alibeiginejad

Well-Known Member
ارسال ها
383
لایک ها
351
امتیاز
63
#1
سلام به همه ی دوستان به خصوص کنکوری های عزیز
خسته نباشید
:D
قبلا هم یک تاپیک مشابه همین تاپیک زده شده بود. اما سبکش به نظرم کمی به هم ریز بود و اطلاعات خیلی خوبی به بقیه پشت کنکوریها و کنکوریهای 95 نمیداد. بنابراین من این تاپیک رو با سبکی جدید باز میکنم و مدیران عزیز لطفا بررسی کنن اگر این سبک بهتر از سبک تاپیک قبلی نبود اونو ببندن.
:173:
روال کاری ما بدین صورت خواهد بود که شما دقیقا این اطلاعاتی که در زیر این پاراگراف آمده رو کپی میکنید و موقع ارسال مطلب تو این تاپیک، اونا رو Paste میکنید و جلوشون رو پرمیکنید. دوستان فقط تو این تاپیک باید همین سبک رو اجرا کنن و نباید در مورد مسائل حاشیه ای صحبت کنن و اگر میخواهند از بقیه کنکوری ها، روش مطالعه و منابع و ... شون رو بپرسند فقط از پیغام خصوصی یا بازدیدکنندگان همون شخص استفاده کنند و اینجا پستی نامرتبط نگذارند. (میتونید برای بحثهای دیگر حول اعلام نتیجه مثل اعتراض به نتایج و ... به تاپیک اعلام نتایج کنکور 94 به آدرس: اعلام نتایج کنکور سراسری 94 مراجعه نمایید.) از ناظمین عزیز هم میخواهیم که چنین پست هایی که توی این تاپیک، اسپم محسوب میشه رو حذف کنند. پیشاپیش از همکاری همه ی دوستان تشکر میکنم. (سبک این تاپیک توی سایت سمپیادیا هم بود و اونجا حدود 90 تا پست گذاشته شد و اکثرشون به همین سبک تاپیک اینجا بود و اونجا تونستن موفق ظاهر بشن. پس شما آیریسکی ها هم کاری کنید که از اونا عقب نمونید...:D فقط خواهشم از همه اینه: اینجا مخصوص رتبه برتر ها نیست. هرکسی که امسال کنکور داده خواهش میکنیم اینجا وارد کنند. اگر هم دوست ندارند کسی متوجه بشه که این رتبه مال اونهاست، میتونن این اطلاعات پایین رو به من پیغام خصوصی کنن من با نام کاربری خودم اونا رو تو این تاپیک قرار میدم. اینجا فقط میخوایم بدونم که میزان قبولی های سال 94 چطوری بوده. درسته که تا چند ماه دیگه قلم چی میزنه ولی اون خیلی دیره و شاید کسانی الان برای تغییر رشته و ... به اون اطلاعات نیاز داشته باشن. حتی اگه رتبه 150 هزار منطقه 2 تجربی رو آوردید و رشته آبیاری گیاهان دریازی بورکینوفاسو سفلا هم قبول شدید بازم اینجا این اطلاعات رو با بقیه دوستاتون به اشتراک بگذارید.)
اینم فرم ارسال اطلاعات نتیجه کنکورتون:

رشته (ریاضی / تجربی / انسانی / هنر / زبان) :


نوع سهمیه (منطقه / ایثارگران / سایر) :


رتبه در منطقه / ایثارگران / سایر :


معدل کتبی نهایی سال سوم :


درصدهای کسب شده در هر درس :


رشته پذیرفته شده :

منتظر مشارکت حداکثری شما دوستان هستیم.
فقط در این تاپیک باید همین اطلاعات خواسته شده رو ارسال نمایید و خواهشمندیم از ارسال سایر سوالات و مطالب و ... خودداری نمایید. اما اگر میخواهید در مورد درصد درسی یا چیزی درمورد نتیجتون مطلبی بگید، میتونید تو همون پستی که دارید نتیجتون رو طبق فرم بالا وارد میکنید توی پرانتز بنویسید. ولی خواهشا در پست جداگانه ای اون مطالب اضافی رو ننویسید. تو همون پست اولتون باشه کافیه. میخوایم اینجوری نظم تاپیک حفظ بشه تا استفاده از اطلاعات درون اون برای کنکوری های 95 یی راحت تر باشه. منتظر کمک ناظمین عزیز هم هستیم.
و من الله توفیق
جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (روحی و ارواحنا له الفدا) صلواتی عنایت فرمائید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
بالا