<< به بهانه ی wwdc 2012>>

amin_z_2006

New Member
ارسال ها
59
لایک ها
25
امتیاز
0
#1
با سلام
با توجه به اینکه امشب (wwdc (worldwide developers conference اپل بود،و اپل از یه سری چیزای جدیدش رونمایی کرد (مک بوک های آپدیت شدش،مک بوک جدیدش با صفحه ی رتینا و آی او اس 6 و ...)،فکر کردم زمان بدی نیست که یکم راجع به اپل و رقباش در زمینه های مختلف بحث کنیم.واسم جالبه که بدونم اگر به شما امکان استخدام توی یکی از شرکت های اپل،گوگل و مایکروسافتو بدن،کدومو قبول میکنید؟کدوم شرکتو بیشتر دوست دارید و چرا؟و کدوم یکی رو محصولات و نو آوری هاش رو بیشتر میپسندید؟ و کدوم شرکت ها به نظرتون روی ایده های خلاقانه بشتر کار میکنن و.....

البته شاید این بحث بیشتر برای کامپیوتری ها جالب باشه،چون بیشتر اونا ان که با 3 -4 بار کد زدن،عاشق کد زدن میشن و آینده ی خودشون رو توی این شرکت ها تصور میکنن و با خودشون میگن چی میشه اگر....

خلاصه همین دیگه
ضمنا یه نکته ی مهم: لطفا اگر روی یکی از این شرکت ها تعصب دارید،این تعصب رو بیخودی توی بحث دخیل نکنید،بحثو به خاطر تعصباتتون خراب نکنید لطفا!!!! (از این موارد زیاد دیده شده،مخصوصا در باره ی دوستداران اپل!)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

crazyboy

New Member
ارسال ها
413
لایک ها
539
امتیاز
0
#2
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

موضوع اینه که نمیشه گقت کدوم خفن تره ! اپل خفنه بخاطر نو آوری و طراحیاش ! گوگل خفنه بخاطر کاراش تو اینترنت ! میکروسافت خفنه بخاطر نرم افزاراش ! فیسبوک که یادت رفت هم خیلی خفنه !
اصولا بعضیا خیلی خفنند :4:
من باشم میرم تو گوگل ! جا پیشرفت زیاد داره ...

پ.ن : ios6 رونمایی شد !
 

iMosi

Well-Known Member
ارسال ها
159
لایک ها
584
امتیاز
93
#3
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

صفحه رتینا رو لپ تاپ:171:


مثل همیشه پیش رو در عرصه فناوری!

i Love You APPLE
 

amin_z_2006

New Member
ارسال ها
59
لایک ها
25
امتیاز
0
#4
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

قبول دارم که همشون خفنند، مسئله اینه که آدم مسلک و مرام کدوم یکی رو بیشتر میپسنده!
مثلا ببین،اپل یه مهارتی که داره توی فریب افکار عمومیه!!!! فقط اپل میتونه به تو القاء کنه که تو به یک صفحه ی رتینا اجتیاج داری و باید اونو داشته باشی!!!!! گواهش هم همین که تمام صفحه های رتینای اپل رو سامسونگ تولید میکنه،اما چرا از اونا روی دستگاهاش استفاده نمیکنه و نکرد؟ به خاطر اینکه قدرت القایی که اپل داررو سامسونگ نداره.
از طرف دیگه در مورد سیستم عاملای هر کدوم خیلی دوست دارم بحث کنم!!!!!
مثلا آی او اس.به نظرم بیشتر شیکه! و طبق مسلک خالصه اپلی پیش اومده! ما آندروید! یک سیستم عامله متواضع!!این حس رو به آدم القا میکنه!
منم گوگل رو انتخاب میکنم! با اینکه اپل هم در آمد خیلی بیشتری داره و هم اینکه توی اون کمپانی یکپارچگی خیلی بیشتری میبینی! ولی با این حال گوگل رو خیلــــــــــی بیشتر دوست دارم.
به نظرم اپل نو آوری هاش رو کرده،و دیگه در واقع چیزه آنچنانی ای توی چنته نداره،بلکه بیشتر داره همون چیز های قبلی رو ارتقا میده! اما گوگل،به هر جایی سرک میکشه و یه چیزی خلق میکنه!!! همین الان پروژه ی عینک گوگل فوق العادست! در حالی که اونور توی اپل دارن روی سیری کار میکنن،اینور دارن روی عینک گوگل کار میکنن! (مایکروسافتم که دنباله اینه که همه نو آوری هاش رو با کینکت بکنه!از کینکتش خیلی خوشش اومده!) و واضح که نتیجه ی عینک گوگل چقدر جذاب تر از سیریه!
در نهایت واسه اینکه سوء تفاهم نشه،منم اپل رو دوست دارم!!! اما مرام گوگل چیزه دیگه ایه!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

hoco.hc

New Member
ارسال ها
388
لایک ها
267
امتیاز
0
#6
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

من نمی خواستم دیگه بیام توی آیریسک. ولی چه کنیم که سستی اراده و نظر رفیق ، انگیزه ای بس قوی است.
اگه اون طوری که امین گفت به من پیشنهاد کار بدند، گوگل رو انتخاب می کنم. به نظر من جوونی گوگل و آینده ای که با android و webOS ( : و البته عینکش داره اونو خیلی قوی می کنه. اگه دقت کنید هر دو طرف گوگل و اپل دارند یه فضای اختصاصی برای خودشون دست و پا می کنند. برای کاربرا البته. گوگل با پلاس و اپل با فیس بوک. که احتمالا در آینده نزدیک اپل موفق تره ولی در آینده دور ... . خلاقیت هم، قبلا اپل سردمدار این کلمه بود. چون بقیه شرکت ها به اهمیت خلاقیت پی نبرده بودند. ولی الآن دیگه نه، الآن دیگه اپل از مهمترین کاراش بهبود صفحه نمایش هست. که خلاقیتی محسوب نمیشه. البته نقش سیری خیلی قوی بوده. سیری آینده خیلی روشنی داره و طبیعتا فقط منحصر به اپل نخواهد بود. شاید در ابتدای کار باشه، ولی آینده خوبی داره که باعث نزدیک شدن انسان به ماشین میشه ( البته اگه اینو خوب تعریف می کنید )
 

amin_z_2006

New Member
ارسال ها
59
لایک ها
25
امتیاز
0
#7
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

یه چیزی که به شدت توی این کنفرانس لجمو در آورد مقایسه ی اسکات فورستال (مدیر بخش نرم افزاری آی او اس )در مورد آمار آپدیت آی او اس و آندروید بود!



ادعایی که میکرد توی تصویر مشخصه! ادعا میکرد که کاربران آندروید خیلی کمتر از کاربران آی او اس برای آپدیت کردن سیستم عاملشون رغبت دارم!!! و از این به عنوان یک فاکتور عالی در مورد آی او اس یاد میکرد! در حالی که میتونم به جرات این مقایسه رو یک مقایسه ی احمقانه بنامم!
چرا که خیلی بدیهیه که این مقدار باید خیلی کمتر از آی او اس باشه!!!!! چرا که آی او اس میخواد فقط روی آیفون آپدیت بشه اما آندروید..... چیزی خیلی فراتر از 100 برابر آی او اس تنوع دستگاهای آندرویدیه!خیلی بدیهیه که آماده کردن آپدیت برای همه ی این دستگاه ها،و حتی یه تعداد مناسبیشون خیلی کار دشواریه!!!! توی اپل شما میخواید آپدیت رو روی یک نوع دستگاه مشترک اجرا کنید که سخت افزاری ثابت داره!!!! اما آندروید چی!!!! بسیاری از دستگاهای آندرویدی به دلیل سخت افزار پاینشون حتی قادر به دریافت نسخه ی نان زنجبیلی هم نیستن! چه برسه به آیس کریم ساندویچ!!!!و از اون دستگاهایی هم که قادر به اجراش هستن از لحاظ سخت افزاری،به علت تنوع زیاد سخت افزاریشون اصلا امکان ارائه ی آپدیت واسه همش وجود نداره!!! هنوز در بهر اینم که این چه مقایسه ای بود که آقای فورستال انجام داد!؟؟؟
 

hoco.hc

New Member
ارسال ها
388
لایک ها
267
امتیاز
0
#8
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

منم بعد این که اینو دیدم نمی دونستم چی بگم. اپل یه آپدیت درست می کنه و سریع اونو ارائه میده. ولی گوگل وقتی آپدیت جدید می ده، تازه شرکت ها شروع می کنند به ساخت رابط کاربری ==> زمان زیادی گرفته می شه . همین سامسونگ هنوز نسخه رسمی رو فکر نکنم ارائه داده باشه ( برای آیس کریم سندویچ ) و سونی هم فکر کنم تو تابستون قراره بده.
 

hoco.hc

New Member
ارسال ها
388
لایک ها
267
امتیاز
0
#9
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

یه چیز دیگه هم که لج منو در اورد، استفاده از کلمه 200 بود. کاملا تبلیغات بود. و فقط 10 تاش رو معرفی کرد. مثلا بعدا می بینیم اضافه کردن یه آپدیت جدید به یه نرم افزار مضخرف را یکی از این 200 تا میشناسه.
 

amin_z_2006

New Member
ارسال ها
59
لایک ها
25
امتیاز
0
#10
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

قبول دارم!
و در مورد سیری! اغراق زیاده! واقعیت این نیست! غیر از اینه!
 

amin_z_2006

New Member
ارسال ها
59
لایک ها
25
امتیاز
0
#11
پاسخ : << به بهانه ی wwdc 2012>>

و حالا! دیشب طی کنفرانسی که مایکروسافت در ساعت 3 صبح برگزار کرد، بالاخره به پیوند دادن سخت افزار و نرم افزار توسط خودش علاقه نشون داد و تبلتی که توسط بهترین تیم مایکروسافت ساخته شده بود رو معرفی کرد!
تبلت-پی سی یه surface که در دو مدل ارئه میشه!
1-با ویندوز آر تی،ویندوزی که روی پردازنده های آرم نصب میشه!
2-ویندوز 8 پرو،که با پردازنده ی آیوی بریج cori5 عرضه میشه!!!! و این فوق العادست!
تنها فرق این دو مدل در قطر،رزولوشن صفحه نمایش و زمان عرضه هست!
مدل پایینتر با صفحه نمایش HD و در زمان عرضه ی ویندوز 8 به بازار میاد (مهر ماه).
و مدل بالاتر با صفحه نمایش FULL HD و سه ما بعد از عرضه ی ویندوز8 به بازار میاد!
حالا نظر شما چیه!
 
بالا