طرز تهیه کوکی گردویی

parasto99

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
کوکی ها نوعی شیرینی زیبا است که طرح های آن بسیار متنوع است و طعم دلچسبی دارد این نوع شیرینی طرفداران خاص خود را دارد. کوکی ها را میتوان برای هر مراسمی بنا به نوع مراسم و احساس خود از ترکیب تصویر کلمات و رنگ های مختلفی استفاده کرد.
به دلیل تنوع کوکی ها در طرح و رنگ میتوانید آن ها را به هدیه دهید.با سفارش کوکی در اصفهان از آنیل کوک هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای عزیزانتان تهیه کنید.مجموعه آنیل سعی می کند با ایده های جذاب جشن های شما را خاط انگیز کند.
دستور پخت کوکی گردویی:
مواد لازم:
  • آرد گندم یک پیمانه
  • نمک نصف قاشق غذاخوری
  • کره 1 پیمانه
  • گردوی خرد شده :2/3 پیمانه
  • یک عدد زرده تخم مرغ بزرگ
  • کره 1 پیمانه
  • گردوی نصف شده به مقدار لازم برای تزئین
دستور پخت کوکی گردویی:
ابتدا در یک ظرف آرد و نمک را با همراه هم الک می کنیم سپس در ظرفی دیگر کره و شکر را ریخته و با همزن برقی به مدت 3 ای 4 دقیقه با درجه متوسط همزن مخلوط می کنیم به گونه ای که یک دست شود.سپس زرده تخم مرغی که داریم به مخلوط شکر و کره اضافه می کنیم و دوباره با همزن میزنیم تا کاملا همه مواد با هم مخلوط شوند.بعد از این مرحله درجه همزن را در حالت کند قرار داده و کم کم مخلوط آردو نمک را به آنها اضافه میکنیم توجه داشته باشید نباید مواد را زیاد مخلوط کنیم فقط در حدی که مواد مخلوط شده یک دست شوند.سپس گردوهای خرد شده را به مواد خود اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم.
با یک قاشق مایه به دست آمده را در سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده ایم با فاصله از هم قرار میدهیم سپس برای تزیین روی هریک از آنها نصف گردو میگذاریم.فر را باید با دمای 175 درجه سانتیگراد روشن کنیم تا گرم شود بعد از گرم شدن فر سینی کوکی ها را به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر قرار می دهیم تا کوکی ها پخته شوند.
مجموعه آنیل کوک میکوشد تا بهترین محصولات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد
شما میتوانید با سفارش کیک اصفهان آنیل کوک بهترین مزه کیک ها را تجربه کنید.
سفارش کوکی در اصفهان یکی از بهترین و خوشمزه ترین محصولات ما است پس توصیه میکنیم حتما آن را امتحان کید
آنیل کوک فینگر فود اصفهان،بهترین فینگر فود اصفهان و قیمت فینگر فود اصفهان را با موادی تازه و با کیفیت تهیه میکند.
سفارش دسر اصفهان آنیل کوک انواع و طعم های و ظاهر بسیار متنوعی دارد که میتواند زینت بخش مهمانی های شما باشد.
 
بالا