khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#1
سلام به همه‌ی همراهان گرامی آیریسک،

همچون گذشته [باشگاه 14 هزارتایی‌ها] با اضافه شدن عضو شانزد‌هزارم آیریسک، بار مسوولیت خود را سنگین‌تر یافتیم و عزم اتاق فکر آیریسک در مسیری که قدم برمی‌دارند جدی‌تر شد. حدود 6 ماه طول کشید تا این 2000 عضو جدید المپیادی نیز با ما همراه شوند و در این مدت شاهد برنامه‌های گوناگونی از طرف آیریسک بوده‌اید. پیشنهادات و انتقادات شما در این مسیر راهنمای ما بوده است و در جلسات طولانی سعی داشته‌ایم در حد امکان نقاط ضعف را برطرف کرده و نقاط قوت را پررنگ نماییم. اهم فعالیت‌های انجام شده در این مدت عبارت است از:


  • برنامه‌ریزی کامل المپیادهای آزمایشی سال 1392 برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون بزرگ
  • کاهش زمان ارسال محصولات فروشگاه آیریسک به کمتر از 12 ساعت (در روزهای کاری) و ارسال بیش از 5000 جلد کتاب به سراسر ایران
  • راه‌اندازی انتشارات آیریسک و چاپ 3 عنوان کتاب در زمینه‌های المپیاد فیزیک و نجوم
  • برنامه‌ریزی تهیه و تولید منابع آموزشی مفید در رشته‌های گوناگون توسط انتشارات آیریسک
  • راه‌اندازی اولین همایش سراسری المپیاد در ایران با عنوان "نردبان المپیاد" در مشهد مقدس
  • راه‌اندازی بخش مشاوره‌ی کنکور-المپیاد آیریسک برای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان المپیادی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند
  • مذاکره با ناشرین غیرالمپیادی برای غنی‌سازی فروشگاه کتاب آیریسک (هم اکنون کتاب‌های کنکور و دوره‌ی راهنمایی نیز در این فروشگاه عرضه می‌شوند.)
  • برگزاری دوره‌های آموزشی مرحله‌ی دوم المپیاد در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور
  • به‌روزرسانی نرم‌افزار و سرور آیریسک جهت استفاده‌ی ساده‌تر دانش‌آموزان (استاندارد سازی ایمیل‌های خبری، افزایش سرعت بارگذاری و ... از این دست اقدامات است.)
  • و ...

همچنین مراحل نهایی اقدام زیر انجام شده است که به زودی با اطلاعیه‌های گوناگون، جزییات آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت:
  • برگزاری کلاس‌های جامع و هدفمند آمادگی مرحله اول و دوم المپیادهای علمی در تهران (دختران و پسران) با بهره‌گیری از تجربه‌ی 10 ساله‌ای که در برنامه‌ریزی برای مدارس برتر کشور اندوخته‌ایم.


با توجه به برنامه‌های اعلام شده، همواره منتظر نظرات و پیشنهادات شما چه در ادامه‌ی همین تاپیک و چه از طریق بخش تماس با آیریسک هستیم و علیرغم ناملایماتی[SUP]1[/SUP] که گاه‌گاه در این مسیر پیش روی ما است، امیدواریم با حمایت قشر فرهیخته و دانش‌پژوه[SUP]2[/SUP]، آیریسک بتواند به معنای واقعی در راستای پیشرفت جامعه‌ی علمی گام بردارد.


امیدواریم عمر و همتی باقی باشد تا در ماه‌های آینده بتوانیم در باشگاه 18 هزار‌تایی‌ها اقدامات جدید آیریسک را بنویسیم و از برنامه‌های آینده برای شما بگوییم.

یاحق






[HR][/HR]1: ذکر جزییات را لازم نمی‌دانیم، اگر چه به حد اشاره در تاپیک سوءاستفاده از آیریسک گفته‌ایم و اکنون کار به جایی رسیده است که خانم سویزی در برنامه‌ی تقدیر از مدال‌آوران نجوم (گفتگوی بعد از خبر 22:30) متن نشریه‌ی آیریسک را بدون ذکر مرجع می‌خواند و تحلیل می‌کند و به افتخارات خود میفزاید.
2: تنها انتظار ما، معرفی آیریسک به کسانی است که به وجود آن احتیاج دارند :67:

[HR][/HR]
 

khalina

مدیر آیریسک
ارسال ها
2,082
لایک ها
6,497
امتیاز
113
#3
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

ببخشید تو این لینک دو جلد کتاب المپیادیه :
آیریسک
سومین جلدش کدومه؟ همون نردبونه یا چیز دیگست؟
سلام [MENTION=8740]Al!R3ZA[/MENTION]
در چاپخونه است، کمی صبر لازم دارد.
 

Mohammadjj

Active Member
ارسال ها
205
لایک ها
119
امتیاز
43
#4
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

سلام @Al!R3ZA
در چاپخونه است، کمی صبر لازم دارد.
Coming zooooood.....! waaaait..!:77:

نه خداییش خیلی سایت عالی هست از وقتی من رو از از سایت سمپادیا بیرون کردن به خاطر اینکه سمپادی نبودم سایت شما رو پیدا کردم و خیلی موثر بود البته میتونه خیلی بهتر باشه. مثلا شما میتونید تو فلان شهر چنتا هم رشته ای هستن یکجا جمع کنید و به هم معرفی کنید و کمکشون کنید من تو مدرسه وقتی میگم برای المپیاد میخونم مسخره میکنن یا دیگه بدتر هیچ احدوا المعلمی جواب آدم رو نمیده میخوام در خواست کنم این کار رو بکنید. البته برای مثال گفتم.

بازم ممنون
 

amir navid

Well-Known Member
ارسال ها
408
لایک ها
273
امتیاز
63
#5
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

تنها مشکل این است که سایت خیلی مثل قدیما پرشور نیستش یعنی با اینکه من مدت کمی هست عضو شدم 3 ولی در این مدت اوایل خیلی بیشتر کاربر ه فعال بودن الآن یک سئوال میزارین تازه بعد یک مدت مثلن یک هفته میان جواب میدن:21::176::176:
 
ارسال ها
14
لایک ها
5
امتیاز
0
#6
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

خیلی ممنون آقای خلینا من تازه عضو شدم خداییش سایت عالیه:89:
 

olampios

New Member
ارسال ها
9
لایک ها
9
امتیاز
0
#7
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

با تشکر از شما جناب اقای خلینا ، این سایت برای من و بسیاری از دوستان که آشنایی کمی با المپیاد داشتیم یک مرجع واقعا عالی بود ، کاری که نه اموزش و پرورش انجام داد و نه سازمانهای رسمی دیگر . خیلی ازتون متشکریم .

درهمه ی زمانها ادامه دهندگان راه پروفسورحسابی ها باید در مملکت باشند و هر سختی و تنشی و هر خاری را برای سربلندی ایران و ایرانی تحمل نمایند . با آرزوی توفیق روزافزون
 

darya.f

New Member
ارسال ها
182
لایک ها
114
امتیاز
0
#8
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

سایت خیلییی خوبیه! اینکه باهم مسئله حل میکنیم نظر میدیم از مشکلات المپیادیا میگیم و.... :41:
 

soodeh

New Member
ارسال ها
35
لایک ها
35
امتیاز
0
#9
پاسخ : باشگاه 16 هزارتایی‌ها

سایت مرجع خوبیه!!!خیلی چیزارو میشه ازش یادت گرفت وهم به خیلی از چیزا علاقه مند شد!!!!کارتون خیلی عالی بود!خیلی متشکرم آقای خلینا!:113:
 
بالا