تدوین رشته کارشناسی گویندگی و مجری‌گری ورزشی در دانشگاه جامع

f-alizadeh

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
693
امتیاز
0
#1


حوزه و دانشگاه تدوین رشته کارشناسی گویندگی و مجری‌گری ورزشی در دانشگاه جامع

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تدوین دوره‌های کارشناسی گویندگی و مجری گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، رجبعلی برزویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیازهای بخش ورزش کشور به تربیت نیروهای ماهر و توانمند در حوزه‌های تخصصی و همچنین نگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی به تلفیق علم روز در کنار تجربه، برای اولین بار دوره‌های گویندگی و مجری‌گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تدوین شد.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها شامل مواردی چون اجرای حرفه‌ای برنامه‌ها و گزارش‌های ورزشی و آنالیز بازی‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال است.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تعدادی از دروس تخصصی این دوره‌ها شامل آنالیز فردی و تیمی، نرم افزار‌های آنالیز ورزشی، طراحی تاکتیک و بازیخوانی، شبیه‌سازی رایانه‌ای،‌گویندگی رسانه ورزشی، مجری‌گری رسانه ورزشی هستند.
وی در ادامه گفت: همچنین دروس صدابرداری و صداگذاری رسانه، مدیریت تولید رسانه، برنامه‌سازی رسانه‌ورزشی، ارتباط تصویری و تولید، گویندگی در رادیو و تلویزیون و گویندگی مستند و تبلیغات جزو دروس این رشته هستند.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی بدون آزمون دانشگاه تا 3 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


 
بالا