M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#1
جادوگر ریاضیات

شاکونتالا دیوی در سال 1939 در بنگلور هندوستان به دنیا آمد. در سن سه سالگی شاکونتلا آشنایی با اعداد را به وسیله بازی با کارت های ریاضی و تمرینات پدرش آغاز کرد. پس از مدت کوتاهی به او لقب کامپیوتر انسانی و جادوگر هندی ریاضیات داده شد. این استعداد او باعث شد تا حتی نامش به دلایل مختلف در کتاب گینس ثبت شود. بعضی از رکوردهای او شامل استخراج ریشه بیست و سوم 201 رقم به صورت ذهنی و توان سوم عدد 332812557 در عرض چند ثانیه می شدند. در سال 2006 او داستانی به نام سرزمین عجایب اعداد منتشر کرد که در مورد دختری بود که مجذوب اعداد شده و با آنها زندگی می کرد. این داستان بیشتر حول محور زندگی خودش می چرخید.
جوان ترین فارغ التحصیل دانشگاه

مایکل کارنی یکی دیگر از نوابغ دنیا و اهل هاوایی است که موفق شد در سن 10 سالگی مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آلاباما دریافت کند. پس از آن در سن 17 سالگی دومین مدرک خود را از دانشگاه واندربیلت دریافت کرد. نام او به عنوان کوچک ترین فارغ التحصیل دانشگاه حتی در کتاب گینس هم ثبت شده است. این مدارک دانشگاهی تا سن 21 سالگی به 4 مدرک رسدیه و تنها یک سال بعد او مفق به دریافت دکترا در رشته شیمی شد. در سال 2006 کارنی موفق شد در مسابقه هوش ای اوال گلدراش مبلغ یک میلیون دلار و در سال 2008 در مسابقه چه کسی می خواهد میلیونر شود، مبلغ 25 هزار دلار برنده شود. مسابقاتی که تا به حال کمتر کسی توانسته است تا مرحله پایانی آن را بگذراند. او در سنین کودکی پس از معاینات بسیار، بیش فعال شناخته شد و به همین خاطر بیشتر روز را در خانه گذرانده و مادرش دروس مختلفی را به او می آموخت. زمانی که او چهار سال داشت تست های ریاضی جان هاپکینز را بدون هیچ تمرینی حل کرد. همین باعث شد تا تمام دوران تحصیل را در عرض 2 سال گذرانده و در 6 سالگی دیپلم گرفته و وارد دانشگاه شود. کارنی یکی از نوابغی است که توانسته است در عرض چند سال، مدارک دانشگاهی مختلفی کسب کند. یکی دیگر از رکوردهای او تدریس در دانشگاه در سن 17 سالگی است.
بزرگ ترین هنرمند قرن بیستم

پابلو پیکاسو در سال 1881 در اسپانیا به دنیا آمد. او از کودکی علاقه بسیاری به نقاشی و مجسمه سازی داشت و به خاطر اینکه پدرش نیز یک نقاش صاحب نام و مشهور در آن زمان بود با استفاده از شهرت او توانست اولین نمایشگاه خود را در سن 15 سالگی در بارسلونا برگزار کند. نقاشی ها و مجسمه های قرار داده شده در این نمایشگاه شامل تعداد زیادی از آثاری می شد که او در زمان خردسالی کشیده یا ساخته بود. البته کارهای پیکاسو در نوع خود بسیار بی نظیر بودند و این نشان از هوش و قدرت تخیل بالای او داشت. زمانی که پیکاسو 16 سال داشت، تابلوی علم و نیکوکاری او برنده مدال طلا از نمایشگاه مالاگا و نشان افتخار از نمایشگاه ملی مادرید شد. پیکاسو نقاشی هایی با سبک جدید در دنیا پایه گذاری کرد که مهم ترین آنها سبک کوبیسم است که در اوایل قرن بیستم به ثبت رسید. پیکاسو بیشتر عمر خود را در فرانسه گذراند و در سال 1973 در همان جا از دنیا رفت.
باهوش ترین کودک دنیا

ویلیام جیمز سیدیس کودک نابغه آمریکایی بود که در سال 1898 به دنیا آمد. او توانایی و استعداد بی نظیری در یادگیری زبان های خارجی و ریاضیات داشت. ضریب هوشی ویلیام بین 250 تا 300 بود و به همین خاطر به عنوان یکی از باهوش ترین افراد در دنیا شناخته می شد. زمانی که ویلیام 7 سال داشت می توانست به 8 زبان با تسلط کامل صحبت کند. در سن 8 سالگی او توانست با توسعه دادن یک جدول لگاریتمی جدید که بر مبنای عدد 12 بود استعداد خود را در زمینه ریاضیات ثابت کند. او یک سال بعد این جدول را به طور کامل در دانشگاه هاروارد توضیح داده و همین باعث شد تا در سن 11 سالگی به عنوان دانشجو در هاروارد مشغول تحصیل شده و رکورددار کوچک ترین دانشجوی این دانشگاه شود. ویلیام 5 سال بعد و در سن 16 سالگی از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. گفته می شود که ویلیام تا زمان مرگ توانایی صحبت به 40 زبان و لهجه مختلف را داشت که البته این موضوع هرگز ثابت نشد.
اینشتین امرزوی

ژاکوب بارنت در سن 8 سالگی به عنوان دانشجو در دانشگاه ایندیانا پلیس مشغول تحصیل شد. ضریب هوشی او 170 و حتی بیشتر از آلبرت اینشتین است. به خاطر مقالات و محاسبات ارایه شده توسط بارنت او برنده آینده جایزه صلح جهانی دانسته شد. زیرا این پسر که هم اکنون 13 سال دارد، در دانشگاه به عنوان یک استاد مشغول به کار است. طبقه گفته های مادرش، بارنت توانست کتاب جبر یک و دو، هندسه، مثلثات، دیفرانسیل و انتگرال را تنها در عرض 2 هفته به طور کامل مطالعه کرده و حتی بدون داشتن مدرس بیاموزد. او در زمان ثبت نام در دانشگاه توانست مسائل فیزیک نجومی را حل کرده و تئوری نسبیت اینشتین را به طور مفصل شرح دهد.
 

M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#2
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

آهنگساز شش ساله

ولفگانگ آمادئوس موتزارت در 27 ژانویه 1756 در شهر سالزبورگ اتریش به دنیا آمد. در سن سه سالگی او می توانست با تسلط کامل پیانو بنوازد و در سن شش سالگی اولین قطعه موسیقی و پس از آن اولین سمفونی را در 8 سالگی و اولین اپرایش را در 12 سالگی نوشت. هوش بسیار بالای موتزارت و استعداد به نواختن موسیقی از همان سال های اول تولد او به خوبی آشکار بود. به طوری که در سن 5 سالگی او چند قطعه موسیقی با پیانو را در دانشگاه سالزبورگ و یک سال بعد در آمفی تئاتر سلطنتی وین اجرا کرد. در همان سال ها بود که به او لقب کودک نابغه داده شد. موتزارت در سن 14 سالگی به ایتالیا سفر کرد تا کار نویسندگی اپرا را به طور حرفه ای بیاموزد. او در تمام طول عمر خود بیش از 600 قطعه موسیقی نوشت. موتزارت تنها 35 سال داشت که به خاطر ابتلا به نوعی بیماری ناشناس از دنیا رفت. بسیاری از پزشکان در مورد مرگ او تحقیقاتی انجام دادند اما هرگز دلیل اصلی مرگش مشخص نشد. بعضی آنفلوآنزا، بعضی مسمومیت با جیوه و تعدادی تب رماتیسم را دلیل بیماری موتزارت و مرگ او تنها در عرض دو هفته دانستند. موسیقی های موتزارت آن قدر تاثیرگذار هستند که تعداد زیادی از روان شناسان در مورد آن تحقیقات گسترده ای انجام داده اند. آنها معتقدند که شنیدن موسیقی موتزارت باعث افزایش هوش شده و قدرت تجسم را به طرز چشمگیری بالا می برد.
نابغه حامی محیط زیست

در حالی که تفریح بسیاری از نوجوانان 13 ساله رفتن به سینما و وقت گذرانی با دوستانشان است، کولین کارلسون آمریکایی ترجیح می دهد به کتابخانه رفته و بر معلومات خود اضافه کند. او یکی دیگر از نوابغ دنیاست که در 2 سالگی می توانست بخواند و در 11 سالگی دیپلم گرفت. او از سن 9 سالگی دروس دانشگاهی را مرور کرده و در 12 سالگی توانست به عنوان دانشجوی تمام وقت در دانشگاه کنتیکت و در رشته محیط زیست و اکولوژی مشغول به تحصیل شود. کولین در سن دو سالگی پدر خود را از دست داد. این درحالی بود که خودش نیز از بیماری آسم و آلرژی به خوراکی های مختلف رنج می برد. دلیل اصلی آسم کولین زندگی در محیط آلوده بود و به همین خاطر او تصمیم گرفت تا در این رشته تحصیل کند تا شاید کودکان دیگر دچار بیماری هایی این چنین نشوند. کولین باشگاه طرفداران محیط زیست را راه اندازی کرده و هم اکنون در آنجا مشغول به کار است. او قصد دارد تحصیلات خود را در سن 22 سالگی به اتمام رسانده و مدرک دکترای اکولوژی را دریافت کند.
سه ساله عضو منسا

سافرون پلگر دختر سه ساله ای است که با ضریب هوشی 140 به عنوان کوچک ترین عضو انجمن جهانی تیزهوشان، منسا، شناخته می شود. این دختر سه ساله انگلیسی با اینکه هنوز به مدرسه نرفته است اما می تواند بنویسد، بخواند، تا 50 بشمارد و مسائل ساده ریاضی را حل کند. سافرون می توانست در 18 ماهگی جملات را به طور کامل بیان کند. دنی پدر 23 ساله سافرون و یک طراح وب است. او می گوید: «ما الفبا را بدون هیچ تمرین و تنها با چندبار نشان دادن به دخترمان به او آموزش دادیم. من نمی دانم سافرون چنین هوشی را از چه کسی به ارث برده است. من و همسرم و حتی خانواده هایمان انسان های معمولی با ضریب هوشی کاملا عادی هستیم.» سافرون در مصاحبه با مدیر منسا گفت: «من می خواهم تمام روز با اسباب بازی هایم بازی کنم، ساندویچ همبرگر بخورم و نمی خواهم زودتر از موعد به مدرسه بروم.»
نوجوان حامی صلح

در سال 1999 پسری 10 ساله به نام گریگوری اسمیت کمک هزینه تحصیل در کالج راندالف ماکان ویرجینیا را به مبلغ 70 هزار دلار دریافت کرد. در این مدت او توانست در رشته ریاضیات و تاریخ و زیست شناسی تحصیل کند. اسمیت در سن دو سالاگی می توانست بخواند. دو سال بعد از فارغ التحصیلی اسمیت با بیل کلینتون و میخائیل گورباچف ملاقات داشته و با ارایه مقالاتی درمورد موضوعات بشردوستانه در سازمان ملل توانست 4بار نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شود. این مقالات حاصل سفرهای او به تیمور شرقی، سائوپائولو، روآندا و کنیا بود. زمانی که اسمیت 16 سال داشت برای ادامه تحصیل در رشته ریاضیات و مهندسی فضا وارد دانشگاه ویرجینیا شد تا مدرک دکترای خود را بگیرد. او هم اکنون به عنوان مدافع و سخنگوی صلح و کودکان در سراسر دنیا شناخته می شود.
کوچک ترین عضو ناسا

کیم اونگ یونگ در سال 1962 و در کره جنوبی متولد شد و در همان سنین کودکی نامش به خاطر داشتن ضریب هوشی 210 به عنوان باهوش ترین فرد جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. او صحبت کردن را از 4 ماهگی آغاز کرده و در دو سالگی قادر به خواندن متون ژاپنی، کره ای، آلمانی و انگلیسی بود. سه سال بیشتر نداشت که به عنوان دانشجوی میهمان تعدادی از دروس فیزیک را در دانشگاه هانیانگ در کره جنوبی گذراند. کیم در سن 5 سالگی می توانست به راحتی مسائل انتگرال و دیفرانسیل را حل کند. پس از آن در سن 8 سالگی به دعوت ناسا تحصیلات خود را در آمریکا ادامه داده و به عضویت ناسا درآمد. در سن 16 سالگی کیم ناسا را رها کرده و دوباره به کره بازگشت تا دکترای خود را در رشته مهندسی عمران بگیرد. او تا سال 2007 به عنوان پروفسور در دانشگاه چانگ باک تدرسی کرده و 90 یادداشت مختلف در زمینه ریاضیات و هیدرولیک در مجلات علمی به چاپ رساند.
کوچک ترین وکیل دنیا

کاتلین هولتز زمانی که به عنوان دانشجو در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل شد فقط 10 سال داشت. او توانست در رشته فلسفه از این دانشگاه فارغ التحصیل شود. زمانی که 15 سال داشت به مدرسه وکالت رفته بود و در سن 18 سالگی پس از گرفتن مدرک وکالت به عنوان جوان ترین وکیل کالیفرنیا شناخته شد. این درحالی بود که کمرتین سن برای دادن آزمون وکالت و کار به عنوان یک وکیل 30 سال اعلام شده بود. پس از گذراندن این آزمون کاتلین توانست در شرکت حقوقی تروی گولد، کار خود را آغاز کند. او این شغل را تا سال 2010 ادامه داده و پس از آن به عنوان مشاور در برنامه های تلویزیونی مشغول به کار شد.
5 ساله چندزبانه
ویلیام رو آن همیلتون که در سال 1805 در دوبلین ایرلند متولد شد، از همان سال های ابتدایی صحبت کردن، استعداد بسیاری در یادگیری زبان های خارجی علاوه بر زبان مادری خود داشت. به طوری که در سن 5 سالگی با تسلط کامل لاتین و یونانی را صحبت می کرد. زمانی که همیلتون 13 سال داشت می توانست به 13 زبان خارجی ازجمله سانسکریت، فارسی، ایتالیایی، عربی، سوریه ای و هندی با لهجه ای کاملا شبیه مردم بومی این کشورها صحبت کند. اما به چند زبان صحبت کردن تنها استعداد همیلتون نبود بلکه او ریاضیدان و ستاره شناس ماهری نیز به حساب می آمد.
در سن 15 سالگی همیلتون توانست با مطالعه درباره ریاضیات فرانسوی اشتباهاتی را در محاسبات پیر سیمون، مارکوئیز و لاپلاک پیدا کند. او در سن 17 سالگی تمام محاسبات انتگرال را به خوبی می دانست. همچنین زمان ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی را به درستی پیش بینی می کرد. همین باعث شد تا در سن 22 سالگی به مقام استاد نجوم، ریاست رصدخانه دانسینک و ستاره شناس سلطنتی ایرلند انتخاب شود.و این درحالی بود که همیلتون همچنان در حال تحصیل در دانشگاه بود. تئوری های همیلتون شامل دینامیک، کواترنیون و روش های مورد استفاده در فضای سه بعدی می شد. همیلتون در سن 60 سالگی و در سال 1865 از دنیا رفت.
 
ارسال ها
57
لایک ها
32
امتیاز
0
#3
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

در 5 سالگی حساب دیفرانسیل انتگرال !
به نظر من خبرهای اورجینال رسانه ای هست !
دوستان شما چه نظری دارید ؟
 
F

fiiii

Guest
#4
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

نه من يكي رو مشناسم از اين هم كه نوشته خفن تر بود !‌ ايراني هم هست زنده هم هست البته !‌
 

AminYar

New Member
ارسال ها
516
لایک ها
575
امتیاز
0
#5
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

نه من يكي رو مشناسم از اين هم كه نوشته خفن تر بود !‌ ايراني هم هست زنده هم هست البته !‌
خب چرا معرفی اش نمیکنین؟
 

H O S E I N

New Member
ارسال ها
2,223
لایک ها
1,216
امتیاز
0
#6
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

بازم زرد نویسی ...

ناراحت کننده ست ...

البته نمیخوام بگم اینا همش غلطه ...

ولی مثلا" ضرب عدد 10 رقم در رقم یا حساب کردن لگاریتم رو نمیشه به هوش ربط داد ...

بعضی از اینا واقعا" خنده داره ... مثلا" ناسا از طرف دعوت کرده بیاد درس بخونه و ...

حالا افرادی مثل پیکاسو ، موتزارت یا همیلتون :)4:) واقعا" یه چیزی شدن ...

ولی رو کودکی نمیشه حساب کرد ...

استاد اینشتین که یکی از ریاضیدان های خفن زمان خودش بود در مورد اینشتین گفته بوده "سگ کودنی که زحمت یادگیری ریاضیات را به خود نمیدهد" ...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#7
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

من یه بچه ای را میشناسم که از دوران شیرخوارگی اش خاطره داره...
ولی من واقعا از 2 سالگیم خاطره دارم. اول فکر کردم داستانه یا خواب دیدم ولی مامانم گفت اینا واقعی بود....:98:
 

Moonlight

New Member
ارسال ها
490
لایک ها
533
امتیاز
0
#8
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

بازم زرد نویسی ...ناراحت کننده ست ...البته نمیخوام بگم اینا همش غلطه ...ولی مثلا" ضرب عدد 10 رقم در رقم یا حساب کردن لگاریتم رو نمیشه به هوش ربط داد ... بعضی از اینا واقعا" خنده داره ... مثلا" ناسا از طرف دعوت کرده بیاد درس بخونه و ... حالا افرادی مثل پیکاسو ، موتزارت یا همیلتون :)4:) واقعا" یه چیزی شدن ...ولی رو کودکی نمیشه حساب کرد ...استاد اینشتین که یکی از ریاضیدان های خفن زمان خودش بود در مورد اینشتین گفته بوده "سگ کودنی که زحمت یادگیری ریاضیات را به خود نمیدهد" ...
اگه به هوش ارتباط نداره پس به چی ربط داره ؟؟البته به نظر من هم یه سری از این مطالب کمی اغراق داره.این بچه ها هم شاید بزرگ شدن مثه همیلتون بشن .البته شایدم نبوغشونو در راه بد به کار ببرن !
 

daryab

New Member
ارسال ها
256
لایک ها
163
امتیاز
0
#9
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

راستشو بخواید آدم اینارو که می بینه فک می کنه چرا میانگین iqایرانیا کم شده .عجیبه!البته دلایلش رو هم بفهمی نفهمی ذکر کردن.به دلیل فرار مغزها.به نظر شما درسته؟؟؟:219:
 

AminYar

New Member
ارسال ها
516
لایک ها
575
امتیاز
0
#10
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

امين جان منم خاطره دارم: يا شير مي خوردم يا فقط سقف اتاق رو مي ديدم و درنهايت خواب بودم هميشه ديكه !اينم خاطره!!!...ديكه بجه شيرخواره ك با دوستاش يا فكوقاميل نمي ره كوه يا سينما ك بخواد داستان اون روزو برات تعريف كنه ك!!!!!!!....
اوه اوه...تا حالا دیدی من چیزیو بدون تحقیق بگم؟خاطره اش خیلی دقیق تر از این حرف هاست و چون جو اینجا مناسب نیست...در ضمن الآن 6 ساله است که میگه. یه بچه 6ساله مگه میتونه از خودش حرف در بیاره؟!
 

zahra

New Member
ارسال ها
476
لایک ها
609
امتیاز
0
#11
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

اینا به پرورش استعداد ربط داره 90% ما هم این توانایی رو داریم!!
من خودم از 4 ماهگی حرف زدم سه سالمم بود می نوشتم اما خب اینا چیزای خاصی نیستن و بعدهام اگر واقعا استعدادی داشتم چون بهش پرداخته نشد خب رشدم نکرد!!
یادمه ی بار تلوزیون ی مرد گیلانیو نشون میداد که دیپلم نداشت اما ضرب چند رقمیو در عرض چند ثانیه انجام میداد!!
زو د شحبت کردن یا زود شروع کردن به نوشتن یا زود دانشگاه رفتن نشانه ی نبوغ نیست!!
همه ی اینا نشانگر تلاشه!!
مشکل ما تنبل بودن ما و عدم خودباوریه!!!
 
ارسال ها
288
لایک ها
344
امتیاز
0
#12
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

ممنون از خانم مهزادی......................جالب بود من از 4 سالگیم شاید خاطرات دارم ............................من تیزهوش نیستم ......................من فقط پشتکار دارم.
من شنیدم انیشتین میگه (خدابیامرز میفرمودند!):موفقیت 99 درصد به پشکار بستگی داره و 1 درصد هوش.
من اصلا اینارو قبول ندارم چون نمونه های بارز افراد بیهوش اما موفقو دیدم!
 

amin278

New Member
ارسال ها
236
لایک ها
403
امتیاز
0
#13
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

اینا به پرورش استعداد ربط داره 90% ما هم این توانایی رو داریم!!
من خودم از 4 ماهگی حرف زدم سه سالمم بود می نوشتم اما خب اینا چیزای خاصی نیستن و بعدهام اگر واقعا استعدادی داشتم چون بهش پرداخته نشد خب رشدم نکرد!!
یادمه ی بار تلوزیون ی مرد گیلانیو نشون میداد که دیپلم نداشت اما ضرب چند رقمیو در عرض چند ثانیه انجام میداد!!
زو د شحبت کردن یا زود شروع کردن به نوشتن یا زود دانشگاه رفتن نشانه ی نبوغ نیست!!
همه ی اینا نشانگر تلاشه!!
مشکل ما تنبل بودن ما و عدم خودباوریه!!!
البته که به خودمون بستگی داره ما از نظر توانایی هیچ چی از این نوابغ کم نداریم ولی کسی این توانایی هارو پرورش نمی ده
یک شخص پیشتاز در رشته ی x هنگام تولد فقط یه نوزاد بوده و همه ی ما هم همین طور ولی شرایط محیطی و اجتماعی اون طوری بوده که مهارت بیشتری در اون رشته بدست بیاره
و ابته اگه در کل جهان یه برنامه ریزی ایده آل در رابطه با پرورش توانایی ها و استعداد ها وجود داشت امروز همه ی افراد اینگونه بودند.
وجهان میلیون ها انیشتین را در خود جای می داد
و البته به امید چنین روزی
 

M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#14
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

ممنون از خانم مهزادی......................جالب بود من از 4 سالگیم شاید خاطرات دارم ............................من تیزهوش نیستم ......................من فقط پشتکار دارم.
من شنیدم انیشتین میگه (خدابیامرز میفرمودند!):موفقیت 99 درصد به پشکار بستگی داره و 1 درصد هوش.
من اصلا اینارو قبول ندارم چون نمونه های بارز افراد بیهوش اما موفقو دیدم!
این جمله ادیسونه :4:
بله حق با شماست!
 

sa1378

New Member
ارسال ها
1,403
لایک ها
1,077
امتیاز
0
#15
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

آخه مگه میشه تو 8 سالگی رفت دانشگاه
دانشگاه آزاد دوزدوزان هم نمیشه
 
ارسال ها
288
لایک ها
344
امتیاز
0
#16
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

این جمله ادیسونه :4:
بله حق با شماست!

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مال ادیسونه؟؟؟من نمیدونستم.ممنون که گفتید.(حالا نمیشد ضایم نکنید.ناسلامتی ابرو داریم ما!)
 

sima98

New Member
ارسال ها
95
لایک ها
39
امتیاز
0
#17
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

آخه مگه میشه تو 8 سالگی رفت دانشگاه
دانشگاه آزاد دوزدوزان هم نمیشه
من یه فیلم تو اینترنت دیدم
که
یه پسر بد تو یکی از کشور های اروپای شرقی
هم سن و سال این بود و تدریس هم میکرد تو دانشگاه.
حتی از رییس جمهور هم نشان افتخار گرفته بود فکر کنم یا از وزیر آموزش پرورش
 

S_A_M

New Member
ارسال ها
350
لایک ها
413
امتیاز
0
#18
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

اه دپرس شدم اینا رو دیدم
اخخخ من تو سوالای کمک درسی میمونم اون وخ اونا میرن کتاب فلان و فلان رو تو 2 هفته میخونن
چه مقایسه کردمااا!:4:
 

afbaghlani

New Member
ارسال ها
122
لایک ها
343
امتیاز
0
#19
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

نوجوونیم، زندگی در کنار دوستای خوبِ هم سن و سالم، فوتبال دستی بازی کردن در حالی که استرس امتحان دارم، با دوستام بیرون رفتن و همه چیزای جالب نوجوونی رو به ضریب هوشی 9999999999999999 و اینکه نوجوونیم رو با مجالست با یه سری گنده تر از خودم حروم کنم ترجیح میدم!!!!!
 

taha

Well-Known Member
ارسال ها
908
لایک ها
1,160
امتیاز
93
#20
پاسخ : نوابغ کم سن و سال دنیا

من یه مقاله در همین رابطه گذاشته بودم با توجه به ضریب هوشی افراد

این بنده خدا جاکوب بارنت
الان داره در به چالش کشیدن بیگ بنگ کار میکنه اونوقت ما این جا داریم المپیاد می چرونیم :204:
 
بالا