مشخصات کلس ساخت کانکس اداری

pouriaci

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
کانکس های اداری معمولا در ابعادی تولید می گردند که خریدار بتواند در آن به تعداد مورد نیازش میزکار و صندلی و کمد و سایر تجهیزات اداری مورد نیازش را قرار دهد.

هر کدام می تواند مجموعه ای از یک یا چند اتاق به عرض ۲٫۵ یا ۳ متر و طول ۴، ۶ و ۱۲ متر که گنجایش لوازم اداری مربوطه را داشته باشد.

نکته قابل توجه آن است که یک کانکس اداری می تواند علاوه بر اتاق های کارمندان یک فضای بزرگ نیز جهت سالن کنفرانس و اتاق مدیریت داشته باشد و نکته جالب تر این است که جهت سرویس های بهداشتی وآبدارخانه نیز می توان در کنار این فضاهای اداری قرار داد.

کارخانجات پوریا کانتین بین الملل به عنوان تولیدکننده معتبر در صنعت خانه های پیش ساخته، کانکس و کانتینر کشور می تواند انواع کانکس های اداری را با نقشه و پلان درخواستی خریداران محترم تولید نموده و جهت پروژه های مختلف آماده سازی نماید .

کانکس های اداری می تواند بصورت مجتمع های اداری نیز تولید گردد به این معنا که هر مجتمع می تواند دارای تعداد بیش از ۵ اتاق اداری باشد که در این صورت ابعاد هر مجتمع اداری بیش از ۴۴ متر مربع بوده و در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل بصورت قطعات تولید شده و سپس در محل پروژه با یکدیگر مونتاژ شده و بصورت یکپارچه می گردد.

این کانکس ها معمولا زمانی که در پروژه ای تجهیز می گردند این امکان را داشته تا بعد از اتمام پروژه با همان لوازم و تجهیزاتی که در داخل آن تجهیز شده است جابجا گردیده و به محل پروژه دیگری منتقل گردد.

یا اینکه در پروژه هایی که بصورت خطی در طول مسیر پیش می روند کانکس های اداری درخواستی بصورت چرخدار تولید گردیده و در صورت کوچک بودن ابعاد آن می توان توسط نیروی انسانی بروی چرخ ها در مسیر جابجا شده و در ابعاد بزرگتر نیز کانکس های اداری توسط کشنده ای همچون تراکتور یا نیسان بواسطه مالبند تعبیه شده آن جابجا گردد.
 
بالا