شگفتی در نمایشگاه ces 2016: ربات لاندروید ، رباتی که لباس هایتان را تا می کند!

nimaa70

New Member
ارسال ها
5
لایک ها
9
امتیاز
0
#1


ربات لاندروید با معرفی اش در نمایشگاه CES 2016 تعجب همگان را بر انگیخت. در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی سال که در لاس وگاس در حال برگزاری است، رباتی به چشم خورد که می تواند لباس های صاحبانش را تا کند!
این ربات در عرض ۳ الی ۱۰ دقیقه می تواند یکی از لباس های شما را با دقتی مثال زدنی تا کند، به نظر می رسد دقت عمل او، از مدت زمان تا کردنش کاملا پیداست!حدوداً نزدیک به یک قرن است که بشر با ماشین های لباسشویی کار کرده و دیگر می توان گفت که این ماشین به جزئی جدایی ناپذیر در هر خانه ای تبدیل شده است.



اما حال در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی امسال که بزرگترین رویداد تکنولوژی سال نیز به حساب می آید، به جز انواع و اقسام ماشین های لباسشویی، رباتی به چشم خورد که برای خیلی ها تازگی داشت و آن ربات لاندروید (Landroid) بود. لاندروید اولین رباتی خواهد بود که می تواند لباس هایتان را تا کند، کسی چه می داند، شاید این ربات بتواند در عرض چند سال به یکی از اصلی ترین لوازم خانگی شما به حساب آید!ربات لاندروید تقریبا به اندازه یخچال است؛ شما تنها کافی است لباس های مچاله خود را در محفظه پایینی آن قرار داده (درست مثل کشوهای فریزر) و آن ها به صورت کاملا منظم و تا خورده، به قفسه ها می آیند.

ادامه مطلب و عکس ها را در وبسایت اخبار تکنولوژی تکرا و از اینجا دنبال کنید
 
بالا