hossein11

New Member
ارسال ها
134
لایک ها
109
امتیاز
0
#1
سلام
با توجه به اینکه اکثر قبولی های مرحله دو از شهر تهران هستند و تمامی اعضای اعزامی به المپیاد جهانی از تهران بودند .این به نظر میرسه که استعداد های شهر های دیگه شناسایی نشده و ناکام مانده اند.
به نظر شما مشکل از کجاست؟ چطوری میشه مشکل رو حل کرد؟لطفا مشکلات شهر خودتون یا مشکل کلی آزمون رو در اینجا مطرح کنید...با تشکر
 

Aref

New Member
ارسال ها
1,262
لایک ها
1,008
امتیاز
0
#2
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

سلام
با توجه به اینکه اکثر قبولی های مرحله دو از شهر تهران هستند و تمامی اعضای اعزامی به المپیاد جهانی از تهران بودند .این به نظر میرسه که استعداد های شهر های دیگه شناسایی نشده و ناکام مانده اند.
به نظر شما مشکل از کجاست؟ چطوری میشه مشکل رو حل کرد؟لطفا مشکلات شهر خودتون یا مشکل کلی آزمون رو در اینجا مطرح کنید...با تشکر
نخیر.
من از استان البرز توی تیم شرکت کرده بودم.
 

aboly

New Member
ارسال ها
266
لایک ها
110
امتیاز
0
#3
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

سلام
با توجه به اینکه اکثر قبولی های مرحله دو از شهر تهران هستند و تمامی اعضای اعزامی به المپیاد جهانی از تهران بودند .این به نظر میرسه که استعداد های شهر های دیگه شناسایی نشده و ناکام مانده اند.
به نظر شما مشکل از کجاست؟ چطوری میشه مشکل رو حل کرد؟لطفا مشکلات شهر خودتون یا مشکل کلی آزمون رو در اینجا مطرح کنید...با تشکر

توی سایت تیم المپیاد ریاضی همچین چیزی زده شده


لینک سامانه هم‌اندیشی با نخبگان
 

Ali.N

New Member
ارسال ها
93
لایک ها
51
امتیاز
0
#4
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

نخیر.
من از استان البرز توی تیم شرکت کرده بودم.
خیلی ببخشید عارف خان کرج با تهران از نظر امکانات چه فرقی میکنن؟:39::39::71:
این موضوع از بس تکراری شده حالم دیگه داره بهم میخوره.این حرف زدنا تا وقتی به گوش باشگاه نرسه فایده نداره.
 
ارسال ها
288
لایک ها
344
امتیاز
0
#5
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

این حرفا اگه به گوش باشگاه هم برسه بازم فیده نداره وضع توی المپیادای دیگه هم دست کمی نداره..از المپیاد ریاضی.........
در ضمن تو همین تهران خودمون بخصوص جنوب شهر خیلیا هستند که استعداد دارند اما معلم ندارن....المپیادی هایی میشناسم که اگه باشگاه میرفتن طلاشون قطعی بود اما به دلیل نداشتن معلم و فضایی قوی تو م.2 با اختلاف کم قبول نشدند اونم تا اونجا هم که پیش رفته بودند تلاش خودشون بود در کل نتیجه گیری:
40 نفر هر المپیاد و بیشتر کامپیوتر و ریاضی دارن بیشتر محدود میشن به بچه های تهران....
بچه های تهران هم مدارسشون محدود میشه به چندتا مدرسه که لازم به اسم بردن نیس همه میشناسیمشون..........
ولی بازم با این حال اعتقاد دارم که هر دو دسته ای که به نوعی شرایط براشون مهیا نیست با تلاش میتونن به هدفشون برسند هرچند سخت اما خیلی شیرین....
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

Ali.N

New Member
ارسال ها
93
لایک ها
51
امتیاز
0
#6
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

عاقا با این وضع که دارن تاثیر معدل رو می برن بالا برای ما شهرستانی ها دیگه المپیاد خوندن چه فایده ای داره؟
تازشم من کسایی که پارسال مدال برنز و نقره آوردن رو اصن جزو رتبه های زیر هزار امسال ندیدم.به غیر از دوسه تا.تازه اونا هم ریاضی رو 50 60 درصد زده بودن.مگه میشه یکی مدال نقره المپیاد داشته باشه ولی ریاضی رو این جوری بزنه؟
 

hossein11

New Member
ارسال ها
134
لایک ها
109
امتیاز
0
#7
پاسخ : بهبود نقش المپیاد ریاضی در شناسایی استعدادها

کسی که توی المپیاد شرکت کرده و مدال آورده لزوما توی کنکور ریاضیو 100 درصد نمیزنه چون شیوه نامتعارف سوالات المپیاد با کنکور متفاوته همچنین مباحثش.در ضمن کسایی که توی المپیاد مدال آوردن سال ها زحمت کشیدن و ممکنه از خیلی چیزها مثل درس های دیگه شون بزنن.به همین علت نمیرسن برای کنکور خوب بخونن .رتبشون هم پایین میآد.
در ضمن استعداد ریاضی با المپیاد ریاضی یه نمه فرق داره!
 
بالا