جدول تناوبی فوق‌العاده‌ای برای دبیرستانی ها و دانشجویان شیمی ptable

sinap

New Member
ارسال ها
21
لایک ها
41
امتیاز
0
#1
جدول تناوبی ‌ای که در سایت Ptable قرار داده شده، جدول فوق‌العاده‌ای هم برای دانش ‌آموزان دبیرستانی و هم برای دانشجویان شیمی است، بر خلاف آن جدول تناوبی سنتی‌ ای که در ما در کتاب ‌های درسی می‌دیدیم، این جدول یک جدول پویا و پر از اطلاعات گوناگون در مورد عناصر است.

این جدول پویا شامل سه بخش میباشد:
_در بخش خواص عناصر: اطلاعاتی مثل نقطه ذوب و جوش، ‌الکترونگاتیویتی، سال کشف، فراوانی عنصر، چگالی و ... قابل مشاهده است.
_در بخش اوربیتال عناصر: اطلاعات کاملی درباره اوربیتالهای هر عنصر به شما داده می شود.
_در بخش ایزوتوپ عناصر:تمامی ایزوتوپ های هر عنصر را نمایش می دهد.
دو نکته دیگر: با کلیک بر روی هر عنصر اطلاعات مربوط به آن را در ویکی‌پدیا می‌توانید ببینید. این جدول را می‌توانید به زیان‌های گوناگون از جمله فارسی ببینید.





جدول تناوبی بر روی موبایل شما
ین نرم افزار بر روی گوشی هایی که از جاوا (JAVA) پشتیبانی می کنند قابل اجرا می باشد. بنابراین اکثر گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، موتورولا و ... (البته غیر از گوشی های خیلی قدیمی) قابلیت نصب و اجرای این برنامه را دارند. تنها کافیست با استفاده از کابل یا بلوتوث یا رم ریدر فایل نصب نرم افزار را به گوشی منتقل کرده و آن را داخل گوشی اجرا کرده و نصب نمایید. بنابراین می توانید یک جدول تناوبی همیشه همراه خود داشته باشد.

در این نرم افزار می توانید با مرور در جدول تناوبی اطلاعاتی از قبیل نام، عدد اتمی، جرم مولی، آرایش الکترونی، حالت های اکسایش، ساختار بلوری، چگالی، شعاع اتمی، شعاع کوالانسی، نخستین انرژی یونش، الکترونگاتیوی، هدایت الکتریکی، هدایت گرمایی، نقطه ذوب و جوش، گرمای نهان تبخیر و ذوب، ظرفیت گرمایی ویژه و ... را در مورد عناصر مختلف به دست آورید:



نکته : فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد . لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید .
این نرم افزار مفید و کم حجم را دانلود کنید.

Gracias a los gerentes
:39::39::39:
 
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
0
#2
پاسخ : جدول تناوبی فوق‌العاده‌ای برای دبیرستانی ها و دانشجویان شیمی ptable

ممنون دوست عزیز عالی بود موفق باشید
 
بالا