هفتمین جشنواره نانو

ارسال ها
690
لایک ها
2,054
امتیاز
0
#1
هفتمین جشنواره نانو از 14 مهر ماه با حضور دکتر سرکار؛ دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و دکتر اکرمی فر؛ رئیس مرکز همکاری‌های علمی و فناوری ریاست جمهوری کار خود را آغاز کرد.
دکتر سرکار و دکتر اکرمی فر بهمراه جمعی از مدیران ستاد توسعه فناوری نانو پس از بازگشایی هفتمین جشنواره فناوری نانو به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

گفتنی است، هفتمین جشنواره نانو شامل بخش‌های مختلفی چون، تجهیزات پیشرفته در حوزه نانو، سلامت و بهداشت، کشاورزی، ساختمان، آب و محیط‌ زیست، مواد اولیه نانویی و پلیمر و کامپوزیت است. شرکت‌‌های نانویی در بخش‌های مختلف نام‌برده در این جشنواره محصولاتشان را که وارد بازار شده در نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

همچنین بخش پروتوتایپ و یا نمونه اولیه که دومین سال فعالیت خود را در این نمایشگاه دارد، یکی از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره نانو است. در این بخش از 240 نمونه‌ای که پیش از این ارزیابی شده‌اند، 22 طرح نهایی انتخاب شده و به منظور جذب سرمایه‌گذار، در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.
لازم به ذکر است ستاد توسعه فناوری نانو همانند سال‌های گذشته تا سقف سیصد میلیون تومان برای طرح‌هایی که قابلیت‌های لازم برای ورود به بازار را داشته باشند سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

از دیگر بخش‌های هفتمین جشنواره فناوری نانو می‌توان به بخش دانش‌آموزی و دانشجویی، دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و مجلات نانو اشاره کرد که به ارائه دستاوردها و معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازند.

گفتنی است، جشنواره فناوری نانو از 14تا 17 مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران- سالن خلیج فارس برپا بوده و علاقمندان می‌توانند از بخش‌های مختلف این جشنواره دیدن نمایند.
 
بالا