- ارسال ها
- 127
- لایک ها
- 3
- امتیاز
- 0
طراحی سایت تخفیف گروهی
اولین سایت تخفیف گروهی در دنیا در سال 2008 طراحی شده است . که بعد از آن صدها سایت شبیه به آن در دنیا ساخته و طراحی شده است . در ایران نیز اولین سایت تخفیف گروهی توسط سایت تخفیفان بعد از نت برگ طراحی شدو بعد از آن هم ده ها سایت تخفیف گروهی یا همان خرید گروهی راه اندازی و طراحی شد .
سایت خرید یا تخفیف گروهی در واقع نوعی از سایت که مدیر سایت این امکان را دارد که با کارفرمایان و مدیران محصولات مختلف قراردادهایی میبنند و با تخفیف هایی بنا به نظر مدیر سایت و کارفرمایان آن را در سایت خود برای استفاده کاربران قرار میدهد .
نکته ای در این سایتها باید رعایت شود توجه به بهینه سازی و سئو سایت است که اگر در این زمینه کیفیت سایت بالا باشد مسلم ست در میزان استفاده و خرید کاربران و مشاهده سایت به میزان قابل توجهی بالا میرود .
نمونه هایی از امکاناتی که سایت تخفیف گروهی باید داشته باشد :
مدیریت کردن بن تخفیف
اضافه کردن گروه های تخفیفی
امکان مدیریت کردن قیمت ها و تخفیف ها
مدیریت شرایط تخفیف برای کاربران مانند زمان خرید برای استفاده از تخفیف
امکان مدیریت کردن پنل های تخفیفی
امکان تعریف کردن بازاریاب های مختلف برای خریدها و تخفیف ها
امکان ایجاد پنل اختصاصی برای بازاریاب
امکان ایجاد پنل اختصاصی صاحبان کالاها برای مدیریت کردن میزان خرید و فروش محصولاتشان و مدیریت های مربوط به تخفیف
امکان ارسال و مدیریت گزارشات جهت ارجاع به مدیر سایت و صاحبان کالا
امکان مدیریت نظرهای ارسال شده
امکان امتیاز دهی بر اساس خریدها و فعالیت در سایت
امکان دادن امتیاز به کاربران زیرمجموعه
امکان ارسال SMS و Email به کاربران سایت
معرفی به دوستان و دعوت از آنها برای عضویت در سایت
گزارش از میزان سود دهی خریدها
تعریف کردن بارکدها در سایت
امکان تبدیل کردن امتیاز کاربران ویژه به پول برای خرید از سایت
و بسیاری از امکانات دیگر که بنا به نظر و نیاز مدیر سایت در سایت قرار گرفته میشود .
اولین سایت تخفیف گروهی در دنیا در سال 2008 طراحی شده است . که بعد از آن صدها سایت شبیه به آن در دنیا ساخته و طراحی شده است . در ایران نیز اولین سایت تخفیف گروهی توسط سایت تخفیفان بعد از نت برگ طراحی شدو بعد از آن هم ده ها سایت تخفیف گروهی یا همان خرید گروهی راه اندازی و طراحی شد .
سایت خرید یا تخفیف گروهی در واقع نوعی از سایت که مدیر سایت این امکان را دارد که با کارفرمایان و مدیران محصولات مختلف قراردادهایی میبنند و با تخفیف هایی بنا به نظر مدیر سایت و کارفرمایان آن را در سایت خود برای استفاده کاربران قرار میدهد .
نکته ای در این سایتها باید رعایت شود توجه به بهینه سازی و سئو سایت است که اگر در این زمینه کیفیت سایت بالا باشد مسلم ست در میزان استفاده و خرید کاربران و مشاهده سایت به میزان قابل توجهی بالا میرود .
نمونه هایی از امکاناتی که سایت تخفیف گروهی باید داشته باشد :
مدیریت کردن بن تخفیف
اضافه کردن گروه های تخفیفی
امکان مدیریت کردن قیمت ها و تخفیف ها
مدیریت شرایط تخفیف برای کاربران مانند زمان خرید برای استفاده از تخفیف
امکان مدیریت کردن پنل های تخفیفی
امکان تعریف کردن بازاریاب های مختلف برای خریدها و تخفیف ها
امکان ایجاد پنل اختصاصی برای بازاریاب
امکان ایجاد پنل اختصاصی صاحبان کالاها برای مدیریت کردن میزان خرید و فروش محصولاتشان و مدیریت های مربوط به تخفیف
امکان ارسال و مدیریت گزارشات جهت ارجاع به مدیر سایت و صاحبان کالا
امکان مدیریت نظرهای ارسال شده
امکان امتیاز دهی بر اساس خریدها و فعالیت در سایت
امکان دادن امتیاز به کاربران زیرمجموعه
امکان ارسال SMS و Email به کاربران سایت
معرفی به دوستان و دعوت از آنها برای عضویت در سایت
گزارش از میزان سود دهی خریدها
تعریف کردن بارکدها در سایت
امکان تبدیل کردن امتیاز کاربران ویژه به پول برای خرید از سایت
و بسیاری از امکانات دیگر که بنا به نظر و نیاز مدیر سایت در سایت قرار گرفته میشود .