در خواست چند کتاب

bh.pouya

New Member
ارسال ها
21
لایک ها
1
امتیاز
0
#1
دوستان از شما خواهشمندم اگر یکی از کتاب های هندسه مسطحه فاطمی(کورت) فنون حل مساله اطمی پانصد مساله ریاضی پیکارجو و یا از کی اف تا اردوش فاطمی رو دارید به اشتراک بگذارید .
دوستان همین طور که اطلاع دارید این کتاب ها دیگر چاپ نمیشوند و من حدود 1 ساله که دنبالشون میگردم مخصوصا هندسه مسطحه کورت آخر یه هفته پیش دو تاشونو از یه کتابفروش تو تهران اینترنتی پیدا کردم و سفارش دادم امروز پولم برگشت خورد و نامه ای تحت عنوان "این کتاب یافت نشد" دریافت کردم ودیگر از پیدا کردن کتاب ها نا امید شدم.
لطفا اگر یکی از این کتاب ها را دارید ((((مخصوصاهندسه مسطحه کورت فاطمی)))) به اشتراک بگذارید کتاب های زیاد کلفتی نیستند و عکس گرفتن از آن ها زیاد وقتتان را نخواهد گرفت لططفا حتی اگر عکس بیکیفیت هم باشد باز به دردم میخورد .
در ضمن همان طور که در اول گفتم امیدوارم سوء تفاهم نشود من ای پست را به دلیل چاپ نشدن این کتاب ها و از روی مجبوریت گذاشتم
از توجهتان بینهایت ممنون:161:
 

zz_torna2

New Member
ارسال ها
300
لایک ها
254
امتیاز
0
#2

bh.pouya

New Member
ارسال ها
21
لایک ها
1
امتیاز
0
#4
پاسخ : در خواست چند کتاب

بینهایت ممنونخیلی خیلی خیلی از توجهتان ممنونم من حدود چند ماه همه جا رو گشتم حتی از ادینه بوک هم پیداشون نکردم خیلی ممنون دوستان در مورد کورت فاطمی هم نه دیگه چاپ نمیشه سایت هم برید نوشته من هم تهرونی نیستم و نمی دونم اونجا هست یا نه ولی کتابفروشی ای اینترنتی رو هم که گتم نتونستم پیداش کنم . ممنون اگه کسی به اشتراک بگذاره
 

zz_torna2

New Member
ارسال ها
300
لایک ها
254
امتیاز
0
#5
پاسخ : در خواست چند کتاب

شما باید ازiMosi بابت وقتی که برای اسکنشون گذاشتن تشکر کنید نه از ما.:3:
کورت هم از iMosi سوال کنید حتما scan شده شو دارن
 
بالا