آزمون استخدام

moghini

New Member
ارسال ها
322
لایک ها
258
امتیاز
0
#1
بناست که در مؤسسه ای از چهار متقاضیبرای استخدام در آن مؤسسه مصاحبه ای به عمل آید.هر مصاحبه 30 دقیقه به طول می انجامد:15 دقیقه با هر یک از دو مصاحبه کننده(مصاحبه هادر اتاقهای جداگانه بعمل میآییند و در ساعت 9 صبح شروع میشوند)
الف:یکی از متقاضیان 9 صبح در مؤسسه حضور میابد به چند طریق این مصاحبه قابل انجام است به شرطی که متقاضی مذکور مصاحبه هایش را پشت سر هم انجام دهد.
ب:متقاضی دیگری نیز در ساعت 9 صبح در مؤسسه حضور پیدا میکند و امیدوارست که مصاحبه هایش پیش از 9:50 به پایان برسد تا به موقع به مصاحبه ای در مؤسسه ی دیگری برسد.احتمال اینکه این متقاضی بتواند به موقع مؤسسه را ترک کند چقدر است؟

---- دو نوشته به هم متصل شده است ----

نبود؟
دوستان لطفا" کسی پاسخ بده.
 

حمید آنالیز

Well-Known Member
ارسال ها
1,351
لایک ها
1,322
امتیاز
113
#2
پاسخ : آزمون استخدام

سلام ابهام بر انگیزه در باره وقت الان سی دیقس یا پانزده؟؟!:4:

.
.
.
.
شوخی کردم ولی خوب این سوال وقتشو نفهمیدم چجوریه تا پاسخ بدم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

moghini

New Member
ارسال ها
322
لایک ها
258
امتیاز
0
#3
پاسخ : آزمون استخدام

خوب بزار این طوری بگم.
بعد از کلی درس خوندن در آینده با واقع بینی و کنارگذاشتن هر گونه آرمانگرایی میخوایم بریم یه اداره استخدام شیم با حقوق مکفی!
وارد که میشیم میگن شما دو مصاحبه ی 15 دقیقه ای دارید که جمعا" میشه 30 دقیقه و دو اتاق به صورت موازی انجام مصاحبه ها رو بر عهده دارند.
حالا اگر شما 9 وارد شوید امکانش هست از 9 تا 9 و ربع در یک اتاق مورد مصاحبه قرار گیرید و از 9:15 تا 9:30 در اتاق دیگر یا ممکنه از 9 تا 9:15 در یک اتاق مورد مصاحبه قرار گیرید و مصاحبه ی بعدی حد فاصل 9:45 تا 10 صورت بگیره.
موازی بودن هم به این معناست که در حالی که شما در یک اتاق مشغول مصاحبه هستید اتاق بغلی هم بیکار نشسته و از داوطلب دیگری مصاحبه به عمل می آورد.
 
بالا