اطلاعیه تصحیح ایمیل کاربری آیریسک

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#1
سلام به همه‌ی دوستان گرامی،
با توجه به تعداد ایمیل‌های غلطی که از سوی کاربران در هنگام ثبت نام وارد شده است (حد ود 15% از کل ایمیل‌ها )، از این پس تاییدیه ایمیل به بخش ثبت نام اضافه گردید. همچنین کاربران قدیمی که قصد تصحیح ایمیل خود را دارند از طریق پیغام شخصی به مدیریت آیریسک اطلاع دهند تا ایمیل ایشان تصحیح شود.

هدف از تصحیح کلیه‌ی ایمیل‌ها، اشتراک کاربران در خبرنامه، اطلاع ایشان از دریافت پیغام خصوصی و ... می‌باشد. در صورتی که همچنان تعداد آدرس ایمیل‌های خطا بالا باشد، مجبور به مسدود کردن دوباره‌ی این بخش هستیم، زیرا در صورت بازگشت ناموفق ایمیل‌های آیریسک، سایت‌های آمارگیر وب، آیریسک را در بخش ارسال‌کنندگان هرزنامه قرار خواهند داد که این به دور از شان کلیه‌ی کاربران فهیم است.


داستانک نامربوط:
مرد بیکاری برای آبدارچی گری در شرکت مایکروسافت تقاضای کار داد. رئیس هیات مدیره با او مصاحبه کرد و نمونه کارش را پسندید.سرانجام به او گفت شما پذیرفته شده اید. آدرس ایمیل تان را بدهید تا فرم های استخدام را برای شما ارسال کنم.مرد جواب داد : متاسفانه من کامپیوتر شخصی و ایمیل ندارم.رئیس گفت امروزه کسی که ایمیل ندارد وجود خارجی ندارد و چنین کسی نیازی هم به شغل ندارد.
مرد در کمال ناامیدی آنجا را ترک کرد. نمی دانست با ده دلاری که در جیب داشت چه کند.تصمیم گرفت یک جعبه گوجه فرنگی خریده دم در منازل مردم ان را بفروشد. او ظرف چند ساعت سرمایه اش را دوبرابر کرد . به زودی یک گاری خرید. اندکی بعد یک کامیون کوچک و چندی بعد هم ناوگان توزیع مواد غذایی خود را به راه انداخت.
او دیگر مرد ثروتمند و معروفی شده بود. تصمیم گرفت بیمه عمر بگیرد. به یک نمایندگی بیمه رفت وسرویسی را انتخاب کرد. نماینده بیمه آدرس ایمیل او را خواست ولی مرد جواب داد ایمیل ندارم. نماینده بیمه با تعجب پرسید شما ایمیل ندارید ولی صاحب یکی از بزرگترین امپراتوریهای توزیع مواد غذایی در آمریکا هستید. تصورش را بکنید اگر ایمیل داشتید چه می شدید؟ مرد گفت احتمالا آبدارچی شرکت مایکروسافت بودم :)
توجه: هیچ آدرس ایمیلی با www آغاز نمی‌شود. نوشتن www در ابتدای آدرس ایمیل مثل این است که آدرس منزل خود را با "خاک" شروع کنید.


یاحق
 

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#2
پاسخ : تصحیح ایمیل کاربری آیریسک

سلام دوستان،
با آنکه در این مدت نزدیک به 100 ایمیل تصحیح شده است، اما همچنان روزانه بیش از 1500 ایمیل از طرف آیریسک به آدرس‌های ناشناخته ارسال می‌شود. بنابراین از این پس اکانت دوستانی که ایمیل غیرواقعی در مشخصات خود وارد نموده‌اند پس از یک بار تذکر بسته خواهد شد تا وضعیت این ایمیل را مشخص نمایند. این اقدام به خاطر دو مورد است:

1- ایمیل‌های ناخواسته و برگشت خورده به سرور آیریسک فشار آورده و مقدار زیادی از حافظه‌ی آن را اشغال می‌کنند که باعث کاهش سرعت سایت است.
2- در صورت ادامه‌ی روند فوق، آیریسک به عنوان ارسال‌کننده‌ی هرزنامه شناخته خواهد شد و ارسال ایمیل از طرف آن به ایمیل‌های یاهو، جی‌میل و ... مسدود می‌گردد.


دوستانی که پیغام خصوصی اصلاح ایمیل دریافت می‌کنند، طی 3 روز باید ایمیل واقعی خود را برای تصحیح اعلام نمایند.


امیدواریم قدم‌های ما در جهت بهبود کیفیت آیریسک با پاسخ مناسب دوستان همراه شود.

یاحق
 
بالا