تاثیر شگفت انگیز دستگاه تصفیه آب خانگی

ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
حتما میدونید که آب سالم چقدر در سلامت ما اثر گذاره. با اینکه آب آشامیدنی با استفاده از روش های مختلف میتونه تصفیه بشه، اما خیلی وقت ها بخاطر دلایل مختلف مثل شکسته شدن لوله های آب شهری که بعضی هاشون قدمت خیلی بالایی هم دارند، باعث ورود مواد مضر به آب میشن. که البته خیلی ها هم از اون خبر ندارن و از اون آب مصرف می کنن.
اما یه نکته ای که وجود داره اینکه چون ما از آب لوله کشی شهری برای کارهایی مختلفی استفاده می کنیم مثل حموم کردن، آبیاری چمن و گیاهان و شستن ظرف ها و... بخاطر همین اصلا از لحاظ اقتصادی جالب نیس که بخوان بهش کلر زیادی بزنن و کلی روش مختلف برای تصفیه بیشتر از اون استفاده کنن. چرا که این کار خیییلی هزینه بالایی داره و اصلا هم مقرون به صرفه نیست. البته که این کار ن تنها در ایران بلکه در تمام دنیا اینجوریه.

حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که اگ همین آب و بخوریم چه اتفاقی می افته؟؟ جواب خیلی ساده است. چون که خیلی از بیماری ها مثل سنگ کلیه، بیماری های کلیوی و دستگاه گوارش و ... از آب ناسالم به وجود میاد. حتی اگه ریزش مو دارید یا اینکه پوستتون زبر و خشک شده بدونید یکی از دلایلش میتونه مربوط به آب خونتون باشه.

خب حالا راه حلش چیه؟؟ شاید خیلی ها اول موردی که به ذهنشون میاد استفاده از بطری های آب معدنیه! درسته اما واقعیت هایی هست که شاید براتون خیلی جالب باشه. اینکه میدونستین تاریخ آب معدنی حداکثر تا یک هفته باید باشه؟ و اینکه روی بعضی از این بطری ها تا 6 ماه تاریخ انقضا دارن؟!!

تازه تابش نور آفتاب اصلا برای این بطری ها مناسب نیست، چرا که میتونه خییییلی هم خطرناک باشه، در ضمن هیچ کدوم از ما نمیدونیم این بطری ها چجوری بدستمون میرسن. اینکه واقعا از تابش آفتاب دور بودن یان؟ یا اینکه تاریخ مصرفشون درسته یا ن.

خب حالا چیکار باید کنیم؟؟؟

یکی از بهترین راه هایی که میتونه هم یه آب زلال و گوارا رو به ما بده، و هم اینکه عمر طولانی داشته باشه و البته بدون ضرر و با یه هزینه مناسب، تهیه یه دستگاه تصفیه آب خانگیه. که به شدت به شما پیشنهاد میشه.

حالا از کجا بدونیم این دستگاه ها مناسبن و اصلا کارایی دارن؟ مدل هاش چیه و قیمتاش چنده

شما میتونید خیلی راحت با سرچ کردت تصفیه آب آبینه وارد سایت ما بشید. یا اینکه از طریق لینک های زیر انواع دستگاه های مارو ببینید و باهامون تماس بگیرید تا کاااامل و جااامع بهتون توضیح بدیم که اصلا داستان از چه قراره :) و چ دستگاه برای خونه شما مناسبه. راستی TDS خونه شما چنده؟
https://abineco.ir/
https://abineco.ir/shop/
 
بالا