- ارسال ها
- 63
- لایک ها
- 13
- امتیاز
- 0
دوستان و همکاران عزیز با مشارکت تون در این بحث ، از نویسنده سایت کاسپید به خاطر مقاله خوبش تشکر کنید در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از افراد فکر می کنند که برای افزایش فروش باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشند. و در هنگام مراجعه به شرکتهای طراحی سایت انتظار دارند که این شرکتها، یک دستگاه پول ساز برای آنها پیاده سازی نمایند. شاید در برخی از موارد، این مورد درست باشد اما در بسیاری از آنها، موفقیت در کسب و کار آنلاین مستلزم زمان و تلاش است. مشکلی که طراحان وب در زمینه طراحی سایتهای فروشگاهی دارند اینست که بسیاری از مشتریان دید کاملا روشنی نسبت به فروشگاه خود ندارند و ممکن است توقعات غیر منطقی داشته باشند و حتی گاهی اوقات اهمیتی به نظرات کارشناسان طراحی سایت ندهند. در این مقاله و مقاله بعدی 15 نکته مهم برای طراحی سایتهای فروشگاهی و مدیریت این گونه سایتها ارائه می شود که با رعایت آنها توسط شرکتهای طراحی سایت و صاحبان وب سایت می توان فروشگاه موفقی داشت. لایوت سایتهای فروشگاهی
ظاهر یک وب سایت و سیستم ناوبری آن برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ یکسان است. در طراحی برخی از سایتهای فروشگاهی از باکس های زیادی استفاده می شود و برخی دیگر خیلی ساده هستند. تنها نکته ای که در هر دو وجود دارد اینست که تمرکز اصلی آنها بر روی محصولات می باشد. اگر شما قصد دارید که محصولات خود را با قیمت پایین در سایت به فروش برسانید در این حالت داشتن یک سایت شلوغ می تواند موثر باشد. اما اگر شما در حال فروش محصولاتی با قیمت بالا هستید، داشتن یک سایت خلوت گزینه خوبی است. در مورد محصولات و بازار مصرف تحقیق کنید. در برخی مواقع انجام یک تحقیق کوچک، به شما کمک می کند که ایده های بهتری در مورد طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید. پس همیشه قبل از شروع کار، شرکتهای موفق آنلاین را ببنید. توضیحات محصول مهمترین بخش سایت های تجارت الکترونیک، محصولات و نحوه نمایش آنها می باشد. وضوح و خوانایی مطالب این صفحه و چیدمان اطلاعات آن باعث می شود که نرخ تبدیل سایت افزایش یابد. همچنین متن صفحه محصولات باید شامل نکات زیر باشد:
همیشه اطلاعات و قیمت سایت را آپدیت نمایید زیرا کاربران قبل از خرید، همیشه قیمت دیگر سایتها را مشاهده و بر اساس مقایسه آنها نسبت به خرید اقدام می نمایند. همچنین در برخی از مواقع ممکن است شما محصولی را در انبار نداشته باشید و کاربر آن را خریداری نماید، در این حالت نیز طبق قوانین تجارت الکترونیک شما موظف به ارسال کالا هستید. پس به روز کردن سایت را فراموش نکنید تا به ضرر شما تمام نشود. تعامل با مشتریان سایت با مشتریان سایت در ارتباط باشید و آنها را از تمام مراحل خرید تا تحویل کالا مطلع سازید، تا با ارائه خدمات مشتری پسند آنها را به خرید مجدد وادار نمایید. آپشن های مختلفی را برای پرداخت، در اختیار مشتریان قرار دهید. با ارائه روشهای مختلف برای پرداخت، شانس بیشتری برای جذب مشتری خواهید داشت. می توانید متن کامل مقاله را اینجا بخوانید.
- متن روان، خلاصه و مفیدی برای محصول انتخاب نمایید.
- در متن از کلمات کلیدی استفاده نمایید.
- متن را از سایتهای دیگر کپی برداری نکنید.