نرم ‏افزار حسابداری

rayasepehr

New Member
ارسال ها
1
لایک ها
0
امتیاز
0
#1
نرم افزار حسابداری

حسابداری در واقع به کنترل گردش موجودی مالی و کالای شما می پردازد و سود و زیان شما را در شغل و کسب و کار شما بدست میاورد.. هدف حسابداری این است که بتواند موقعیت سازمان خود را در بازارهای داخلی و جهانی ارزیابی کند و با روشهای جدید و عملی به مشتریان خودش بشناساند و بتواند خروجی سازمان خود را در قالب گزارشات استاندارد جهت استفاده مدیران سازمان و سهامداران در اختیار آنها بگذارد.

وقتی از سيستم دستي حسابداري برای تنظيم کارهای فروش و مالي و انبارگرداني استفاده مي کنيد با هر تغيير در اطلاعات قبلي و يا زمانی که احتیاج به مشاهده سود و زيان اين حسابداري داريد بايد از اول تا آخر را شروع به محاسبه کنيد که بسيار وقت گير است و همراه با خطاي زيادي مواجه مي شوید ،که گاهی چنين کاري با دست ماه ها طول مي کشد ولی با داشتن يک نرم افزار حسابداري مي توانيد این کاررا در طول چند ثانيه بدون خطا انجام بدهيد. نرم افزار حسابداری نیازهایی مثل سرعت ، قابلیت اطمینان ، امنیت و قدرت تحلیل و آنالیز اطلاعات یک بنگاه تجاری را برآورده می کند. نرم افزار حسابداری نیازهایی مثل سرعت ، قابلیت اطمینان ، امنیت و قدرت تحلیل و آنالیز اطلاعات یک بنگاه تجاری را برآورده می کند که از مزیت های نرم افزار حسابداری به شمار می رود.



نرم افزار حسابداری داری انواع مختلف است :

سیستم نرم افزار حسابداري انبار و انبارگرداني:

در تنظيم دفاتر كل و روزنامه و معين استفاده مي شود.

سیستم نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد :

این نرم افزار حسابداری دارای امکاناتی مثل طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدهای خدمت , محاسبه و ارائۀ لیست های حقوق ماهانه , گزارش های لیست های ماهانه حقوق ، بیمه ، مالیات و گزارش فیش های حقوق ماهانه کارکنان با احتساب مانده بدهی ها و مرخصی ها می باشد

سیستم نرم افزار حسابداري صنعتي و توليد يا بهاي تمام شده:

وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را بر عهده داشته و بهای تمام شده تولیدات را بیان می کند.

سیستم نرم افزار اتوماسيون حسابداري اداري و مالي ( دبير خانه )

سیستم نرم افزار حسابداري فروشگاهي : كه این نرم افزار حسابداری فروش روزانه و سود و زيان را كنترل مي كند.

سیستم نرم افزار حسابداري مالي : این نرم افزار حسابداری در تنظيم دفاتر كل و روزنامه و معين استفاده مي شود.

یک نرم افزار حسابداری خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

باید بتواند نیازهای شما را بر آورده سازد.
از سرعت خوبی برخوردار باشد.
استفاده از آن ساده باشد.
از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.
باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.
دارای امکان تعریف بی نهایت کاربر و دادن سطح دسترسی به آنها باشد.

منبع:rayasepehr.com
 
بالا