هزینه لیزر کیست مویی و درمان با عمل جراحی در تهران و کرج

mahnaz56

New Member
ارسال ها
23
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار در امر درمان کیست مویی، هزینه های مربوط به درمان است. در ادامه قصد داریم به بررسی هزینه های این درمان به روش جراحی و لیزر بپردازیم:

کیست مویی چیست؟ این بیماری از شایع ترین بیماری نشیمنگاهی یا ناحیه دنبالچه است. این عارضه با برگشت مو به داخل پوست ایجاد میشود و می تواند موجب عفونت و التهاب این موضع گردد. از علائم کیست مویی توانیم به درد، خونریزی، خارش، سوزش و خروج ترشحات از زخم اشاره کنیم.

هزینه لیزر کیست مویی
هزینه لیزر کیست مویی چقدر است؟ این سوال از شایع ترین سوالاتی است که از مراجعین کلینیک می شنویم. درمان لیزری کیست در حال حاضر بهترین روش تایید شده برای درمان این بیماری است. این درمان موثر و سریع بوده و بدون ایجاد درد و یا خونریزی کیست را برای همیشه برطرف میکند.

تعیین دقیق مقدار هزینه لیزر بدون معاینه حضوری در کلینیک امکان پذیر نیست. هزینه درمان بسته به عمق کیست، میزان عفونت، تعداد کیست ها، کلینیک و شهری که درمان در آن انجام میشود، متغیر خواهد بود. در ضمن لیزر جراحی سرپایی بوده و به همین سبب این هزینه معمولاً توسط بیمه ها پرداخت نمیشود.

اما خوب است بدانید این هزینه از هر لحاظ مقرون به صرفه می باشد. زیرا با انجام لیزر اولاً هزینه های اضافی مثل بستری در بیمارستان و یا هزینه های مربوط به دوره نقاهت حذف میشوند. دوماً لیزر کیست مویی روشی قطعی برای درمان این بیماری است و تنها با یکبار انجام آن می توان برای همیشه از شر این عارضه خلاص شد و نیازی به تکرار درمان با سایر روشهای نخواهد بود. برای اطلاع بیشتر می توانید صفحه درمان کیست مویی را مطالعه نمایید.
هزینه جراحی کیست مویی
هزینه جراحی کیست مویی نیز وابسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد کیست ها و عمیق و تعداد آنها، متغیر است. جراحی سنتی در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام میشود. دوره نقاهت و بهبودی پس از جراحی ممکن است چندین هفته به طول انجامد و این یعنی هزینه های اضافی تر از لیزر.

هزینه عمل کیست مویی معمولاً توسط بیمه های طرف قرارداد پرداخت میشود. ولی با این حال بیمار علاوه بر تحمل مشکلاتی مثل درد، خونریزی و … باید هزینه اضافه تری را نیز پرداخت کند.

شرایط استفاده از بیمه برای لیزر کیست مویی
عمل جراحی لیزری در مطب پزشک و بدون استفاده از بیهوشی و سرپایی انجام میشود. معمولاً بیمه های درمانی اصلی مثل بیمه تامین اجتماعی هزینه های جراحی های سرپایی که کمتر از 6 ساعت به طول انجامد و بیمار بیهوش نشود، را پرداخت نمی کنند.

اما در رابطه با بیمه های تکمیلی قضیه متفاوت است. بیمه ی تکمیلی بیمه ای است که در کنار بیمه های درمانی اصلی ارائه میشود، البته هستند شرکت هایی که بدون داشتن بیمه نیز، خدمات بیمه تکمیلی ارائه می دهند.

بیمه های تکمیلی با درصد های متفاوتی ( بسته به نوع بیمه شما ) هزینه های لیزر کیست مویی را پرداخت میکنند. بنابراین لازم است قبل از انجام لیزر از شرکت بیمه ی خود در مورد میزان و نحوه پرداخت هزینه های لیزر بیماری کیست مویی در کلینیک اطلاعات کافی را بگیرید.
چرا هزینه بیمارستان ها بیشتر از کلینیک است؟

بی شک یکی از فاکتورهای مهم برای بیماران هزینه ای است که در مقابل دریافت خدمات درمانی پرداخت می کنند. یکی از مزیت های لیزر کیست مویی در کلینیک عابدیان در مقایسه با عمل جراحی در بیمارستان پرداخت هزینه ی کمتر است. علت این موضوع حذف هزینه های جانبی است. در واقع با انجام لیزر می توانید هزینه های زیر را حذف کنید:
هزینه لیزر کیست مویی در تهران
 
آخرین ویرایش
بالا