به نظر خودت چطور برگه امتحان رو تحویل دادی؟

  • بهتر از حد انتظارم بودم

    رای 1 20.0%
  • مثل همیشه بودم

    رای 2 40.0%
  • می‌تونستم بهتر امتحان بدم

    رای 2 40.0%

  • مجموع رای دهندگان
    5

IRYSC-team

مدیر آیریسک
ارسال ها
350
لایک ها
683
امتیاز
93
#1
سلام به همه‌ی دوستان گرامی،

سدی بزرگ در راه کسب مدال المپیاد پشت سر گذاشته شد و حالا برخی از دانش‌پژوهان اضطراب دارند که قبول خواهند شد یا نه، مهم نیست از این مرحله بگذری یا نه! مهم این است که تو تلاش خودت را به بهترین شکل انجام داده‌ای و پیش وجدانت روسیاه نیستی.

جزو 40 نفر برتر بودن با جزو 100 نفر یا 1000 نفر بودن تفاوت چندانی ندارد. تفاوت در این است که تو هدف داشته‌ای و در راه آن کوشیده‌ای و اکنون پشتوانه‌ای برای آینده‌ی دانشی که به آن علاقه داری اندوخته‌ای.

از همه‌ی این حرف‌ها که بگذریم، فقط چند ساعت دیگر وقت داری المپیادی باشی و بعد باید با تمام توان به امتحانات خرداد فکر کنی، تفاوت تو و دیگران در همین مدیریت بحران‌ها است و اینکه نباید خودت را ببازی و اسیر اضطراب و ناراحتی بشوی. خیلی از مدال‌آوران نقره و برنز که باید کنکوری بشوند، به خاطر همین ندانم‌کاری و خوشحالی یا ناراحتی بی‌جای خودشان، نهایی را خراب کرده‌اند و امتیاز به دست آمده به خاطر مدال را هدر داده‌اند.

برای کسانی که می‌توانند طبقه‌بندی فکری داشته باشند و حساب درس مدرسه را از المپیاد جدا کنند، این تاپیک ایجاد شده تا در مواقع استراحت درسی، سوالات مرحله‌ی دوم امسال را از نظر محتوا و مباحث علمی بررسی کنند و پاسخ‌ها را به یکدیگر و خودشان بیاموزند.

لطفا موارد زیر را رعایت کنید:

  1. پیشنهاد می‌کنیم بحث‌های علمی، بررسی گزینه‌ها، ارایه‌ی کلید و راه حل‌های تشریحی و توضیح مباحث سوالات در این تاپیک قرار گیرد.
  2. کف بینی الکی و غیراصولی ممنوع!
  3. بحث دونفره ممنوع!
  4. ایجاد اضطراب در دیگران ممنوع!
  5. در پاسخ به پرسش علمی یک نفر، حتما از دکمه‌ی "نقل قول" استفاده کنید.


موفق و پیروز باشید :53:
 

hossein.sa

New Member
ارسال ها
3
لایک ها
0
امتیاز
0
#2
پاسخ : بررسی مرحله دوم المپیاد شیمی 1395

من که بهتر از حد انتظارم بود
خیلی خوب بود خدارو شکر حالا انشالله میرم برا مرحله سه بخونم
یا علی
خخخ
 
بالا