بهترین کتاب تست زیست شناسی کنکور چیست؟

  • زیست شناسی آبی قلم چی (پایه و پیش دانشگاهی)

    رای 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    63

REIHOON_IBO

New Member
ارسال ها
225
لایک ها
458
امتیاز
0
#21
پاسخ : نظر سنجی : بهترین کتاب تست برای زیست شناسی کنکور

دقت کنید!

حس میکنم یادمون رفته باید برای چی تست میزنیم ؟؟؟!!!!

برای " تثبیت " اون چیزی که خوندیم یاد گرفتیم...یه وسیله است ..نه اصل قضیه !


چایی که الان دارم زندگی میکنم با تمام جاهایی که میشناسم فرق داره...همه بچه ها فک کنم سر هم 160 150 تا باشیم ، هممون از روی 5 یا 6کتا کتاب تست نوبتی میخونیم ! و تا الان خیلی خیلی رتبه های خوبی دادن و میدن انشالله ....منظورم این بود چیزی که مهمه تسلط روی کتاب درسیه ، ماها اگه واقعا تسلط داشته باشیم و حضور ذهن نباید تستی از زیر دستمون در بره و این تستایی که میزنیم محض دست گرمیه ، حالا الگو باشه گاج باشه و ...!!! کلا خواستم بگم خیلی سر خودتونو درد نیارید به کتابی که دارین ایمان داشته باشید اگه هم بخواین به این فک کنید کتابی که الان دارم میخونم بهترینه یا نکنه مال اون دوستم بهتر باشه وقتتونو تلف کردین و هیچی هم بدست نیاوردین :)

الان این کتاب تستای زیستمون یکیشون الگوه ( مال منه که با خودم اوردم ) یه 8000 تست سوم داریم با یه خیلی سبز دوم بقیشون هم خانه زیستن :)
 

PHYCHEM

New Member
ارسال ها
2
لایک ها
0
امتیاز
0
#22
پاسخ : نظر سنجی : بهترین کتاب تست برای زیست شناسی کنکور

تست زدن تنها زمانی نتیجه بخشه که کتاب درسی رو مسلط باشید و اون تسلط هم صرفا با تکیه بر درسنامه ها بدست نمیاد. اون ها خوب هستن ولی اولویت نیستن. به نظرم شما یک بار دیگه با این دید که هیچگونه کتاب کمک درسی ندارید کتابهاتون رو با فرض بر این که برای بار اوله که حتی میخواید ورق بزنید بخونید. وقتی فکر کردید که خودتون میتونید بین اطلاعات کتاب ها ارتباط علمی برقرار کنید اونوقت تست بزنید و فقط تست استاندارد. اگه بخواین درس رو با یه مطالعه ی مختصر ولی با زدن تست های کتاب های مختلف یاد بگیرین با اطمینان کامل میگم که مسیرتون اشتباهه.

موفق باشید.
 

UN(A)kNOwn

New Member
ارسال ها
263
لایک ها
225
امتیاز
0
#23
پاسخ : نظر سنجی : بهترین کتاب تست برای زیست شناسی کنکور

البته تسلط مهمه، ولی هدف از تست سنجیدن خود هست و این که چقدر خوب خوندید. همچنین تست خوب میتونه به شما دید بازتری نسبت به مطالب بده. گرچه اگر 1000 تا نکته هم یاد بگیرید نکته 1001 میاد تو کنکور و در نتیجه باید توانایی ارتباط دادن مطالب به هم و تسلط داشته باشید ولی همونطور که گفتم تست خوب ذهنو بازتر می کنه و یک سری نکات رو پررنگ تر می کنه و باعث تقویت ذهن میشه. به همین خاطر از هر جایی نمیشه تست زد و منبع تا حدودی مهمه.
 
بالا