پربازدیدترین مکان‌های جهان

zaahrra

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
1
امتیاز
0
#1
وقتی صحبت از پربازدیدترین مکانهای جهان میشود درباره چه جاهایی فکر می کنید؟ لابد برج ایفل، تاج محل، اهرام مصر و ... . اما در واقعیت بسیاری از توریستها فقط برای دیدن جاذبه های توریستی اصلی به یک کشور نمی روند و مکانهایی هستند که بازدیدهایی بیشتر از برخی از جاذبه های توریستی اصلی دارند. لیست 10 تایی زیر شما را به تعجب وا میدارد:

10) Grand Bazaar, Istanbul - 15,000,000

بازار بزرگ استانبول​
بازار بزرگ استانبول با 61 خیابان و 5000 مغازه یکی از بزرگترین بازارهای جهان است ، همچنین بخاطر سرامیکهای نقاشی شده با دست، فرشهای زیبا ، طلاها و مغازه ها آنتیکش بسیاری از افراد را بخود جذب میکند. در آمار آمده بازار استانبول روزانه بین 250 تا 400 هزار بازدید دارد.



9) Disneyland Park, Anaheim, CA (15,980,000)

پارک دیزنی لند کالیفرنیا​
اگر کسی به جنوب کالیفرنیا سفر کند باید حتماً سری به پارک دیزنی لند بزند. این پارک با مساحت بسیار زیاد و دارا بودن شوهای زنده بی نظیر در روز و آتش بازیهای فوق العاده در شب میزبان توریستهای زیادیست.



8) Disneys World Magic Kingdom, Orlando (16,972,000)

سرزمین دیزنی ورلد در اورلاندو​
بدون شک اعجاب انگیزترین مکان جهان دیزنی ورلد است. که با دارا بودن زیباترین و جالب ترین ساختمانها و موزه های مربوط به بهترین کارکترهای دیزنی و همچنین شوهای روزانه و کارناوالهای شاد از شخصیتهای محبوب میزبان بازدیدکننده هایی از سراسر جهان است. یکی از محبوبترین جاذبه های دیزنی لند، کاخ بزرگ سیندرلاست که با مکان مناسبش و نورپردازیهای جالب ، بسیار بزرگتر از اندازه اش به نظر میرسد.



7) Faneuil Hall Marketplace, Boston (18,000,000)

مرکز تجاری فانوییل هال بوستون​
مرکز تجاری فانوییل هال در سال 1742 به عنوان یک مرکز تجاری و مرکز همایشها ساخته شد، بسیاری از افراد مشهور مانند جرج واشگتن و ساموئل آدامز در این مکان سخنرانیهایی داشته اند.همکنون اینجا محل قرار گرفتن 100 تا از بهترین مغازه ها و بزرگترین سالن غذاخوری انگلیس است و هر روزه مکان بازدید صدها هزار توریست می باشد.



6) Grand Central Terminal, New York City (21,600,000)

ترمینال بزرگ مرکزی نیویورک​
ایستگاه بزرگ مرکزی در در وسط منهتن واقع شده است یکی از شلوغترین ایستگاههای قطار جهان است، همچنین به دلیل وجود سبک معماری جالب هنری اش روزانه میزبان بازدیدکنندگان زیادی است.



5) Niagara Falls, New York and Ontario (22,500,000)

آبشار نیاگارا ، نیویورک و اونتاریو​
آبشار نیاگارا که بین دو کشور آمریکا و کانادا قرار گرفته، روزانه میزبان بازدیدکنندگانی از هر دو کشور است.این آبشار بزرگترین و پر آب ترین آبشار جهان است .


4) Las Vegas Strip (29,467,000)

نوار لاس وگاس​
بدون شک لاس وگاس با دارا بودن بزرگترین هتل، کازینوها ،بارها و مکانهای تفریحی یکی از پربازدیدترین مکلنهای جهان است. در لاس وگاس همه چیز حتی به مردم نگاه کردن هم جذاب است!



3) Union Station, Washington, DC (37,000,000)

ایستگاه یونیون واشنگتن​
ایستگاه یونیون واشنگتن نه فقط به دلیل اینکه یکی از شلوغترین ایستگاههای جهان است و روازنه حدود 12500 نفر را به مقاصدشان میرساند، بلکه بخاطر وجود معماری عالی و بیش از 130 مغازه که از لباس مد روز مردانه تا اسبا بازی و طلا به فروش میرسانند، سومین مکان پربازدید جهان نام گرفته است. در این ایستگاه همچنین نمایشگاهها و همایشهای فرهنگی بین المللی نیز برگزار میشود. در آخر لازم به ذکر است بیشتر تورهای شهرگردی واشنگتن از اینجا شروع میشود.



2) Central Park, New York City (38,000,000)

پارک مرکزی نیویورک​
پارک مرکزی نیویورک پارکی است با مساحت بسیار زیاد که در سال 1857 گشایش یافت و مکان محبوب مردم محلی و همچنین توریستهاست. در اینجا هرگونه جمعی با هر سلیقه ای دیده میشود که در فضای سبز بی نظیر آن پیک نیک کرده اند. علاوه بر پارک، در اینجا یک قلعه مربوط به قرن 19م و یک باغ وحش نیز وجود دارد.



1) Times Square, New York City (39,200,200)

میدان تایمز نیویورک
میدان تایمز، زنده ترین میدان نیویورک با دار بودن جذاب ترین فروشگاهها و برجهای دیدنی است. انرژی ای که در این مکان میگیرید غیرقابل وصف است. بیلبوردها تبلیغاتی جذاب و چراغهانیهای مغازه ها هر کسی را به سمت خود می کشاند. وجود بارهای کنار خیابان نیز به جذابیت آن می افزاید. دسترسی به میدان تایمز از طریق وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت است و این امر نیز به پربازدیدترین محل شدن آن کمک دوچندان کرده است.









 
بالا