفي -عدم يادگيري
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
زدن تست هاي کنکور در رشته هاي متفاوت از کتاب زرد
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
محمد بي‍ژني
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
4
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
شيمي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم توجه به کتاب درسي و خواندن جزوه ها و کتاب هاي کمک آموزشي - زدن تست هاي تاليفي
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
با تمرکز بر روي کتا ب درسي و مطالعه دقيق و مکرر -حصول تسلط کافي- و پي بردن به عمق کتاب درسي که سوال ها کنکور از آن طرح مي شوند
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
سجاد زارع
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
5
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
فيزيک
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم خواندن مفهومي فيزيک
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
مشاوره با پشتيبان- مشاهده ي آزمون هاي کانون
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
علي رضا حسين زاده
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
7
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
دين و زندگي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
عدم توانايي حفظ کردن آيه ها و به خاطر سپردن نکات آن
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
برقراري ارتباط مفهومي بين آيه ها و متن درس
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
مسعود اسدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
9
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
حسابان
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
نخواندن مفهومي درس- توجه به نکات تستي- حل نکردن تمرينات کتاب و مسائل
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
اهميت به مفاهيم-حل تمامي تمرينات کتاب درسي -
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
مسعود اسدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
9
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ادبيات فارسي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
يادگيري نکات به صورت درس به درس
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
خواندن مبحثي
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
بهروز طهماسبي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
5
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
فيزيک
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
کم تست زدن- حفظ فرمول ها
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
زدن تست بيشتر و باز خواني کتاب درسي
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
مژده روح صداقت
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
8
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
زبان انگليسي
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
دايره لغت کم
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
از اسفند ما به بعد لغات جديد را جداگانه يادداشت کرده که اين باعث توليد يک منبع لغات شده که در اوغات فراغت به مطالعه آن مي پرداخته- تاثير زيادي داشت
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
محمد احمدي
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
2
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ادبيات
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
ابتدا درس به درس مباحث را مطالعه مي کرده است
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
تفکيک کردن مباحث - اختصاص هر روز هفته به يک مبحث
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 66, bgcolor: transparent"]
هومن عسکري
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
7
[/TD]
[TD="width: 86, bgcolor: transparent"]
ادبيات
[/TD]
[TD="width: 149, bgcolor: transparent"]
ابتدا درس به درس مباحث را مطالعه مي کرده است
[/TD]
[TD="width: 222, bgcolor: transparent"]
به صورت موضوعي مطالعه کرده است
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


 
بالا