وضعیت
موضوع بسته شده است.

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#1
با سلام به شما دوست‌دار المپیادی‌ها؛

هدف از این فراخوان جذب فعالان و شایستگان المپیادهای علمی است تا در محیطی مجازی و حقیقی بتوانیم یاری‌رسان دانش‌پژوهان ایران باشیم. از آنجا که هر روز نیاز دانش‌آموزان به محیط آموزشی پویا، بیشتر می‌شود، بنابراین کلیه‌ی مدال‌آوران گذشته و سال 1393 را دعوت می‌کنیم تا در این راه و ایجاد سامانه‌ای قوی و با انگیزه همراه یکدیگر باشیم.
مسوولیت‌ها در تالارهای گفتمان آیریسک به سه بخش تقسیم می‌شود:

راهبر :

  • فردی که در موضوع مورد نظر دارای تبحر فراوان است. بهتر است این فرد در این رشته دارای مدال کشوری (طلا، نقره یا برنز) یا تحصیلات دانشگاهی در رشته های مرتبط با موضوع مورد نظر باشد. از این فرد انتظار می‌رود بتواند با معرفی منابع (کتب، مقالات، سایت) مناسب، راهنمایی و یا پاسخ دهی به سوالات، دانش پژوهان را در مسیر درست هدایت کند.
  • بهتر است این فرد در مقاطع زمانی مناسب (بنا به نیاز و مراجعه دانش پژوهان) به سایت مراجعه نماید تا بحث‌ها و پرسش‌ها به بهترین روش جهت دهی شوند. حضور مستمر و داشتن حداقل 70 نوشته‌ی مفید، پیش‌نیاز ارتقا به راهبر آیریسک است.
  • راهبران در هر ماه باید دو تاپیک آموزشی یا پرسشی جدید ایجاد نمایند.

مشاور
:


  • مشاورین تالار از دانش پژوهانی انتخاب میشوند که در مرحله اول آزمون المپیاد پذیرفته شده اند یا علاقمند و پیگیر بحث‌های آن رشته در تالارهای المپیادی بوده اند. برای انتخاب مشاورین تالار، سابقه‌ی ایشان در ارسال‌های مناسب تاثیر زیادی دارد. حضور مستمر و داشتن حداقل 70 نوشته‌ی مفید، پیش‌نیاز ارتقا به مشاور آیریسک است.

ناظم:


  • فردی که در اداره بحثهای مربوط و اجرای قوانین سایت مهارت دارد. از این فرد انتظار می‌رود در مقاطع زمانی مناسب (حداکثر 48 ساعت) به انجمن های مورد نظر مراجعه کند و اگر پستی برخلاف روند موضوع یا قوانین سایت باشد آن را اصلاح یا حذف نموده و با تذکرهای به موقع و منطقی، همه کاربران را با قوانین سایت آشنا نماید. حضور مستمر و داشتن حداقل 50 نوشته‌ی مفید، پیش‌نیاز ارتقا به ناظم آیریسک است.



موضوعات فعلی سایت:
ادبی - ریاضی - زیست‌شناسی - زمین‌شناسی - شیمی - فیزیک - کامپیوتر - نجوم و اخترفیزیک - رباتیک - مشاوره‌ی تحصیلی - کنکور و انتخاب رشته - مباحث اجتماعی و طنز
(در صورتی که فردی در زمینه‌ی دیگری توانایی کافی دارد، میتواند با ارسال فهرست توانایی های خود، درخواست ایجاد این بخش را نیز ارسال نماید.)

ارسال درخواست:
فرم موجود در صفحه همکاری با آیریسک را تکمیل و ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود.


در پناه حق، موفق و پیروز باشید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#2
پاسخ : همکاری (جذب مشاوران و راهبران تالارهای المپیادی)


فراخوان جدید از مدال آوران سالهای گذشته و سال 1391 در تاریخ 30 مرداد ماه 1391 انجام شد.

مدال آورانی که به آیریسک رفت و آمد دارند، دعوت ما را به دیگر دانش پژوهان نیز برسانند.
 

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#3
پاسخ : همکاری (جذب مشاوران و راهبران تالارهای المپیادی)


فراخوان جدید همکاری با مدال‌آوران در شهریور 1393 انجام شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا [پست اول همین تاپیک] مراجعه نمایید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا