تفاوت ثبت آگهی رایگان و آگهی پولی در چیست؟

mose

New Member
ارسال ها
5
لایک ها
0
امتیاز
1
#1
آگهی رایگان نیز تبلیغات شما را به دیگران نشان می دهد اما وب سایت های بزرگ تبلیغاتی مانند دیوار و شیپور همواره به کاربرانی که بابت ثبت آگهی، هزینه ای را پرداخت کرده اند خدمات ویژه تری را ارائه می دهند. شرایط ویژه این وب سایت ها معمولا در قالب قرار گرفتن آگهی مورد نظر در مکان های ویژه تر مثل صفحه اول، بالا نگه داشتن آگهی در صدر لیست آگهی های مرتبط و یا امکان قرار دادن لینک و دریافت بک لینک مناسب ارائه می شود.

در کدام وب سایت ها بهتر است آگهی خود را ثبت کنیم؟
این کار با توجه به محدود بودن تعداد وب سایت های درج آگهی ایرانی که بازدید کننده بالایی داشته و می توانند آگهی شما را به خوبی نمایش دهند، کار چندان دشواری نخواهد بود. اغلب کاربران با توجه به پشتیبانی مناسب وب سایت های دیوار و شیپور از دیوایس های مختلف (فراهم بودن امکان دانلود اپ های سازگار برای گوشی های اندرویدی و آی او اس) همه در قدم اول به سراغ ثبت آگهی خود در این دو می روند. البته سایت های معتبر دیگری هم وجود دارد که می توانید با ثبت آگهی خود در آنها، شانس افزایش مشتری و یا فروش کالای دلخواه خود را بالا ببرید.

چند نکته در مورد ثبت درست آگهی در وب سایت های درج تبلیغات:
اول از همه شما نیاز دارید که یک حساب کاربری در هر کدام از این وب سایت ها ایجاد کنید. این امکان وجود دارد که از آدرس ایمیل و یا در شرایط بهتر، از گوشی و تایید هویت با استفاده از ارسال پیامک، حساب خود را ایجاد کنید.

بعد از ورود به سایت، بررسی کنید که آگهی های مشابه و مرتبط با تبلیغ شما در کدام دسته بندی قرار دارند. توجه کنید که دیگران چه نکاتی را در عنوان، تصاویر و توضیحات آگهی خود ذکر کرده و بر روی آن تاکید دارند. پس از مشخص شدن دسته بندی درست به سراغ ثبت آگهی بروید.

در انتخاب عنوان مناسب سعی کنید که از جستجوی کلمات کلیدی در گوگل استفاده کنید. خودتان را جای مشتری یا مراجعه کننده احتمالی قرار دهید، فکر کنید که چه کلمات و جملاتی را ممکن است جستجو کند. سعی کنید از نوشته های جذاب و کلماتی که توانایی شما را به خوبی نشان داده و در آنها انگیزه لازم را ایجاد می کند استفاده کنید.

تصاویر با کیفیت، پر تعداد و همینطور نمایش پروژه های موفق (ترجیحا تصاویر قبل و بعد) از نکات مثبت یک آگهی خوب برای هر چه بیشتر جذاب بودن است. پس از مشخص کردن محل آگهی، لازم است تا اطلاعات تماس را نیز وارد کنید. البته معمولا اطلاعات تماس که شماره تلفن شما است در هنگام ایجاد حساب کاربری از شما درخواست می شود و بعد از هر بار ثبت آگهی جدید، همان شماره به عنوان تلفن تماس برای بیننده آگهی نمایش داده می شود.
 
بالا