بهترین شرکت طراحی سایت دانشگاهی و آموزشگاهی

plan98

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
طراحی سایت آموزشگاهی چیست؟
در طراحی سایت آموزشگاهی یا وب‌ سایت‌های آموزشی به معرفی سرفصل‌ها و دوره‌ها پرداخته می‌شود و همچنین امکان ثبت‌نام آنلاین در این وب‌سایت‌ها وجود دارد پس‌نیازی نیست تا دانشجو مسافت زیادی را جهت ثبت‌نام پیموده و به آموزشگاه بیاید .
همچنین با توجه به جهانی بودن اینترنت با طراحی سایت آموزشگاهی یا وب‌ سایت‌های آموزشی ، مشتریان شما فقط به شهر و استان خودتان محدود نمی‌شود و می‌توانند از خدمات آموزشی شما بهره ببرند .
چرا باید برای آموزشگاه یا دانشگاه خود خود وب سایت داشته باشیم؟
در دنیای امروز که اکثریت مردم برای کسب علم، نکات و آموزشات و تحقیقات خود به اینترنت رجوع می کنند، ساخت سایت آموزشگاه می تواند به عنوان امری ضروری تلقی شود. می توانید به برگذاری کلاس های مجازی و دوره های آموزشی بپردازید که به عنوان آینده دار ترین و بهترین روش های آموزشی محسوب می شوند. تمامی مراکز آموزشی، مؤسسات، مهد کودک ها، مدارس، کلاس های زبان، کلاس های کنکور، معلمان و اساتید می توانند برای کار و فعالیت های خود از سایت آموزشی استفاده کنند.
• اعلام دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی آتی
• نمایش برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها
• امکان ثبت‌نام آنلاین و پرداخت شهریه به‌صورت آنلاین
• امکان صدور گواهینامه و اعلام نتایج
• امکان دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سؤالات
طراحی سایت دانشگاه
دانشگاه ها و مراکز علمی برای بهبود کیفیت خدمات خود از قبیل معرفی سطح علمی و اساتید، معرفی امکانات دانشگاه، افتخارات و راهبردهای پیشرو، اطلاع رسانی به دانشجویان و موارد بسیاری دیگر نیازمند طراحی وب سایت دانشگاهی می باشند. همچنین طراحی پورتال دانشگاهی نیز یکی از بهترین راه برای برقراری ارتباط میان دانشجویان و اساتید می باشد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی آسان به فضای مجازی، فرصتی مناسب برای مراکز آموزشی ایجاد شده است که اقدام به طراحی سایت نمایند. شرکت نرم افزاری ویستا این قابلیت را دارد که جهت ارتقا کیفی خدمات آموزشی بصورت آنلاین، برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی خدماتی از قبیل طراحی سایت دانشگاه و همینطور طراحی سایت آموزشی را با بهترین کیفیت ارائه دهد.
منبع:
plansite.ir
 
بالا