- ارسال ها
- 63
- لایک ها
- 13
- امتیاز
- 0
دوستان و همکاران عزیز با مشارکت تون در این بحث ، از نویسنده سایت کاسپید به خاطر مقاله خوبش تشکر کنید در گذشته رسانه های اجتماعی و سئو، دو اصل جداگانه محسوب می شدند. اما امروزه سئو و شبکه های اجتماعی به یکدیگر وابسته شده و از اجزاء لاینفک می باشند. شبکه های اجتماعی امروزه تأثیر قابل توجهی در نتایج جستجو دارند. شبکه های اجتماعی ترافیک وب سایت را افزایش می دهند و هرچه ترافیک بیشتر باشد، تأثیر بیشتری بر روی رنکینگ جستجوی وب سایت خواهد داشت. اما عنوان اصلی این مقاله به جنبه دیگری از رابطه داینامیک بین سئو و شبکه های اجتماعی توجه دارد. در حقیقت امروزه افراد بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی کسب و کار های مختلف را مورد جستجو قرار می دهند. در این مقاله درباره چگونگی بهینه سازی شبکه های اجتماعی و حضور کسب و کار ها در فضای آنلاین در بستر رسانه های اجتماعی صحبت خواهیم کرد.
راهکارهای بهینه سازی و سئو شبکه های اجتماعی در یک شبکه اجتماعی، برند خود را بسازید. میلیون ها کاربر روزانه هنگامی که در شبکه های اجتماعی خود مشغول فعالیت های گوناگون هستند، نام برند های مختلف را هم مورد جستجو قرار می دهند. اگر نامی از برند شما در این نتایج نباشد، قاعدتاً نام برند رقیب شما در این نتایج ظاهر خواهد شد. پس صفحه ای برای برند خود در شبکه های اجتماعی بسازید. در زیر تعدادی از شبکه های اجتماعی را نام می بریم:
- GOOGLE PLUS