برق اضطراری ساختمان های تجاری و عمومی

bitaok11

New Member
ارسال ها
2
لایک ها
2
امتیاز
0
#1
بسیاری از ساختمان های تجاری و عمومی نیاز بالایی به سامانه حرارتی و برق دارند. مدرسه ها، دانشگاه ها، مراکز ورزشی، مراکز اداری، مراکز خرید، سینماها و تئاترها عموما برق و حرارت خود را خارج از سامانه شهری تامین می کنند.
کمپانی MTU Onsite Energy گزینه ی مقرون به صرفه تری را از نظر اقتصادی معرفی می کند. سیستم های تولید نیروی بنزینی همزمان این شرکت برق و حرارت بسیار قابل اعتمادی را از یک منبع معرفی می کند. با کاهش تا 40 درصدی استفاده از انرژی، توزیع بهینه انرژی و هزینه های نگهداری بسیار پایین و همچنین بهره گیری از فناوری مدرن MTU Onsite Energy را برند برتر تولید انرژی می کند. به کارگیری از چیلرهای جذبی برای مثال به سادگی می تواند حرارت را به سیستم خنک کننده محیطی تبدیل می کند که به راحتی می تواند برای یک سال کامل هوای مطبوعی را برای یک مرکز اداری تامین کند.
دیزل ژنراتور در مراکز درمانی و بیمارستان ها :
وقتی صحبت جان انسان ها در میان باشد 10 تخت یا 10000 تخت در یک بیمارستان تفاوتی ندارد. در این مراکز سیستم برق پشتیبان همیشه یک امر حیاتی است.کمپانی MTU Onsite Energy راه حل های قابل اعتمادی را برای سیستم برق دائمی (از موتورهای بنزینی تا دیزلی)دارد.
به همین خاطر است که در سراسر دنیا کمپانی MTU Onsite Energy نام مورد اعتماد و استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی است. کمپانی MTU Onsite Energy با دارا بودن طیف وسیعی از همه مدل ژنراتور اسم قابل اعتماد در مراکز درمانی حتی در شرایط اورژانسی است. به بهره وری از سامانه بارگزاری یک مرحله ای (One-step load acceptance) این موتورها حتی در بیمارستان هایی که نیاز به حرارت و برق دائمی دارند به صورت 24 ساعته نیز استفاده می شوند خصوصا در مناطقی که سامانه برق شهری قطع و وصل شده یا کامبا قابل اعتماد نیست.
دیزل ژنراتور در فرودگاه ها :
با وجود صدها پرواز در روز ، جای اشتباه در فرودگاه ها وجود ندارد. نیروی برق پشتیبان قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است. کمپانی MTU Onsite Energy با ارائه مدل های متفاوت امنیت پروازها و امور فرودگاهی را تضمین می کند.
ژنراتور های همزمان نیز در کنار سامانه های حرارتی و خنک کننده های بنزینی و ترکیبی CHP به عنوان منبع قابل اعتماد تامین نیرو کمک می کند. کمپانی MTU Onsite Energy از نظر هزینه ای نیز بسیار به صرفه است و در کنار تمام ویژگی ها آسیب رسان به محیط زیست نیز نیست.
تاسیسات و مراکز مسکونی :
با رشد جمعیت، رشد انرژی نیز حائز اهمیت می باشد. امروزه بیش از قبل نیاز به انرژی قابل اعتماد و به صرفه در همه جا خصوصا در خانه ها و مراکز مسکونی دیده می شود.
با سرویس دهی سریع و مقرون به صرفه کمپانی MTU Onsite Energy جزو انتخاب های پر طرفدار در سراسر دنیاست. ژنراتوردائمی و پیوسته برای هر نوع محیط مسکونی آماده برای تولید انرژی، سامانه حرارتی و خنک کننده با مولفه بارگزاری متوسط با بالاترین کیفیت قابل استفاده در محیط های مختلف نیز می باشد. محیط هایی که در آنها تغییر دمای ناگهانی اتفاق می افتد، یا نیاز به انواع مختلف برق وجود دارد و یا مانند کمپرسورها و پمپ های آتش انتقال شدید و ناگهانی برق وجود دارد.
برق ثابت شهری :
ژنراتورهای برق شهری ثابت عموما به این دلیل طراحی شده اند که به عنوان بخشی از قرارداد مالی بینابین به کمک برق شهری بشتابند، قراردادی که شامل مدیریت بحران برقی
دیزل ژنراتور در شرایط خاص است. با مولفه بارگزاری کمتر از 100% تا حداکثر 1000 ساعت در سال و ظرفیت 10% بیش بازگزاری ( این دتته موتور ها را دستگاه های مقرون به صرفه ای کرده است.Overload Capacity)
منبع:دیزل ژنراتور
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
بالا