ثبت نام در مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال ۹۲-۹۱ تمدید شد

bemoniri

New Member
ارسال ها
315
لایک ها
200
امتیاز
0
#1
با توجه به تقاضای کاربران محترم جهت ثبت نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشوری سال ۹۲-۹۱ ثبت نام در آزمون فوق تا پایان روز چهارشنبه 91/10/20 ادامه خواهد داشت. به کاربران گرامی توصیه می شود جهت جلوگیری از افزایش ترافیک شبکه و بروز خطا در پردازش عملیات بانکی خود از موکول نمودن ثبت نام در روز و ساعات پایانی اعلام شده خودداری نمایند.

منبع خبر :::
http://sanaad.medu.ir/
 

manehsan

New Member
ارسال ها
1,150
لایک ها
701
امتیاز
0
#2
پاسخ : ثبت نام در مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال ۹۲-۹۱ تمدید شد

با سلام
تا 27 تمدید شد.
 

mahla amini

New Member
ارسال ها
64
لایک ها
89
امتیاز
0
#3
پاسخ : ثبت نام در مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال ۹۲-۹۱ تمدید شد

با توجه به تقاضای مدیران محترم مراکز آموزشی و دانش آموزان گرامی جهت ثبت نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشوری سال ۹۲-۹۱ ثبت نام در آزمون فوق تا پایان روز چهارشنبه ۹۱/۱۰/۲۷ تمدید شد.
مدیران محترم دقت نمایند امکان پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد برای دانش آموزانی که ازطریق پنل مدیرمدرسه ثبت نام نموده اند تنها ازطریق پنل مدیر بوده و این امکان برای دانش آموز وجود ندارد.لذا به منظور تکمیل و تایید نهایی ثبت نام المپیاد و اعلام لیست قطعی؛ تا قبل از اتمام زمان مذکور نسبت به تعیین وضعیت پرداخت و تایید دانش آموزان اقدام نمایید
.
فکر نمی کنم بعد از 27 دوباره تمدید کنن ، پس هر کسی که تایید از مدرسه نگرفته سریع تر کارهایش رو انجام بده و ثبت نامتون رو به روز آخر نیندازید. موفق باشید.
 
بالا