هدایای تبلیغاتی

ارسال ها
127
لایک ها
3
امتیاز
0
#1
شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد
مقالات:




هنري به نام هديه دادن‌



نويسنده: فيليپ هولمز
ترجمه: دكتر يونس شكرخواه‌




طبق بررسي‌هاي به عمل آمده اكثر هداياي تجاري، به مشتريان عمده اهدا مي‌‌شوند، سپس نوبت به كارفرمايان مي‌‌رسد و آنگاه به مشتريان موفق.
علل هديه دادن متفاوت است و طيفي از <تشكر از مشتريان قديمي> تا <تشكر از يك كارمند> را كه تعطيلات آخر هفته‌اش را به مرخصي نرفته و كاركرده در بر مي‌‌گيرد. البته يك دليل ثابت براي هديه دادن وجود دارد: تقويت روابط شخصي بين هديه‌دهنده و هديه‌گيرنده.
انگيزه‌ها در هديه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از اين نظر كه آيا هيچ پيش‌شرطي در هديه دادن نهفته است يا خير. اين امر به‌خصوص بايد در نظر گرفته شود كه آيا هيچ نشانه‌اي از تبليغ در آن هست يا نه. البته نبايد گمان كرد كه بحث الان در اين چارچوب است كه نبايد هيچ نفعي از هديه دادن حاصل شود. براي برخي از شركت‌ها هديه دادن بخشي از استراتژي بازاريابي است.
همگان بر يك نكته اتفاق‌نظر دارند: هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.
پژوهش‌
اگرچه هيچ مدرك مشخصي در اين زمينه وجود ندارد كه به شما اطمينان بدهد كه هداياي تبليغاتي قطعاً بازده‌اي براي شما خواهند داشت، اما به هر حال انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي پژوهش‌هاي مستمري را در زمينه روابط هديه‌دهندگان و هديه‌گيرندگان انجام مي‌‌دهد كه يافته‌هاي يكي از آن‌ها حاكي از اين است كه آنان كه هديه مي‌‌دهند در مقايسه با شركت‌هايي كه هديه نمي‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هديه‌گيرندگان را دارند.
شركت هري اند ديويد كه يك شركت دست‌اندركار صنايع غذايي است و جزو بازيگران كليدي در حوزه هداياي تبليغاتي به شمار مي‌آيد، براي 25 هزار مشتري خود كه سالانه بيش از هزار دلار از اين شركت خريد كرده باشند، هديه مي‌‌فرستد.
شركت مزبور در يك پژوهش متوجه شد كه 5 هزار مشتري دريافت‌كننده هدايا، خريد بيشتري از شركت داشته‌اند (در مقايسه با مشترياني كه هديه دريافت نكرده‌اند‌).
حتي اگر شركت شما داراي چنين بخش پژوهشي نيست،‌ اين دليل نمي‌‌شود كه استراتژي بازاريابي نداشته باشيد. هديه دادن به شيوه صحيح مي‌‌تواند به ايجاد مناسبات خوب بينجامد و حكم خون را در زندگي اقتصادي شما داشته باشد.
نقل قول: اسکار
 

elii23

New Member
ارسال ها
14
لایک ها
0
امتیاز
1
#2
سقف وافل چیست ؟
سقوف مشبک, قابلمه ای و یا همان سقف های وافل نوع دیگری از سقف ها هستند که برای پوشاندن قسمت زیادی از سقف که بار کمتری به آن اعمال میگردد اجرا می شود . این سقف که مانند دال دوطرفه عمل میکند دارای هزینه اجرای نسبتا کمتری نسبت انواع روش های مرسوم سقف های دال مجوف از جمله کبیاکس ، یوبوت و نیز هزینه بسیار پایین تر نسبت سازشه های عرشه فولادی میباشد . در این نوع سقف نیازی به میلگردهای تقویتی و اتصال آنها به تیرها نمیباشد
بنابراین میتواند از زمان اجرای کمتری نیز برخوردار باشد سقف وافل یکی از انواع سقف های بتنی است که علاوه بر ظاهری شکیل، مزایای اقتصادی و فنی بسیاری را نیز داراست.برای اجرای این نوع سقف از قالب وافل استفاده می شود که وزن مرده سازه را به مراتب کاهش می دهد و نمای زیبایی در سطح زیرین سقف ایجاد می کند. در سایت زاگرس بنا ضمن آشنایی با پیشینه تاریخی سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحی، مزایا و معایب آن آشنا می شوید و به سوال سقف وافل چیست پاسخ داده می شود. در انتها نیز سازه های بزرگی که از این روش استفاده کرده اند، مرور می گردند. قالب سقف وافل داراى هندسه اى مكعبى شکل و توخالی مى باشد كه با توجه به نياز پروژه و الزامات طرح ، ابعاد مختلفى دارند . ضخامت سقف وافل بسته به نوع سازه از 30 سانت تا 50 سانت متغیر است . در روند اجراى دال هاى مجوف با استفاده از وافل ، ابتدا قالبها در کنار یکدیگر چیده شده و مابین آنها آرماتور بندی شده و سپس سقف بتن ریزی می شود . در نهايت مقطع دال به صورت T شکل در آمده و عملكرد بهترى نسبت به مقطع مستطيل سقف های دال تخت خواهد داشت . آن چه جزء مزاياى اين دال شمرده مى شود ، عدم حضور تير در دال حاصله مى باشد كه البته با توجه به نياز طراحى ، ممكن است تمهيدات خاصى جهت تأمين تيرهاى پنهان انجام شود . همچنين از آن جا كه در برخى از پروژه هاى بزرگ ، فواصل زياد ستون ها و امكان تعبيه دهانه بزرگ به جهت تأمين پاركينگ در ساختمان را ايجاب مى كند ، مى توان سيستم فوق را به عنوان گزينه مناسبى براى اجرا در چنين پروژه هائى معرفى نمود . در مورد اين سقف ها آنچه مورد اهميت است امكان اجراى تأسيسات ، نحوه دسترسى به آن ها و بهره گيرى از فضاى مجوف بلوك ها است كه بنا به نياز پروژه و نظرطراح تأمين مى شود .
خدمات مرتبط شرکت بنیتک :
اجاره قالب وافل


پیمانکار سقف وافل

اجرای سقف وافل

خرید قالب وافل

فروش قالب وافل
 

elii23

New Member
ارسال ها
14
لایک ها
0
امتیاز
1
#3
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بهپردازان برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر میرسد ولی اولین قدم برای شروع، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود. به منظور موفقیت در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید. با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنی بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد. در این مقاله از وبسیما یک لیست اولیه گردآوری کرده ایم که شما در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب یاری می کند. شرکت طراحی سایت بهپردازان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی وب با دقت و تخصص در کنار شماست و تا دستیابی به بهترین نتایج شما را همراهی خواهد کرد، طراحی سایت مهمترین نقش در بهتر دیده شدن کسب و کاری های دنیای امروز را دارد و با بهره گیری از سایت بروز می تواند نقش پر رنگ تری در موفقیت شما ایفا کند. چگونه ایده خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟ شرکت طراحی سایت بهپردازان خدمات خــود را در زمینه های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل و بانکهای اطلاعاتی و سی دی های مالتی مدیا قرار داده است که با تركيبي از شركت های نرم افزاری رضـایت خاطر مشتری فراهم آورده مي شود،بخشی از خدمات بهپردازان در ذيل نمایش داده میشود که در صورت جلب رضایت مشتری محترم از طریق ایمیل و تلفن تماس جهـت استعلام هـزیـنه پـروژه بخــــــش روابـط عـمومی پاسخگو می باشد در صورتی كه تمایل به مشاوره در زمینه های طراحی سایت و سفارش نرم افزار دارید اینــــجا كلیك نمایید
امضای کاربر :
 
بالا