alibeiginejad

Well-Known Member
ارسال ها
383
لایک ها
351
امتیاز
63
#1
با عرض سلام خدمت جامعه ی مجازی المپیاد
هدف از ایجاد این تایپیک، به اشتراک گذاری تجربه دوستان در زمینه ی مچ گیری است. در گذشته تایپیکی صرفا برای بررسی اشکالات سوالات دوره 17 زیست زده شد که بخاطر یکسری اشکالات جزئی قابل رفع متاسفانه بسته شد. اما بنده این تایپیک را با کسب اجازه از ناظمان محترم احداث کرده ام. هدف از ایجاد آن گسترده تر است. من از شما دوستان می خواهم اشکالات سوالات مرحله 1 و 2 هر المپیاد رو در این تایپیک عرض کنید تا دوستانی که هنوز می توانند در آزمون المپیاد شرکت کنند، راه مچ گیری و پیدا کردن سوالات مشکل دار را پیدا کنند.
از خودم شروع می کنم: من پارسال تو مرحله 2 سوال آخر دفترچه، ستون اول رو مطمئن بودم که درست زدم. اما باشگاه یک گزینشو غلط گرفته بود و پایینیش رو صحیح گرفته بود. دیگه حدود 9 ماه گذشته بود که بخاطر بیشتر شدن علمم تو این مدت حدس زدم که جواب باشگاه اشتباهه. به همین خاطر به لنینجر مراجعه کردم و چرخه سیتریک اسید رو مشاهده کردم و فهمیدم که جواب داده شده باشگاه اشتباه بوده و از دست بر قضا، جواب من درست بود. اما کی اونو فهمیدم؟ تقریبا چند روز قبل از نوروز 93!! :98:
چون قبلش فکر می کردم که امکان نداره جواب سوالات مرحله 2 باشگاه اشتباه در بیاد. میگفتم احتمالا از صافی خیلی سختی عبور کردند. ولی نه. زهی خیال باطل بود .... :33:
حالا به شما پیشنهاد می کنم از تجربه دوستانتون در این زمینه استفاده کنید تا مثل ما نشید که قبل از مرحله 2 سال بعدش بفهمیم فلان سوال اشتباه بوده!! (مطمئن باشید اگه همه، راه فهمیدن اشتباه بودن سوال رو بدونن و اعتراض بزنن (اگه پارتی گنده باشه که دیگه محشره) باشگاه اون سوال رو تصحیح می کنه. البته با ذکر مدرک معتر از رفرنس های معتبر)
شاید در اوایل این تایپیک بازدیدکننده زیادی نداشته باشه. ولی جوجه رو آخر پاییز می شمارن :87:
یه چیز دیگه: این تایپیک فقط مخصوص المپیاد زیست نیست (درسته تو بخش المپیاد زیسیت زدمش ولی تو سایر المپیاد ها هم برای این تایپیک لینک دادم.) و همه ی المپیادی ها می تونن اینجا صرفا تجربشون رو بگن که چجوری فهمیدن که سوال اشتباهه و چجوری اعتراض زدن و ... . مخصوصا بچه هایی که امسال اعتراض زدن. مثل شیمی و ادبیات (ای خدا...خوش به حالشون... :217:)
و من الله توفیق
 
بالا