- ارسال ها
- 284
- لایک ها
- 207
- امتیاز
- 0
سلام.
عاغا من از اون موقع که این مدرسه ها باز شده بد بختی ها آغاز شده
یه نگرانی گنده دارم.
خیلی گنده ها.
البته فکر کنم همه ی بچه هایی ه برای المپیاد قصد دارن بخونن این نگرانی رو دارن.
خب برای اینکه توی المپیاد شانسی داشته باشیم باید خیلی براش بخونیم و به سوالاتش مسلط بشیم.ولی از یه طرف دروس مدرسه و معدل هم هست که نباید پایین بیاد.
برای مثال خودم(تعریف از خود نباشه)تا الان معدلم بیست بوده.امسال که جدی تر المپیاد رو دنبال میکنم خیلی نگران معدلم هستم.چون اگه بخوام معدلم رو بالا نگه دارم توی المپیاد لنگ میزنم.
خب معلومه که الان من(یعنی همه)نیاز به یه برنامه ریزی صحیح و خفن دارن.ولی این برنامه ریزی رو چطوری باید انجام بدیم که به هیچ کدوم لطمه ای وارد نشه.یعنی نه سیخ بسوزه نه کباب.
الان هفته سوم مدرسه هاست هنوز هیچی نشده کلی کلاس المپیاد کلا های پیشرفته درس ها.کلاس های آزمایشگاهی برامون گذاشتن.خب من ساعت شیش که میرسم خونه دارم میمیرم.درس های فردا هم هستن.المپیاد هم هست.حالا چطور میتونیم بین این ها توازن ایجاد کنیم؟چطوری برنامه ریزی کنیم که بتونیم حداقل لطمه رو به معدلمون وارد کنیم؟؟؟
:115::115::115::115:
عاغا من از اون موقع که این مدرسه ها باز شده بد بختی ها آغاز شده
یه نگرانی گنده دارم.
خیلی گنده ها.
البته فکر کنم همه ی بچه هایی ه برای المپیاد قصد دارن بخونن این نگرانی رو دارن.
خب برای اینکه توی المپیاد شانسی داشته باشیم باید خیلی براش بخونیم و به سوالاتش مسلط بشیم.ولی از یه طرف دروس مدرسه و معدل هم هست که نباید پایین بیاد.
برای مثال خودم(تعریف از خود نباشه)تا الان معدلم بیست بوده.امسال که جدی تر المپیاد رو دنبال میکنم خیلی نگران معدلم هستم.چون اگه بخوام معدلم رو بالا نگه دارم توی المپیاد لنگ میزنم.
خب معلومه که الان من(یعنی همه)نیاز به یه برنامه ریزی صحیح و خفن دارن.ولی این برنامه ریزی رو چطوری باید انجام بدیم که به هیچ کدوم لطمه ای وارد نشه.یعنی نه سیخ بسوزه نه کباب.
الان هفته سوم مدرسه هاست هنوز هیچی نشده کلی کلاس المپیاد کلا های پیشرفته درس ها.کلاس های آزمایشگاهی برامون گذاشتن.خب من ساعت شیش که میرسم خونه دارم میمیرم.درس های فردا هم هستن.المپیاد هم هست.حالا چطور میتونیم بین این ها توازن ایجاد کنیم؟چطوری برنامه ریزی کنیم که بتونیم حداقل لطمه رو به معدلمون وارد کنیم؟؟؟
:115::115::115::115: