ازكدام راه به دانشگاه ميرويد؟


  • مجموع رای دهندگان
    523
وضعیت
موضوع بسته شده است.

MUTE

New Member
ارسال ها
431
لایک ها
264
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

بچه ها کتاب ریاضی تجربی گاج چطوره ؟!
مال پیش یکه ! چقدر از مطالب پایه رو داره ! آخه خسته شدم از بس کتاب خریدم دیگه !!!
 

M-Behmaram

New Member
ارسال ها
154
لایک ها
164
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

بچه ها کتاب ریاضی تجربی گاج چطوره ؟!
مال پیش یکه ! چقدر از مطالب پایه رو داره ! آخه خسته شدم از بس کتاب خریدم دیگه !!!
من خودم ندارم ولی دست بچه ها دیدم فک کنم جامع هست!
البته به نظرم اومد سطح سوالاش زیاد دشوار نیست!
 

Anonymous MR

New Member
ارسال ها
282
لایک ها
245
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

با سلام ودورود منم واسه المپیاد زیست می خونم.
البته درس های مدرسه هم اختصاصی ها و یه سری از عمومی هام عالیه.
دعا کنید از همین طریق بریم دانشگاه و ....
 

MUTE

New Member
ارسال ها
431
لایک ها
264
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

من خودم ندارم ولی دست بچه ها دیدم فک کنم جامع هست!
البته به نظرم اومد سطح سوالاش زیاد دشوار نیست!
خب نباشه !
ریاضی کنکورم زیاد سخت نیست !
فقط می خواستم بدونم که مطالب پایه رو هم داره یا نه !؟!
 

S@n@m

New Member
ارسال ها
89
لایک ها
42
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

آیه ی "اتخذوا احبارهم و رهبانهم اربابا من دون الله..." شرک عملی و اجتماعی هستش! رسمن داره می گه یه جماعتی رفتند سراغه غیر خدا...
آیه ی "اهدنا الصراط المستقیم" ، راه مستقیم همان دین هست و کلن دین رو هر جا بهش بر خوردید توحید عملی بگیرید...
ولی این افعالیه ها
گاج هم گفته
 

M-Behmaram

New Member
ارسال ها
154
لایک ها
164
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

خب نباشه !
ریاضی کنکورم زیاد سخت نیست !
فقط می خواستم بدونم که مطالب پایه رو هم داره یا نه !؟!
بستگی داره بخواین چند بزنین ریاضی رو!
اگه حدود 90 می خواین گاج کافی نیست!!!
 
لایک ها MUTE

miladkvr

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
841
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

به نام خدایی که در همین نزدیکیهاست.

سلام. این مطلب رو تو سایت 4sharif.com دیدم ، به نظرم جالب اومد ، گفتم برای شما هم قرار بدم:

[h=1]به بی نهایت ها بیندیش! چرا که تو شایسته ی بهترین هایی!!![/h] روزی دانشمندى آزمایش جالبى انجام داد.
او یک آکواریوم ساخت و با قرار دادن یک دیوار شیشه‌اى در وسط آکواریوم آن ‌را به دو بخش تقسیم ‌کرد.
در یک بخش، ماهى بزرگى قرار داد و در بخش دیگر ماهى کوچکى که غذاى مورد علاقه ماهى بزرگتر بود..
ماهى کوچک، تنها غذاى ماهى بزرگ بود و دانشمند به او غذاى دیگرى نمى‌داد.
… او براى شکار ماهى کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد ولى هر بار با دیوار نامرئی که وجود داشت برخورد مى‌کرد، همان دیوار شیشه‌اى که او را از غذاى مورد علاقه‌اش جدا مى‌کرد…
پس از مدتى، ماهى بزرگ ازحمله و یورش به ماهى کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوى آکواریوم و شکار ماهى کوچک، امرى محال و غیر ممکن است!
در پایان، دانشمند شیشه ی وسط آکواریوم را برداشت و راه ماهی بزرگ را باز گذاشت.. ولى دیگر هیچگاه ماهى بزرگ به ماهى کوچک حمله نکرد و به آن‌سوى آکواریوم نیز نرفت !!!
میدانید چـــــرا ؟ دیوار شیشه‌اى دیگر وجود نداشت، اما ماهى بزرگ در ذهنش دیوارى ساخته بود که از دیوار واقعى سخت‌تر و بلند‌تر مى‌نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود !
باوری از جنس محدودیت ! باوری به وجود دیواری بلند و غیر قابل عبور !
باوری از ناتوانی خویش…..
حالا این حکایت شده حکایت بچه کنکوری های ما که وقتی دو سه بار ترازش کم میشه باورش میشه که بیشتر از این نمی تونه باشه باورش می شه بیشتر از این لیاقت نداره
یک باور…یک باور از ناتوانی خویش…
من طرف حسابم تویی هستی که چند وقتیه بریدی!
یا اگه نبریدی تو اوج ناامیدی داری قدم برمی داری اما هر لحظه قدم هات سست تر از قبل می شه!
یه سوال می پرسم با خودت رو راست باش و جواب بده
تو توی این ۱۷ -۱۸ سالی که زندگی کردی بعضی وقت ها نبوده که پشت خیلی از رقیب هاتو به خاک زده باشی
نبوده وقت هایی که از خیلی ها سرتر بودی؟
چرا بوده!
به خدا بوده اما چرا الان نیست؟
می دونی چیه؟ تو همون آدمی تو هیچ فرقی نکردی تو فقط یه خورده فکرت عوض شده تو با چند بار شکست به خودت تلقین کردی و باورت شده که دیگه نمی تونی تو ضعف خودت رو قبول کردی!
نه نه نه!من نمی ذارم که اینجوری از دست بری و همه رویا هاتو وآرزوهات به راحتی بر باد بره!
همین الان دستشو محکم بگیر!دست کی رو؟دست همونی که اینقدر دوستت داره و عاشقته که یه لحظه هم نمی تونه ازت دور باشه!اگه یه کم ازش دور بشی دلش برات تنگ میشه!
واسه همینه که از رگ گردن هم بهت نزدیک تر شده تا تو احساس تنهایی نکنی!چشاتو باز کن اون کنار تو ایستاده دستتو بده بهش!اون نامحدوده و از روح نا محدودش در تو دمیده!پس تو هم نامحدودی تو دیگه خودتو محدود نکن تو می تونی بهترین باشی تو می تونی به بهترین آرزوهات برسی!فقط یه چی می خواد خودت رو نامحدود کن درست عین همون روزی که خدا نامحدود خلقت کرد!
می دونم سخته!درکت می کنم که داری کم میاری! لمس می کنم که وجودت زیر بار این کنکور داره اذیت میشه و می چشم طعم تلخ سرزنش ها و نگاه های پرمعنای اطرافیانت رو!
پشتیبانم پارسال یه جمله قشنگ بهم گفت که منو از این رو به اون رو کرد: اون گفت: عقاب وقتی می خواد از زمین بلند شه و پرواز کنه خیلی بال و پر می زنه و خیلی اذیت میشه وکلی از پرهای طلاییشو از دست میده اما…اما وقتی اوج می گیره حالا با غرور آسمون رو می شکافه و با اقتدار بال هاشو باز می کنه و دیگه بال و پر نمی زنه حالا دیگه خودشو می سپاره به دست باد و از پروازش تو اوج لذّت میبره
تو هم الان سخته برات یه دفعه ای ساعت مطالعه ات رو زیاد کنی یه دفعه ای ترازت رو ۱۰۰۰ تا ببری بالا و …
اما اگه الان که هنوز اول های راهه بال و پر بزنی و کلی از پرهای طلاییتو از دست بدی منظورم از پرهای طلایی خوشی های زود گذریه که شاید الان برات شیرین باشه اما عواقبش ممکنه یه عمر زندگیتو تلخ کنه!آیندتو نابود کنه!
بعد از این که رسیدی به اوج حالا راحت پرواز می کنی و …
کنکور جنگ باورها و اراده هاست…
پس خودت و باورهاتو محدود نکن!اراده کن!اگه بخوای میشه به خدا…کار سختی نیست خیلی ها خواستن و شد و اگه تو هم بخوای میشه درست مثل کنکوری های سال قببل که الان دارن تو جایی که تو رویاهاشون ساخته بودن درس می خونن تو شریف تو شهید بهشتی تو تهران تو امیرکبیر و تو هر جا که باور کرده بودن به اونجا می رسن…

این اولین مطلبی بود که واقعا به دلم نشست!این اولین مطلبی بود که احساس می کنم تنها ننوشتمش یکی داشت این حرف ها رو تو گوشم زمزمه می کرد!
به امید رهایی از بند باورهای محدودتون..
 

mehdisoft

New Member
ارسال ها
119
لایک ها
223
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1465340

[TABLE]
[TR]
[TD="colspan: 2"]میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 91/ کدام استان بیشترین قبولی کنکور را دارد[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی که مهمترین تغییر آزمون سراسری سال 90 بود در آزمون سراسری سال 91 نیز بدون تغییر اعمال می شود.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابراهیم خدایی روز دوشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری در محل دانشگاه تربیت مدرس، افزود: درصد سوابق تحصیلی برای سال 90 از 15 درصد به 25 درصد افزایش یافت و در آزمون سراسری سال 91 نیز همین درصد اعمال می شود چرا که در صورت هر گونه تغییر باید مصوبات یکسال قبل به اطلاع داوطلبان برسد.
وی گفت: سال گذشته 165 آزمون در سازمان سنجش برگزار شد که در مجموع 4 میلیون نفر در این آزمون ها شرکت کردند و کل ورودی ها در مقاطع مختلف یک میلیون و 208 هزار نفر بوده است که بیشترین میزان ورودی به آزمون سراسری با 608 هزار نفر اختصاص دارد و پس از آن آزمون کارشناسی ارشد با 81 هزار نفر ورودی دانشگاهها در رتبه بعدی قرار داشت.
خدایی اظهار داشت: 120 هزار سئوال در آزمون های مختلف طراحی و به چاپ رسید و 10هزار استاد و معلم به صورت مستقیم و غیرمستقیم با سازمان سنجش مرتبط هستند که یک چهارم استادان دانشگاههای دولتی را به خود اختصاص می دهد.
وی گفت: 158 آزمون زبان از جمله آزمون GRE و PE با نظارت مستقیم و غیرمستقیم نیز در سال گذشته از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
قائم مقام سازمان سنجش درباره آمار و ارقام آزمون سراسری سال 90 خاطرنشان کرد: یک میلیون و 282 هزار نفر در جلسه آزمون سراسری سال 90 حاضر بودند که از این تعداد 61 درصد زن و 39 درصد مرد بودند و به همین نسبت هم به دانشگاهها وارد شدند.
وی افزود: بر اساس رتبه بندی استانی نیز استان یزد بالاترین میزان قبولی را در مجموع و در دوره های روزانه به خود اختصاص داد. همچنین تعداد داوطلبان رشته های علوم تجربی برای اولین بار از رشته های علوم انسانی پیشی گرفت.
خدایی درباره آزمون کارشناسی ارشد سال 90 گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون با مساعدت وزیر علوم 60 درصد افزایش یافت و از میزان پذیرش 51 هزار نفر در سال 88 به 81 هزار نفر در سال 89 افزایش یافت.
وی با اشاره به برگزاری اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری در سال 90 گفت: این آزمون با توجه به حساسیتی که داشت و مخاطبان این حوزه که افراد فرهیخته جامعه را شامل می شدند، با توجه ویژه ای همراه بود. تعداد 131 هزار شرکت کننده دکتری برای ما غافلگیر کننده بود چرا که انتظار شرکت حداکثر 70 هزار نفر را داشتیم.
قائم مقام سازمان سنجش گفت: 5 هزار نفر در آزمون دکتری سال 90 پذیرفته شدند که از میان شرکت کنندگان 60 درصد از دانشگاههای دولتی، 30 درصد از دانشگاه آزاد، 5 درصد از دانشگاههای غیرانتفاعی و 3 درصد از دانشگاه پیام نور بودند اما در نهایت از میان پذیرفته شدگان 90 درصد به دانشگاههای دولتی تعلق داشتند.
وی درباره آزمون دکتری سال 91 گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده منابع درسی آماده شده و تا هفته آینده 7 آذر منابع درسی از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. آزمون در 25 فروردین ماه سال 91 برگزار می شود و بهمن ماه سال 90 ثبت نام انجام می گیرد.
خدایی با اشاره به افزایش ظرفیت آزمون دکتری سال 90 گفت: افزایش ظرفیت برای این آزمون انجام شده و بر اساس اعلام دانشگاهها حدود 3 هزار ظرفیت اعلام شده که هفته آینده کار اجرایی آن به صورت پیش اطلاعیه اعلام می شود و داوطلبان می توانند انتخاب رشته کنند و مراحل اجرایی را طی کنند.
وی به برگزیدگان کنکور توصیه کرد که به راحتی اجازه ندهند مورد سوء استفاده موسسات قرار گیرند و گفت: فردی که در طول سنوات تحصیل خود همواره دانش آموز نمونه بود و تنها یکبار در آزمون یک موسسه شرکت کرده مورد سوء استفاده موسسه قرار می گیرد و عکس و فیلمش را نشان می دهند و به گونه ای تبلیغ می کنند که با کارهای این موسسه این فرد به این جایگاه رسیده است. البته نظام جمهوری اسلامی هم باید از این برگزیدگان حمایت کند.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

sawyer

New Member
ارسال ها
3
لایک ها
0
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

سلام ببخشید میدونید این برنامه ی کنکور اسان است کنکور اسان است کی پخش میکنن و از کجا ؟
 

M-Behmaram

New Member
ارسال ها
154
لایک ها
164
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

کد سوابق تحصیلی که می گن چیه؟؟
ما دقیقا باید چیکار کنیم؟؟؟؟
چه سایتی باید بریم؟؟ خودمون باید اقدام کنیم یا مدرسه ؟؟؟:7:
 

sun-moon

New Member
ارسال ها
81
لایک ها
13
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

به اين سايت مراجعه مي كنيم:
http://www.dipcode.medu.ir/studentlogin.aspx
مدرسه ما گفته خودتون اينكار رو ميكنين.
كد دانش اموزي و كد منطقه ميخواد( كه كد منطقه رو مدرسه خودش بهمون گفت) و كد سوابق تحصيلي رو هم توو صفحه ي اطلاعاتي كه درباره دانش اموز هست نوشته!
 

mysky

New Member
ارسال ها
143
لایک ها
46
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

وقتی‌ حد میگیریم تابع مزاحم پیدا می‌کنیم و دلتا ماکسیمم استفاده میکنیم باید از بازه x، x کوچک رو بزاریم در تابع یا x بزرگ؟:150:
 

farhad2009

New Member
ارسال ها
195
لایک ها
125
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

وقتی‌ حد میگیریم تابع مزاحم پیدا می‌کنیم و دلتا ماکسیمم استفاده میکنیم باید از بازه x، x کوچک رو بزاریم در تابع یا x بزرگ؟:150:
اگر در محاسبه حد به عبارت :

با گرفتن یک شعاع همسایگی دلخواه منظورم دلتا هست که معمولا برای سهولت 1 را انتخاب میکنن

عبارت
را کراندار میکنیم . حال باید بشترین مقداری که
در حد میتواند به خود اختصاص دهد را پیدا کنیم.
به مثال زیر توجه کن:
با استفاده از تعریف حد میخواهیم ثابت کنیم:





شما فثط باید دنبال ماکسیمم تابع مزاحم باشید.
 
C

counterexample

Guest
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

تابع مزاحم چی هست؟
 

mysky

New Member
ارسال ها
143
لایک ها
46
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

برای دیفرانسیل کنکور سیلورمن بهتره یا توماس؟:216:
 

bihamta

New Member
ارسال ها
757
لایک ها
345
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

اینا بیشتر کتب دانشگاهین!
 

mysky

New Member
ارسال ها
143
لایک ها
46
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

بله میدونم ولی شنیدم رتبه های بالا از روی اینا می خونند ، خودم مشتق و انتگرال از روی تماس خوندم می خواستم ببینم چه فرقی با سیلورمن داره و کدوم بهتره:)
 

bihamta

New Member
ارسال ها
757
لایک ها
345
امتیاز
0
پاسخ : كنكوري هاي 91 سلام!

بستگی داره
یه سری میگن توماس
یه سری میگن سیلورمن
بستگی به طرفش داره با کدوم حال کنه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا