شرکت طراحی سایت

elii23

New Member
ارسال ها
14
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بهپردازان برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر میرسد ولی اولین قدم برای شروع، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود. به منظور موفقیت در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید. با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنی بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد. در این مقاله از وبسیما یک لیست اولیه گردآوری کرده ایم که شما در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب یاری می کند. شرکت طراحی سایت بهپردازان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی وب با دقت و تخصص در کنار شماست و تا دستیابی به بهترین نتایج شما را همراهی خواهد کرد، طراحی سایت مهمترین نقش در بهتر دیده شدن کسب و کاری های دنیای امروز را دارد و با بهره گیری از سایت بروز می تواند نقش پر رنگ تری در موفقیت شما ایفا کند. چگونه ایده خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟ شرکت طراحی سایت بهپردازان خدمات خــود را در زمینه های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل و بانکهای اطلاعاتی و سی دی های مالتی مدیا قرار داده است که با تركيبي از شركت های نرم افزاری رضـایت خاطر مشتری فراهم آورده مي شود،بخشی از خدمات بهپردازان در ذيل نمایش داده میشود که در صورت جلب رضایت مشتری محترم از طریق ایمیل و تلفن تماس جهـت استعلام هـزیـنه پـروژه بخــــــش روابـط عـمومی پاسخگو می باشد در صورتی كه تمایل به مشاوره در زمینه های طراحی سایت و سفارش نرم افزار دارید اینــــجا كلیك نمایید
امضای کاربر :
 

asaadv

New Member
ارسال ها
2
لایک ها
0
امتیاز
1
#2
10 سایت برتر برای یادگیری برنامه نویسی از صفر
مقدمه

سلام خدمت شما دوستان عزیز تو این مقاله میخوام درباره یه 10 تا سایت برتر برای یادگیری برنامه نویسی از صفر بهتون معرفی بکنم ، اگه اول راهی و میخوای برنامه نویسی رو شروع بکنی و دنبال یه منبع خوب برای یادگیری برنامه نویسی از صفر میگردی پیشنهاد میکنم تا آخر این مقاله حتما همراه من باشید تا با 10 تا از بهترین سایت ها برای یادگیری برنامه نویسی از صفر رو با هم آشنا بشیم.
پس بزن بریم...

سبزلرن
خب اولین و مطرح ترین سایتی که میخوام بهتون معرفی بکنم وب سایت آموزشی آکادمی سبزلرن هستش ، که یکی از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی ایرانی مخصوصا حوزه فرانت اند هست یکی از مزیت هایی که این وب سایت نسبت به سایر سایت ها داره رایگان بودن بیشتر دوره های آموزشی هستش شاید الان با خودت بگی ارزش دیدن نداره و اینجور حرفا ولی هر دوره رایگانی که تو این وب سایت آموزشی برنامه نویسی وجود داره همشون مقدماتی تا پیشرفته هست که این دوره ها هر کدوم توسط یه مدرس خیلی با تجربه تدریس داده شده ، یکی از بهترین دوره های محشراین سایت که بهش میشه توجه کرد دوره رایگان مقدماتی تا پیشرفته جاوااسکریپت هست که این دوره کاملا پروژه محور که من از دوره جاوااسکریپت این سایت لذت بردم چون حداقل هر سه جلسه یه بار یه پروژه کوچیک و بزرگ میزنه و همچنین تمامی دوره های سبزلرن چه قسمت رایگان و چه قسمت پولی همشون پشتیبانی مادام العمر داره که هر مشکلی داشتید میتونید از قسمت پرسش و پاسخ هر دوره بپرسید ، حالا این سایت دوره هایی مثل اچ تی ام ال ، سی اس اس ، ویو جی اس ، فلکس باکس و... رو به صورت رایگان تو سایت پابلیش کرده که همشون مقدماتی تا پیشرفته به صورت پروژه محور هستش اینطوری نیست که مقدماتیش رایگان و پیشرفته اش پولی حالا بزودی این وب سایت آموزشی قراره یه دوره متخصص پایتون مقدماتی تا پیشرفته که رایگانه هم منتشر بکنه ، اگه دنبال آموزش باکیفیت و رایگان ایرانی هستی پیشنهاد میکنم سایت سبزلرن رو به هیچ عنوان از دست ندی ...

Freecodecamp
سایت بعدی یا دومین هم که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت انگلیسی freecodecamp هستش که میتونیم بگیم بعد از سایت w3schools یکی از بهترین سایت انگلیسی آموزش برنامه نویسی هستش مخصوصا برای آموزش جاوا اسکریپت ، پایتون و حتی ماشین لرنینگ که حالا یه سری هاشون به صورت ویدیویی و یه سری هاشون به صورت تئوری و نوشته هستش !
تو این وب سایت آموزشی علاوه بر تنها کار کردن میتونید با دیگر کسایی که تو جهان برنامه نویسی یاد میگیرند ارتباط داشته باشید و با هم یاد بگیرید .

Sololearn
خب سایت بعدی که میخوام بهتون معرفی کنم سایت خارجی و انگلیسی سولو لرن هستش که این سولو لرن بیشتر تو اپلیکیشنش هم معروفه ، این سایت بیشتر آموزشش هاش کلا رایگانه ولی اما متاسفانه بعضی هاشون پولی هست که پرداختش یکمی سخته تو این وب سایت در حین یادگیری کوییز و چالش هم داره که سر فصل هاش مرتب و کامل تر هم هست .
و همچنین تقریبا آموزش همه زبان های برنامه نویسی رو داره ، مخصوصا زبان هایی مثل گولنگ ، روبی ، سوئیفت ، آر و...

w3schools
سایت بعدی که میخوام بهتون معروفی بکنم یه سایت خیلی معروف انگلیسی هستش که هر برنامه نویس حرفه ای بعید میدونم اونو نشناسه اسم این وب سایت w3schools هست که این سایت متاسفانه آموزش ویدیویی نداره اما به تازگی ها اونم اضافه کرده ولی اما آموزش های متنی یا تئوری که میزاره به شدت عالی و کامل هستش همراه با مثال و کوییز هم هست و همچنین سرفصل های هر کدوم به صورت کامل و جامع که من خود آموزش html, css رو اینجا تست کردم که فوق العاده بود تر هر قسمتی که تموم میشه یه سری کوییز و تمرین هایی داره و همچنین آموزش های دیگه ای مثل جاوا اسکریپت ، پی اچ پی ، پایتون ، جاوا ، جی کوئری و... رو هم داره پیشنهاد میکنم این سایتو از دست ندید ...

Udemy
سایت بعدی که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت یودمی هستش که این وب سایت هم یکی از بهترین سایت های آموزشی برنامه نویسی هست که میتونید برنامه نویسی رو به صورت رایگان و پولی آموزش ببینید حالا همانطور که گفتیم شرایط پولی هاشون یکمی سخته خریدنش ولی اما میتونید از دوره های رایگان این وب سایت استفاده کنید که حدود بیشتر از صد تا دوره رایگان وجود داره که میتونید ببینید آموزش هایی مثل زبان برنامه نویسی پایتون ، جاوا اسکریپت ، فریمروک های مختلف و...

Udacity
سایت بعدی که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت Udacity هستش یه سایت با حال خارجی هستش که مدرس های این سایت مدرس های حرفه ای و با تجربه هستند ، فقط متاسفانه این وب سایت بیشترش پولی هست که خریدن دوره ها یکمی سخته و باید از سایت هایی که مخصوص برای پرداخت دلاری خرید دوره ها استفاده بکنید ، اما دوره های این وب سایت جامع و منتورشیپ هستش ولی یه سری قابلیت های رایگان هم داره .

فرادرس
سایت بعدی که میخواهم بهتون معرفی بکنم وب سایت آموزشی فرادرس هستش که این وب سایت علاوه بر آموزشی برنامه نویسی در سایر حوزه ها هم دوره آموزشی داره مانند آموزش زبان انگلیسی ، گرافیک ، اکسل ، وردپرس و... مثل همون مکتب خونه که معرفی شد که این وب سایت در رابطه با برنامه نویسی دوره آموزشی زیادی داره حتی اون مسیر یادگیری رو هم در برنامه نویسی به شما میگه...
اگه دنبال آموزش برنامه نویسی و یا سایر حوزه ها حتی مکانیکی و برق میگردید پیشنهاد میکنم سایت فرادرس رو از دست ندین.

مکتب خونه
خب سایته بعدی که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت آموزشی مکتب خونه هستش ، این سایت تنها آموزش برنامه نویسی نداره بلکه از حوزه های دیگه هم آموزش هست برای مثال از هنر ، زبان انگلیسی ، مدیریت کسب و کار ، مدیریت مالی و... میتونید آموزش ببینید و همچنین تو این سایت شما میتونید بعد از اتمام دوره های پولی این سایت مدرک هم بگیرید البته با انجام دادن کوییز و تمرین ها ، یکی از قابلیت های باحالی که این سایت داره اینه که شما میتونید دوره رو به سه روش متفاوت خریداری بکنید یدونه کامل دوره که شامل تمرین ، کوییز ، مدرک ، تالار گفتگو و... هست یکی از روش ها اسمش فقط محتوا هست که با خرید این روش شما فقط به ویدیو ها دسترسی دارید شامل تمرین و کوییز و... نمیشه یدونه هم هست ثبت نام رایگان که فقط حدود ده جلسه رو باز میکنه تا برای نمونه ببینید.
سراغ سایت دوم...

سون لرن
سایت بعدی که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت فارسی یا ایرانی سون لرن هستش که یکی از بهترین سایت ایرانی آموزش برنامه نویسی هستش ، دوره های این سایت کلا حالت منتورشیپ یا همون حالت کوچینگ داره ، کسایی که ثبت نام میکنند تو تایم مشخصی دوره شروع میشه و هر هفته یه چند جلسه باز میشه و در حین دوره کوییز و تمرین هم داره .
بعد از اتمام دوره ها دانشجو های دوره مدرک میگیرند اگر تمرین ها و کوییز ها رو انجام داده باشند.


تاپلرن
سایت آخری که میخوام بهتون معرفی بکنم سایت تاپلرن هستش این وب سایت دوره آموزشی زیادی در رابطه با برنامه نویسی داره خوبی که این سایت داره یه قسمتی داره مخصوص ناشنوایان که این قسمت کمک خوبی برای کسانی که ناشنوا هستند و راحت آموزش ببینند .
سخن آخر
خب رسیدیم به آخر این مقاله تو این مقاله با 10 تا از برترین و بهترین سایت ها برای آموزش برنامه نویسی از صفر آشنا شدیم و حالا خوبی ها و مزایای هر کدوم رو با هم بررسی کردیم ممنونم از شما که تا اینجای مقاله همراه من بودید امیدوارم این مقاله براتون مفید و کاربردی بوده باشه و نهایت استفاده رو برده باشید.

 
بالا