vilson999

New Member
ارسال ها
64
لایک ها
43
امتیاز
0
#1
سلام دوستان امروز می خوایم شما رو باسایت خیلی خوب کلاس درس اشنا کنم.که فکرکنم بیشترتون می شناسید(kelasedars.org)که شامل بیش از420ویدیوی آموزشی(که در حال افزایش) توسط جمعی از فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه استنفورد در زمینه های ریاضی وفیزیک وهندسه و مکانیک کوانتوم ونطریه بازی ها است.
قسمت معرفی سایت:
شیما صالحی: بنیانگذار، معلم
[TABLE]
[TR]
[TD]شیما بنیانگذار کلاس درس و معلم آن است. از همان ابتدای شکل گیری ایده، رایگان بودن و در دسترس همگان بودن تمامی خدمات کلاس درس از اهداف اصلی او بود.
شیما با مدرک کارشناسی ارشد از دانش‌کده آموزش دانش‌گاه استنفورد فارغ التحصیل شده است و در حال حاضر دانش‌جوی دکترای تکنولوژی‌های آموزشی در دانشکده‌ی آموزش دانشگاه استنفورد است. پیش از آمدن به استنفورد، شیما در دبیرستان فرزانگان اراک درس خوانده و سپس رتبه ۴۱ کنکور ریاضی ایران را کسب کرده و مدرک کارشناسی مهندسی برق خود را از دانش‌گاه صنعتی شریف دریافت کرده است.
جمله مورد علاقه: «به کودکان باید چگونه اندیشیدن را آموخت نه به چه چیز اندیشیدن را». مارگارت مید [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]محمد اکبرپور: معلم و مدیر اجرایی
محمد معلم درس‌های مختلفی در کلاس درس است و در عین حال به استراتژی‌های گسترش کلاس درس، تبدیل آن به یک مدرسه‌ی جهانی و فراهم کردن آموزش رایگان برای اقشار کم درآمد فکر می‌کند.
محمد در حال حاضر در دانش‌کده ی اقتصاد دانش‌گاه استنفورد و در مقطع دکترا درس می خواند. زمینه‌ی پژوهشی مورد علاقه‌ی محمد طراحی بازار، اقتصاد سیاسی و طراحی مکانیزم‌های حقوقی است. پیش از آن محمد در دبیرستان علامه‌حلی تهران درس خوانده و سپس با کسب رتبه ۱۸ کنکور ریاضی در رشته ی مهندسی برق دانش‌گاه صنعتی شریف تحصیل کرده است.
جمله مورد علاقه: «شما باید همان تغییری باشید که می‌خواهید در دنیا شاهدش باشید.» مهاتما گاندی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]رضا نصیری: معلم و مدیر آموزش
رضا معلم درسهای مختلفی در سری ویدیوهای کلاس درس است و کنترل کیفیت آموزشی کلاس درس را نیز به عهده دارد. با بیش از شش سال سابقه تدریس در ایران، رضا همواره یکی از محبوب ترین معلم های شاگردانش بوده است.
رضا به تازه‌گی از دانش‌کده‌ی مهندسی برق دانش‌گاه استنفورد مدرک دکترای خود را دریافت کرده است. گرایش تخصصی او سیستم های مخابرات نوری است. پیش از این، رضا در دبیرستان علامه‌حلی تهران درس خوانده، مدال طلای المپیاد شیمی کشوری و مدال برنز المپیاد شیمی جهانی را کسب کرده و مدرک کارشناسی خود را از دانش‌کده‌ی مهندسی برق دانش‌گاه صنعتی شریف دریافت کرده است.
جمله مورد علاقه: «Whereof one cannot speak, thereof one must be silent». لودویک ویتگنشتاین[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]علیرضا شرافت: مدیر فنی
علیرضا مدرسه‌سازی را یکی از هدف‌های آینده‌ی زندگی‌اش می‌داند و به همین دلیل، از بودن در «کلاس درس» بسیار لذت می‌برد. در حال حاضر مسوولیت وبسایت کلاس درس به عهده‌ی علیرضا است.
علیرضا دوران دبیرستان خود را در دبیرستان علامه‌حلی تهران سپری کرده و سپس مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر خود را از دانش‌گاه واترلو کانادا دریافت‌کرده و در حال حاضر در مقطع دکترای دانش‌کده مهندسی برق دانش‌گاه استنفورد درس می خواند. زمینه تخصصی او شبکه های کامپیوتری است. علیرضا سابقه کار در مطرح‌ترین شرکت های کامپیوتری امریکای شمالی را نیز دارد.
جمله مورد علاقه: «زندگی کوتاه است.»
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]سحر نصیرپور: معلم
سحر معلم درس‌های مختلفی در کلاس درس است.
سحر در حال حاضر در دانش‌کده ی برق دانش‌گاه استنفورد و در مقطع دکترا درس می خواند. گرایش تخصصی او تصویربرداری پزشکی است. پیش از آن سحر در دبیرستان فرزانگان تهران درس خوانده و با کسب رتبه ۱۱ کنکور ریاضی، در رشته ی مهندسی برق دانش‌گاه صنعتی شریف تحصیل کرده است.
جمله مورد علاقه: «If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough». آلبرت انیشتین
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
بالا