ارسال ها
690
لایک ها
2,054
امتیاز
0
#1
ثبت‌نام در سومين مسابقه ملي فناوري نانو از امروز، 3 آبان ماه سال 1391، آغاز شد. همزمان با آغاز ثبت‌نام، رقابت نهادهاي ترويجي در ثبت نام و آموزش دانشجویان با برگزاري دوره‌هاي آموزشي آمادگي مسابقه نانو نيز از سر گرفته خواهد شد.

سومين مسابقه ملي فناوري نانو همچون سال گذشته در يک مرحله‏ و بصورت تئوري برگزار خواهد شد و کليه سوالات آزمون بصورت چند گزينه‌اي طراحي مي‌شود. ثبت‌نام در مسابقه نيز به دو روش ثبت‌نام انفرادي و گروهي صورت مي‌گيرد. راهنماي ثبت‌نام، مراحل و هزينه‌هاي آن در صفحه مسابقه ملي فناوري نانو در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

گفتني است، سومين مسابقه ملي فناوري نانو پايان ارديبهشت ماه سال 1392برگزار خواهد شد. کليه داوطلبان فرصت دارند تا فروردين‌ماه سال 1392 نسبت به ثبت‌نام در مسابقه اقدام کنند. علاقمندان می‌توانند براي کسب اطلاعات بیشتر پيرامون برگزاري سومين مسابقه ملي فناوري نانو به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه کنند.

هدف از برگزاري اين مسابقه که بزرگترين رقابت علمي دانشجويي کشور در زمينه فناوري نانو است، ايجاد فضاي رقابتي سالم به منظور افزايش آشنايي دانشجويان با فناوري نانو، گسترش آموزش فناوري نانو در دانشگاه‌ها و ديگر مراکز علمي – آموزشي کشور و جهت‌دهي فعاليت‌هاي آموزشي و حمايت‌هاي تشويقي صورت گرفته از سوي ستاد توسعه فناوري نانو است.

کليه افراد علاقمند به فناوري نانو در تمامي رشته‌هاي دانشگاهي مرتبط، دانشجويان، فارغ التحصيلان، اساتيد، کارمندان، دانش آموزان و معلمان امکان حضور در اين مسابقه را دارند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
ارسال ها
690
لایک ها
2,054
امتیاز
0
#2
پاسخ : آغاز ثبت‌نام در سومين مسابقه ملي فناوري نانو

اسامی برگزیدگان سومین مسابقه ملی فناوری نانو اعلام شد


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، اسامی برگزیدگان سومین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد. بر این اساس، از میان 3381 داوطلب شرکت‌کننده در این رقابت علمی، 45 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی اعلام شدند. از این میان، 10 نفر به عنوان نفرات برتر مسابقه‏، 10 نفر به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی و 25 داوطلب نیز بعنوان سه نفر برتر رشته‌هایی که بیش از 50 نفر از داوطلبان آن در جلسه آزمون حضور داشتند‏، معرفی شدند. که در میان برگزیدگان، 8 نفر از مقطع دکتری تخصصی، 11 نفر از مقطع کارشناسی ارشد و 6 نفر از مقطع کارشناسی بود.

در سومین مسابقه ملی فناوری نانو، 263 داوطلب از مقطع دکتری (7.78%)، 1227 داوطلب از مقطع کارشناسی ارشد (36.29%) و 1891 داوطلب از مقطع کارشناسی و پایین‌تر (55.93%) ثبت نام نمودند. از مجموع ثبت‌نامی‌های مسابقه 1920 نفر را خانم‌ها (56.79%) و 1461 نفر را آقایان(43.21%) تشکیل داده‌اند.

67 نهاد ترویجی فناوری نانو در ثبت‌نام و برگزاری سومین مسابقه ملی فناوری نانو و آماده‌سازی و آموزش داوطلبان مشارکت داشته‌اند که این تعداد متشکل از 14 شرکت آموزشی(20.90%)، 7 نهاد ترویجی آموزش و پرورش(10.45%) و 46 نهاد ترویجی دانشگاهی(68.66%) است. از مجموع ثبت‌نامی‌های مسابقه 340 نفر به صورت انفرادی (10.06%) و 3041 نفر توسط نهادهای ترویجی فناوری نانو (89.94%) ثبت نام شده‌اند.

گفتنی است، کارنامه شرکت کنندگان در سومین مسابقه ملی فناوری نانو، از تاریخ 29 خردادماه سال 1392، بر روی صفحه کاربری شرکت‌کنندگان قرار گرفته است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ستاد توسعه فناوری نانو نسبت به دریافت کارنامه اقدام کنند. ضمناً نتایج آزمون توانمندی تدریس تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد.

نتایج سومین مسابقه ملی فناوری نانو با جزئیات بیشتر از اینجا قابل دریافت است.




  • [*=center]اسامی ۱۰ نفر برتر در کل کشور


  • [*=center]تراز

    [*=center]رتبه کل

    [*=center]نام و نام خانوادگی

    [*=center]عکس


  • [*=center]۵۸۲۵

    [*=center]۱

    [*=center]امیرحسن مهدی زاده مقدم

    [*=center]


  • [*=center]۵۷۹۱

    [*=center]۲

    [*=center]محمدجعفر مولایی

    [*=center]


  • [*=center]۵۷۵۸

    [*=center]۳

    [*=center]علی رحیمی نژاد

    [*=center]


  • [*=center]۵۷۲۴

    [*=center]۴

    [*=center]ابوذر رمضانی فرخانی

    [*=center]


  • [*=center]۵۳۲۰

    [*=center]۵

    [*=center]فاطمه عسجدی

    [*=center]


  • [*=center]۵۱۱۸

    [*=center]۶

    [*=center]علی ماجدی

    [*=center]


  • [*=center]۴۹۸۳

    [*=center]۷

    [*=center]نعیمه مشتعل آرانی

    [*=center]


  • [*=center]۴۹۱۶

    [*=center]۸

    [*=center]بیژن سرخوش

    [*=center]


  • [*=center]۴۹۱۶

    [*=center]۸

    [*=center]سید یحیی رهنمایی

    [*=center]


  • [*=center]۴۸۸۲

    [*=center]۱۰

    [*=center]امیر دارستانی فراهانی

    [*=center]


  • [*=center]۴۸۸۲

    [*=center]۱۰

    [*=center]علیرضا پیمانی فروشانی

    [*=center]

 
بالا