وضعیت
موضوع بسته شده است.

love star

Moderator
ارسال ها
556
لایک ها
942
امتیاز
93
#61
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

عزیزم من حرفتو اولش قبول داشتم..ولی بعد خیلی فکر کردم...به اونایی که تو المپیاد قبول نیشنو خیلی هم امکانات ندارن...به اونایی که از روستاهای دورافتاده تو کنکور موفق میشن...اونایی که بدون کلاس رفتن و فقط با زحمت خودشون به جایی میرسن..من اولش متوجه نشدم شما واسه مشهدی عزیزمن شما کع تو مشهدی اگه اینو میگی پس دیگه من چی باید بگم که همه میدونن رشت و استان گیلان از خیلی نظرا استان محرومیه...من خودمو واسه المپیاد نانو کشتم...رفتم اداره کلی حرف زدم آخرشم گفتن باشه رسیدگی میکنیم اما خیلی وقته گذشتخ ‌وهیچ خبری نیست....شهری مثل مشهد نسبت به اینجاها خیلی امکانات بیشتری داره...از مشهد این همه تو المپیادا قبول شدن از استان گیلان فقط یه نفر اونم تو فیزیک قبول شده...امکانات مهمه...اما همه چیز نیست...این مدرسه هایی که تو تهران داره قبولی میده فقط واسه امکانات نیست که انقد قبولی داده...۱۰۰٪اراده و تلاش بچه ها هم بوده....همیشه هم گفتن از تو حرکت از خدا برکت...شاید خیلی تلاش کرده باشی اما در مقابل تلاش بقیه خیلی کم بوده...
 

hora salimi

New Member
ارسال ها
48
لایک ها
60
امتیاز
0
#62
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

سلام
بله حق با شماست ..... مفهوم حرف من هم همینه !
ولی المپیاد مطمئنا برای همون دانش آموزان مدارس عادی هم هست ....

خدا کنه از سال دیگه این مسائل کمتر به چشم بخورن ....
چرا اینجوری فکر میکنید.درسته امکانات در همه جا یکسان نیست.من پارسال توی یه مدرسه دولتی درس میخوندم ولی با اینکه تو مدرسه دولتی بودم خودم در سطح بالا میخوندم بدون هیچ امکاناتی وقتی مدرسم رو عوض کردم دیدم فقط امکانات عالی مهم نیست.خیلی از بچه هامون بودن که خیلی براشون هزینه میشد و آخر هم هیچی.هر کی ندونه میگه تهرانیا هیولان.یکی نوشته پارسال هشت تا طلا تهرانی بودن و مازندران هیچی قبولی نداده توی دوره که امکانات یکیه.درسته؟بعدش هم شهرستانیها توی کنکور سهمیه بومی دارن اونوقت ما تهرانیا باید اعتراض کنیم؟

---- دو نوشته به هم متصل شده است ----

من از عید تقریبا شروع کردم ولی از بعد عید ، قید درس رو زدم و صبح تاشب میخوندم ... نه فقط من ، که همه دوستانم اینجوری بودن ....
شما میفرمایین تهران فقط چندتا مدرسه ی خوب داره ، ولی پس چرا تقریبا بیشتر از نصف قبولی ها از تهرانن ؟
راست میگین ... شاید از بدشانسیه منه ... و همه ی دوستانم .... مخصوصا اون دو تا دوست نابینام ... ما توی چی شانس داشتیم که توی المپیاد شانس بیاریم ؟
بله حق باشماست ... باید بچسبم به کنکور ..... امیدوارم اسم دوستان قبولی توی این سایت رو جزو مدال طلائی ها ببینم ...
حرفاتون کاملا غیر منطقیه.کاملا.و کاملا اشتباه
 

sabdeyazdan

New Member
ارسال ها
338
لایک ها
750
امتیاز
0
#63
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

اول درمورد اون آقازادگى خيالتون رو راحت کنم...اگه به اين چيزا بود قطعا ترکيب مدالا(لااقل پارسال) جور ديگه اى بود...
بعدشم کسايى که دوره ميرن همه سطح بالايى دارن و حق کشى نميشه...البته نه اينکه اونايى که دوره نمى رن سطحشون پايين باشه...
اينم بگم که مثلا خود من ازيه هفته بعد آزمون مرحله يک براى مرحله دو شروع کردم...
البته من معتقدم اونايى که مدال ميارن در قبال ديگران مسئولن و بايد به بقيه کمک کنن​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

MHD ReZa

New Member
ارسال ها
258
لایک ها
231
امتیاز
0
#64
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

یادمه بعد مرحله یک خانوم عبدیزدان به همهن گوش زد کردن منتظر نتایج نباشید
واقعا نمیشد از موقع اومدن اون منابع وحشتناک منابع درسی رو هم کنارش خوند!
 

miss-zary

New Member
ارسال ها
18
لایک ها
53
امتیاز
0
#65
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

چرا اینجوری فکر میکنید.درسته امکانات در همه جا یکسان نیست.من پارسال توی یه مدرسه دولتی درس میخوندم ولی با اینکه تو مدرسه دولتی بودم خودم در سطح بالا میخوندم بدون هیچ امکاناتی وقتی مدرسم رو عوض کردم دیدم فقط امکانات عالی مهم نیست.خیلی از بچه هامون بودن که خیلی براشون هزینه میشد و آخر هم هیچی.هر کی ندونه میگه تهرانیا هیولان.یکی نوشته پارسال هشت تا طلا تهرانی بودن و مازندران هیچی قبولی نداده توی دوره که امکانات یکیه.درسته؟بعدش هم شهرستانیها توی کنکور سهمیه بومی دارن اونوقت ما تهرانیا باید اعتراض کنیم؟

---- دو نوشته به هم متصل شده است ----



حرفاتون کاملا غیر منطقیه.کاملا.و کاملا اشتباه
ببخشید قسمت دوم حرفای من کجاش غیر منطقیه ؟؟؟؟؟؟ میشه لطفا توضیح بدین ؟؟
 

compin

New Member
ارسال ها
107
لایک ها
195
امتیاز
0
#66
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

شما در هر حال به اندازه کافی سواد و اطلاعات نداشتید... کار نامه مرحله دوتون گرفتید؟ خوتون قضاوت کنید! اگر اختلاف زیادی با کف داشتید که هیچ ولی اگر خیلی به کف نزدیک بود خوشحال باشید و روحیتون رو از دست ندید چون اگر وارد دوره می شدید به نظر خوتون واقعا چقدر احتمال طلا داشتید(خودتون و خودتون قضاوت کنید و لازم نیست به پست من جواب بدید...) معمولا کسی که طلا می گیره با نمره خوبی مرحله یک و دو رو می گذرونه.
بودن افرادی که توی شهر های دیگه م 2 قبول شدن... و امکانات تاثیر اونقدر بالایی نداره! وقتی مدیر شما حاضر نیست برای المپیاد هزینه بکنه این یعنی جا نیافتدن فرهنگ المپیاد(من اگر 16 تا دانش آموزام مرحله 1 قبول می شدن حتما معلم استخدام می کردم) و به امکانات نیست! اگر همچین فرهنگی بود بخاطر عرضه و تقاضا امکانات هم کم کم بهش اضافه می شد!(خود فرد 80% شانس 10% امکانات10%)
اون دوستان نابینا شما هم نمی شد واقعا کسی سوال رو براشون بخونه چون می شد شما اعتراض بکنی بگی اون کسی که خونده گزینه ها رو با لحن خاصی خونده یا... اونوقت من نتونستم برم دوره و حق خوری و آقازادگی شده!
بهتره بحثی که نتیجه ای نداره و کسی قانع نمی شه الکی کش داده نشه چون می شه شما تا فردا دلیل بیاری آقای ایکس هم خلافش دلیل بیاره...:27:
 

hora salimi

New Member
ارسال ها
48
لایک ها
60
امتیاز
0
#67
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

ببخشید قسمت دوم حرفای من کجاش غیر منطقیه ؟؟؟؟؟؟ میشه لطفا توضیح بدین ؟؟
yاینکه فقط شما نبودین که خوندید.یا حتی فقط دوستای شما نبودند.مگه تهران سهمیه داره که شما میگین بیشتر قبولیا تهرانی هستند.هلشمی نژاد مشهد هم قبولی داده.مگه شهرشون با شما یکی نیست؟
 

FPasha

New Member
ارسال ها
62
لایک ها
128
امتیاز
0
#68
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

شما در هر حال به اندازه کافی سواد و اطلاعات نداشتید... کار نامه مرحله دوتون گرفتید؟ خوتون قضاوت کنید! اگر اختلاف زیادی با کف داشتید که هیچ ولی اگر خیلی به کف نزدیک بود خوشحال باشید و روحیتون رو از دست ندید چون اگر وارد دوره می شدید به نظر خوتون واقعا چقدر احتمال طلا داشتید(خودتون و خودتون قضاوت کنید و لازم نیست به پست من جواب بدید...) معمولا کسی که طلا می گیره با نمره خوبی مرحله یک و دو رو می گذرونه.
كي همچين حرفي زده؟اصلا اينگونه نيست و طلا آوردن يا نياوردن هيچ ربطي،به صراحت مي گم هيچ ربطي به درصد و نمره ي مرحله ١و٢ نداره.آدم بوده مرحله ١ رو روي كف زده و جزو قبولياي آخر مرحله ١ بوده ولي طلاي جهاني شده…آدم هم بوده مرحله ١ رو ١٠٠ زده مرحله ٢ قبول نشده… بوده كسي كه اصلا مرحله ٢قبول نشده بوده اعتراض زده و وارد دوره شده و طلا گرفته…اسمشون رو بخوايد هم بهتون ميگم…خودتونم مي تونيد بريد تحقيق كنيد…دليلش هم كاملا چيز واضحيه اونم اينه كه درساي دوره هيچ ربطي به مرحله ١و٢ و كلا المپياد نداره!…حتي توي خود همون دوره هم جو و تلاش بچه ها تو زماناي مختلف كاملا متفاوته…مثلا توي دوره ي ٤٠ نفر و دوره ي انتخابي تيم…مي بيني كه يه نفر توي دوره ي ٤٠ نفر بيشترين تلاش رو مي كنه و به مدال طلا ١ دست پيدا مي كنه ولي بعد تو دوره ي تيم آنچنان درس نمي خونه…گاهي مي بيني طلا ٧,٨ تيمن ولي طلا ١و ٢ تيم نيستن… پس نه مرحله ١ به مرحله ٢ ربط داره، نه مرحله ٢ به رنگ مدالي كه تو دوره ميگيري ربط داره…
در جواب به خانم @miss-zary : به نظر من كه اصلا به اين فك نكنيد كه با اين نمره اي كه تو مرحله ٢ گرفتيد اگه مي تونستيد وارد دوره بشيد احتمال طلا گرفتنتون چقدر مي بود چون قياس مع الفارقه…فقط مطمئن باشيد كه به هرحال هركي كه وارد دوره شده استحقاقشو داشته و تلاشش براي قبولي تاثير گذار بوده (و همونجوري كه خانم عبد يزدان گفتند اين به اين معني نيست كه كسي كه قبول نشده استحقاقشو نداشته ) به هرحال شرايط توي همه جا يكسان نيست (متاسفانه) ولي اينكه بگيم "المپياد مال آقازاده هاس" درست نيستش و به هرحال اونا تلاششون از خيليا بيشتر بوده…تازه توي المپياد ادبي كمتر از اين خبرا ديده ميشه كه مدارس صاحب نام توي المپياد قبولي مر٢ زيادي داشته باشند…به خاطر اينكه نمي گم همه، ولي ٩٠٪ مدارس آقازاده اي :)4:) اصلا روي المپياد ادبي سرمايه گذاري نمي كنن يا خيلي كم بهش بها ميدن…انشاالله هميشه موفق باشيد
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

compin

New Member
ارسال ها
107
لایک ها
195
امتیاز
0
#69
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

كي همچين حرفي زده؟اصلا اينگونه نيست و طلا آوردن يا نياوردن هيچ ربطي،به صراحت مي گم هيچ ربطي به درصد و نمره ي مرحله ١و٢ نداره.آدم بوده مرحله ١ رو روي كف زده و جزو قبولياي آخر مرحله ١ بوده ولي طلاي جهاني شده…آدم هم بوده مرحله ١ رو ١٠٠ زده مرحله ٢ قبول نشده… بوده كسي كه اصلا مرحله ٢قبول نشده بوده اعتراض زده و وارد دوره شده و طلا گرفته…اسمشون رو بخوايد هم بهتون ميگم…خودتونم مي تونيد بريد تحقيق كنيد…دليلش هم كاملا چيز واضحيه اونم اينه كه درساي دوره هيچ ربطي به مرحله ١و٢ و كلا المپياد نداره!…حتي توي خود همون دوره هم جو و تلاش بچه ها تو زماناي مختلف كاملا متفاوته…مثلا توي دوره ي ٤٠ نفر و دوره ي انتخابي تيم…مي بيني كه يه نفر توي دوره ي ٤٠ نفر بيشترين تلاش رو مي كنه و به مدال طلا ١ دست پيدا مي كنه ولي بعد تو دوره ي تيم آنچنان درس نمي خونه…گاهي مي بيني طلا ٧,٨ تيمن ولي طلا ١و ٢ تيم نيستن… پس نه مرحله ١ به مرحله ٢ ربط داره، نه مرحله ٢ به رنگ مدالي كه تو دوره ميگيري ربط داره…
در جواب به خانم @miss-zary : به نظر من كه اصلا به اين فك نكنيد كه با اين نمره اي كه تو مرحله ٢ گرفتيد اگه مي تونستيد وارد دوره بشيد احتمال طلا گرفتنتون چقدر مي بود چون قياس مع الفارقه…فقط مطمئن باشيد كه به هرحال هركي كه وارد دوره شده استحقاقشو داشته و تلاشش براي قبولي تاثير گذار بوده (و همونجوري كه خانم عبد يزدان گفتند اين به اين معني نيست كه كسي كه قبول نشده استحقاقشو نداشته ) به هرحال شرايط توي همه جا يكسان نيست (متاسفانه) ولي اينكه بگيم "المپياد مال آقازاده هاس" درست نيستش و به هرحال اونا تلاششون از خيليا بيشتر بوده…تازه توي المپياد ادبي كمتر از اين خبرا ديده ميشه كه مدارس صاحب نام توي المپياد قبولي مر٢ زيادي داشته باشند…به خاطر اينكه نمي گم همه، ولي ٩٠٪ مدارس آقازاده اي :)4:) اصلا روي المپياد ادبي سرمايه گذاري نمي كنن يا خيلي كم بهش بها ميدن…انشاالله هميشه موفق باشيد
من با استثتا ها کار ندارم!
کسی که در آمادگی و سواد خوبی باشه نمی گم به بهترین شکل م 1 و2 ش رو میزنه ولی حداقل توی یه رنج نرمالی می زنه. و لازمه یاد آور بشم کسانی که وارد دوره می شن اکثرشون تلاش می کنند و کسانی طلا می گیرن که نه فقط اون تابستان بلکه قبل دوره هم به شکل مناسبی کار کرده بودن و پایه خوبی داشتن. مرحله 1و2 به هم ربط دارن. من نمی دونم شما چطور با این صراحت می گید دروس مرحله 1و2 با دوره فرق داره؟ همون دروس مرحله 1 و2 فقط پیشرفته تر تدریس می شه. و فقط فرم سوالا تغییر می کنه که تازه اگر کسی پایه اش قوی باشه می تونه با این فرم جدید کنار بیاد.
با قسمت دوم حرفات تون موافقم(آقازادگی!)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

miss-zary

New Member
ارسال ها
18
لایک ها
53
امتیاز
0
#70
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

شما در هر حال به اندازه کافی سواد و اطلاعات نداشتید... کار نامه مرحله دوتون گرفتید؟ خوتون قضاوت کنید! اگر اختلاف زیادی با کف داشتید که هیچ ولی اگر خیلی به کف نزدیک بود خوشحال باشید و روحیتون رو از دست ندید چون اگر وارد دوره می شدید به نظر خوتون واقعا چقدر احتمال طلا داشتید(خودتون و خودتون قضاوت کنید و لازم نیست به پست من جواب بدید...) معمولا کسی که طلا می گیره با نمره خوبی مرحله یک و دو رو می گذرونه.
بودن افرادی که توی شهر های دیگه م 2 قبول شدن... و امکانات تاثیر اونقدر بالایی نداره! وقتی مدیر شما حاضر نیست برای المپیاد هزینه بکنه این یعنی جا نیافتدن فرهنگ المپیاد(من اگر 16 تا دانش آموزام مرحله 1 قبول می شدن حتما معلم استخدام می کردم) و به امکانات نیست! اگر همچین فرهنگی بود بخاطر عرضه و تقاضا امکانات هم کم کم بهش اضافه می شد!(خود فرد 80% شانس 10% امکانات10%)
اون دوستان نابینا شما هم نمی شد واقعا کسی سوال رو براشون بخونه چون می شد شما اعتراض بکنی بگی اون کسی که خونده گزینه ها رو با لحن خاصی خونده یا... اونوقت من نتونستم برم دوره و حق خوری و آقازادگی شده!
بهتره بحثی که نتیجه ای نداره و کسی قانع نمی شه الکی کش داده نشه چون می شه شما تا فردا دلیل بیاری آقای ایکس هم خلافش دلیل بیاره...:27:

ببخشید شما روی چه حسابی میگین من دانش کافی شو نداشتم ؟ روی چه حسابی واقعا ؟؟؟بذارین یه چیزی بگم بهتون . اولا ما هم واسه ی مرحله اول دبیر داشتیم و هم مرحله دو ... فقط مرحله دو یکم دیرتر به دلایلی ! با تاخیر برامون استاد گرفتن .... ولی همون هم صبح تا شب سر کلاس بودیم و دقیق به گفته های ایشون گوش میدادیم و همونجا یاد میگرفتیم ! وقتی هم میگم صبح تا شب اغراق نمیکنم . از 7 صبح تا 8 شب و بعضی روز ها هم 9 شب ... تازه وقتی هم میومدیم خونه بیکار نبودیم !
من به خودم ایمان داشتم و دارم . مطمئن باشین اگه این مرحله قبول میشدم طلا هم میگرفتم ... شک نکنین ...
و اینکه بگم شما مطمئن باشید اگه جای من و امسال من بودید این چیزا رو نمیگفتین ! منم اگه خیالم از بعضی جهت ها (!) راحت بود این چیز هارو میگفتم ...
ولی درمورد اون دوستان نابینام حقیقتا نامردیه اگه اینطور فکر میکنین ! واقعا متاسفم که خودتون رو جای اون ها نمیذارین و این رو میگین !
بله واقعا بحث فایده ای نداره وقتی بعضی ها حرف های من رو چون به ضرر خودشون هست ، بی منطق میدونن !
موفق باشید .

---- دو نوشته به هم متصل شده است ----

كي همچين حرفي زده؟اصلا اينگونه نيست و طلا آوردن يا نياوردن هيچ ربطي،به صراحت مي گم هيچ ربطي به درصد و نمره ي مرحله ١و٢ نداره.آدم بوده مرحله ١ رو روي كف زده و جزو قبولياي آخر مرحله ١ بوده ولي طلاي جهاني شده…آدم هم بوده مرحله ١ رو ١٠٠ زده مرحله ٢ قبول نشده… بوده كسي كه اصلا مرحله ٢قبول نشده بوده اعتراض زده و وارد دوره شده و طلا گرفته…اسمشون رو بخوايد هم بهتون ميگم…خودتونم مي تونيد بريد تحقيق كنيد…دليلش هم كاملا چيز واضحيه اونم اينه كه درساي دوره هيچ ربطي به مرحله ١و٢ و كلا المپياد نداره!…حتي توي خود همون دوره هم جو و تلاش بچه ها تو زماناي مختلف كاملا متفاوته…مثلا توي دوره ي ٤٠ نفر و دوره ي انتخابي تيم…مي بيني كه يه نفر توي دوره ي ٤٠ نفر بيشترين تلاش رو مي كنه و به مدال طلا ١ دست پيدا مي كنه ولي بعد تو دوره ي تيم آنچنان درس نمي خونه…گاهي مي بيني طلا ٧,٨ تيمن ولي طلا ١و ٢ تيم نيستن… پس نه مرحله ١ به مرحله ٢ ربط داره، نه مرحله ٢ به رنگ مدالي كه تو دوره ميگيري ربط داره…
در جواب به خانم @miss-zary : به نظر من كه اصلا به اين فك نكنيد كه با اين نمره اي كه تو مرحله ٢ گرفتيد اگه مي تونستيد وارد دوره بشيد احتمال طلا گرفتنتون چقدر مي بود چون قياس مع الفارقه…فقط مطمئن باشيد كه به هرحال هركي كه وارد دوره شده استحقاقشو داشته و تلاشش براي قبولي تاثير گذار بوده (و همونجوري كه خانم عبد يزدان گفتند اين به اين معني نيست كه كسي كه قبول نشده استحقاقشو نداشته ) به هرحال شرايط توي همه جا يكسان نيست (متاسفانه) ولي اينكه بگيم "المپياد مال آقازاده هاس" درست نيستش و به هرحال اونا تلاششون از خيليا بيشتر بوده…تازه توي المپياد ادبي كمتر از اين خبرا ديده ميشه كه مدارس صاحب نام توي المپياد قبولي مر٢ زيادي داشته باشند…به خاطر اينكه نمي گم همه، ولي ٩٠٪ مدارس آقازاده اي :)4:) اصلا روي المپياد ادبي سرمايه گذاري نمي كنن يا خيلي كم بهش بها ميدن…انشاالله هميشه موفق باشيد

با گفته هاتون کمابیش موافقم ... ولی اینکه بگین یا بگن ! تلاشم کم بوده واقعا زور داره .... کاری به بقیه ندارم ولی من میدونم کم از جونم مایه نذاشتم .
و این رو هم بگم که من این جمله رو که "المپیاد مال آقا زاده هاس " از کسانی شنیدم که به جرئت میتونم بگم از دست اندر کاران المپیاد و جشنواره خوارزمی هستن ! پس من حرفایی که اینجا میزنم ، تنها از زبون خودم نیستن ...
و متاسفانه المپیاد ادبی واقعا بهش کم بها میدن .... :(
به هرحال به قول بقیه دوستان هرچه من بگم ، بقیه بی منطقی میدونن و ازش میگذرن :)
پس بیخیال این بحث ...
شاد و پیروز باشید ....
 

compin

New Member
ارسال ها
107
لایک ها
195
امتیاز
0
#71
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

ببخشید شما روی چه حسابی میگین من دانش کافی شو نداشتم ؟ روی چه حسابی واقعا ؟؟؟بذارین یه چیزی بگم بهتون . اولا ما هم واسه ی مرحله اول دبیر داشتیم و هم مرحله دو ... فقط مرحله دو یکم دیرتر به دلایلی ! با تاخیر برامون استاد گرفتن .... ولی همون هم صبح تا شب سر کلاس بودیم و دقیق به گفته های ایشون گوش میدادیم و همونجا یاد میگرفتیم ! وقتی هم میگم صبح تا شب اغراق نمیکنم . از 7 صبح تا 8 شب و بعضی روز ها هم 9 شب ... تازه وقتی هم میومدیم خونه بیکار نبودیم !
من به خودم ایمان داشتم و دارم . مطمئن باشین اگه این مرحله قبول میشدم طلا هم میگرفتم ... شک نکنین ...
و اینکه بگم شما مطمئن باشید اگه جای من و امسال من بودید این چیزا رو نمیگفتین ! منم اگه خیالم از بعضی جهت ها (!) راحت بود این چیز هارو میگفتم ...
ولی درمورد اون دوستان نابینام حقیقتا نامردیه اگه اینطور فکر میکنین ! واقعا متاسفم که خودتون رو جای اون ها نمیذارین و این رو میگین !
بله واقعا بحث فایده ای نداره وقتی بعضی ها حرف های من رو چون به ضرر خودشون هست ، بی منطق میدونن !
موفق باشید .
شاد و پیروز باشید ....
من اشتباه کردم سواد شما قطعا بالا بوده ولی
شما رو چه حساب می گید حتما طلا می شدید؟ واقعا رو چه حساب؟؟؟ اگر اتفاقی که برای مرحله 2 تون افتاد بازهم اتفاق می افتاد؟
به به, معلم هم که داشتید هم برای مرحله 1 و هم برای مرحله دو. و جالب تر اینکه ساعت کلاساتون هم انگار خیلی بالا بوده!
یادگیری یه فرایند بلند مدته و زیاد خوندن به معنی زیاد یادگرفتن نیست! البته می دونم برای شما صدق نمی کنه.
تازه همه دوستان من که قبول شدن یا مدال گرفتن از دم آقازاده بودن و پارتی داشتن...
حرفی که احساسات یا اطلاعات اشتباه درش دخیل باشه غیر منطقیه, اون دوستان شما هم در حق شون نامردی شد ولی کسی نمی تونه سوال رو براشون بخونه به همون دلایلی که چند پست پیش گفتم و ترجیه می دهم دیگران برام متاسف باشن تا اینکه چشمم رو ببندم و احساساتی رفتار کنم.
ای کاش من هم اعتماد به نفس شما رو داشتم!
من دیگه ادامه نمی دم و از بحث خارج می شم.
امیدوارم هرکجا که هستید موفق باشید!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

FPasha

New Member
ارسال ها
62
لایک ها
128
امتیاز
0
#72
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

من با استثتا ها کار ندارم!
کسی که در آمادگی و سواد خوبی باشه نمی گم به بهترین شکل م 1 و2 ش رو میزنه ولی حداقل توی یه رنج نرمالی می زنه. و لازمه یاد آور بشم کسانی که وارد دوره می شن اکثرشون تلاش می کنند و کسانی طلا می گیرن که نه فقط اون تابستان بلکه قبل دوره هم به شکل مناسبی کار کرده بودن و پایه خوبی داشتن. مرحله 1و2 به هم ربط دارن. من نمی دونم شما چطور با این صراحت می گید دروس مرحله 1و2 با دوره فرق داره؟ همون دروس مرحله 1 و2 فقط پیشرفته تر تدریس می شه. و فقط فرم سوالا تغییر می کنه که تازه اگر کسی پایه اش قوی باشه می تونه با این فرم جدید کنار بیاد.
با قسمت دوم حرفات تون موافقم(آقازادگی!)
"من با استثتا ها کار ندارم!" دوست خوبم…اصلا نميشه اينگونه مثال ها رو استثنا ناميد…بخاطر اينكه: اولا تعداد اينگونه افراد كم نيست پس گذاشتن اسم استثنا روشون كاري است بس اشتباه. ثانيا: همونجوري كه قبلا گفتم،دوباره تكرار مي كنم:قانوني وجود نداره مبني بر اينكه كسي كه جزو قبولياي آخر مرحله ٢ بوده طلا نمي گيره پس كسي كه از اين قانون تبعيت نمي كنه استثناست!! بله كسي كه مر ١,٢ ش رو تو رنج نرمالي مي زنه در آمادگي و سواد خوبيه ولي اين به اين ربطي نداره كه كسي كه مر١,٢ ش رو تو رنج نرمالي نمي زنه در آمادگي و سواد خوبي نيست…حرفتون راجع به طلا گرفتن كاملا صحيحه ،من فقط اون قضيه طلا شدن و تيم شدن رو مثال زدم…وگرنه كسي منكر حرف شما در اين مورد نيست …ضمنا دروس مرحله ١,٢ با دروس دوره فرق نداره ، اگه منظورت اينه كه سرفصلا يكيه حرفت كاملا صحيحه و همه ي ماهم اينو مي دونيم…مشكل اينجائه كه هيچ ربطي نداره!!! يعني كسي كه قبل از مر٢، درساي دوره رو خورده و كاملا بهشون مسلط هست ،نه تنها تو مر٢ بهش كمك نمي كنه بلكه در بعضي مواقع ضرر هم مي كنه…مي تونيد از افرادي كه تو همين سايت هستند بپرسيد…سرفصل هاي مرحله ١و٢ توي دوره در حد درجه ي كارشناسي رشته ي محضش تدريس ميشه…به نظرت درس هاي مربوط به درجه ي كارشناسي رشته ي فيزيك محض با درس هاي فيزيك دبيرستان تفاوتي نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين دقيقا تفاوت درس هاي مر١,٢ با درس هاي دوره است…فقط هم فرم سوالا تغيير نمي كنه همه چي كاملا تخصصي ميشه…تازه مگه فقط به فرم سوالا و امتحاناي تئوري ربط داره؟ ٢,٣ سال پيش كه توي زيست شناسي ،از ٨ تا طلا ٦تاشون مشهدي بودن(قابل توجه دوستاني كه مي فرمايند تو مشهد امكانات وجود نداره و همه ي امكانات و آسايش تو تهران جمع شده…حالاخوبه توي مشهد زندگي مي كنند و جاي يه سري از دوستان ما كه توي شهرهاي دورافتاده و كوچيك با چه سختي به درس خوندن مشغولند نيستند،بدون كوچكترين امكاناتي و هيچ گله اي هم ندارند و تا جايي كه بتونند تلاش مي كنند) نمره ي تئوري عده اي از نقره ها از خيلي از طلاها بيشتر شده بود اما چون نمره ي آزمايشگاهشون كمتر شده بود نتونستند به طلا دست پيدا كنند…پس فقط فرم سوالا عوض نميشه…من اينم مي دونم كه تو بعضي المپيادا مثل فيزيك درصد مر١ رو مر٢ تاثير داره منظورم از اين كه مر ١,٢ به هم ربطي ندارند اين بود كه دليل نميشه كسي كه مر١ رو رو كف زده بوده جزو نفرات برتر مر٢ نباشه
در پناه حق!
 

compin

New Member
ارسال ها
107
لایک ها
195
امتیاز
0
#73
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

"من با استثتا ها کار ندارم!" دوست خوبم…اصلا نميشه اينگونه مثال ها رو استثنا ناميد…بخاطر اينكه: اولا تعداد اينگونه افراد كم نيست پس گذاشتن اسم استثنا روشون كاري است بس اشتباه. ثانيا: همونجوري كه قبلا گفتم،دوباره تكرار مي كنم:قانوني وجود نداره مبني بر اينكه كسي كه جزو قبولياي آخر مرحله ٢ بوده طلا نمي گيره پس كسي كه از اين قانون تبعيت نمي كنه استثناست!! بله كسي كه مر ١,٢ ش رو تو رنج نرمالي مي زنه در آمادگي و سواد خوبيه ولي اين به اين ربطي نداره كه كسي كه مر١,٢ ش رو تو رنج نرمالي نمي زنه در آمادگي و سواد خوبي نيست…حرفتون راجع به طلا گرفتن كاملا صحيحه ،من فقط اون قضيه طلا شدن و تيم شدن رو مثال زدم…وگرنه كسي منكر حرف شما در اين مورد نيست …ضمنا دروس مرحله ١,٢ با دروس دوره فرق نداره ، اگه منظورت اينه كه سرفصلا يكيه حرفت كاملا صحيحه و همه ي ماهم اينو مي دونيم…مشكل اينجائه كه هيچ ربطي نداره!!! يعني كسي كه قبل از مر٢، درساي دوره رو خورده و كاملا بهشون مسلط هست ،نه تنها تو مر٢ بهش كمك نمي كنه بلكه در بعضي مواقع ضرر هم مي كنه…مي تونيد از افرادي كه تو همين سايت هستند بپرسيد…سرفصل هاي مرحله ١و٢ توي دوره در حد درجه ي كارشناسي رشته ي محضش تدريس ميشه…به نظرت درس هاي مربوط به درجه ي كارشناسي رشته ي فيزيك محض با درس هاي فيزيك دبيرستان تفاوتي نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين دقيقا تفاوت درس هاي مر١,٢ با درس هاي دوره است…فقط هم فرم سوالا تغيير نمي كنه همه چي كاملا تخصصي ميشه…تازه مگه فقط به فرم سوالا و امتحاناي تئوري ربط داره؟ ٢,٣ سال پيش كه توي زيست شناسي ،از ٨ تا طلا ٦تاشون مشهدي بودن(قابل توجه دوستاني كه مي فرمايند تو مشهد امكانات وجود نداره و همه ي امكانات و آسايش تو تهران جمع شده…حالاخوبه توي مشهد زندگي مي كنند و جاي يه سري از دوستان ما كه توي شهرهاي دورافتاده و كوچيك با چه سختي به درس خوندن مشغولند نيستند،بدون كوچكترين امكاناتي و هيچ گله اي هم ندارند و تا جايي كه بتونند تلاش مي كنند) نمره ي تئوري عده اي از نقره ها از خيلي از طلاها بيشتر شده بود اما چون نمره ي آزمايشگاهشون كمتر شده بود نتونستند به طلا دست پيدا كنند…پس فقط فرم سوالا عوض نميشه…من اينم مي دونم كه تو بعضي المپيادا مثل فيزيك درصد مر١ رو مر٢ تاثير داره منظورم از اين كه مر ١,٢ به هم ربطي ندارند اين بود كه دليل نميشه كسي كه مر١ رو رو كف زده بوده جزو نفرات برتر مر٢ نباشه
در پناه حق!
بله حرف شما صحیح ولی المپیاد ادبی که آزمایشگاه نداره! من نگفتم کسی که مرحله دو بد قبول شه طلا نمی شه می گم احتمالش رو پایین می آره... من از صد درصد بودنش حرف نزدم!
و در مورد فیزیک بگم کل مکانیکی که تو دوره تدریس می شه بازهم از همون سه قانون معروف نتیجه می شه و بقیش لم حل سواله... (شیمی رو نمی دونم.) و نکته دیگر اینه که توی فیزیک درسته از کتاب های کارشناسی استفاده می کنیم تا آماده هرچیزی باشیم ولی نهایتا اون چیزی که تو دوره میاد همون دروس دبیرستان با بسط ریاضیاتیشه! (همون ریاضیات دبیرستانی با عمق بیشتر) تو فیزیک که حداقل مباحث نزدیکی زیادی داره!
امیدوارم موفق باشید
 

miss-zary

New Member
ارسال ها
18
لایک ها
53
امتیاز
0
#74
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

من اشتباه کردم سواد شما قطعا بالا بوده ولی
شما رو چه حساب می گید حتما طلا می شدید؟ واقعا رو چه حساب؟؟؟ اگر اتفاقی که برای مرحله 2 تون افتاد بازهم اتفاق می افتاد؟
به به, معلم هم که داشتید هم برای مرحله 1 و هم برای مرحله دو. و جالب تر اینکه ساعت کلاساتون هم انگار خیلی بالا بوده!
یادگیری یه فرایند بلند مدته و زیاد خوندن به معنی زیاد یادگرفتن نیست! البته می دونم برای شما صدق نمی کنه.
تازه همه دوستان من که قبول شدن یا مدال گرفتن از دم آقازاده بودن و پارتی داشتن...
حرفی که احساسات یا اطلاعات اشتباه درش دخیل باشه غیر منطقیه, اون دوستان شما هم در حق شون نامردی شد ولی کسی نمی تونه سوال رو براشون بخونه به همون دلایلی که چند پست پیش گفتم و ترجیه می دهم دیگران برام متاسف باشن تا اینکه چشمم رو ببندم و احساساتی رفتار کنم.
ای کاش من هم اعتماد به نفس شما رو داشتم!
من دیگه ادامه نمی دم و از بحث خارج می شم.
امیدوارم هرکجا که هستید موفق باشید!
ببخشید من اینو گفتم من به نفع شما میرفتم کنار طلا مال شما !!!!!!!!!!!!!
من توی خودم این توانایی رو میبینم و میدیدم و هرکسی هم دلش میخواد بگه اعتماد به نفسه برای من مهم نیست . چون مطمئنم اگه منم دانش آموز یکی از مدارس سمپاد تهران !!!!! بودم حتما رتبه میاوردم .....
یادگیری یک فرآیند بلند مدته درست ! ولی من کی گفتم زیاد خوندن خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز ، اینکه برای دوستان نابینای من دو نفر رو بیارن که حداقل توانایی خواندن شعر رو داشته باشن ، اونم المپیاد ادبیات که همه اش شعره ، این حرف من از روی احساساته ؟؟ واقعا اینجوریه ؟؟؟
اگه اینطوره پس منطق واقعا چیزی غیر منطقیه !!!!
بله واقعا بحث کردن بی فایده است !!! چون من هرچی بگم بقیه حرف خودشون رو میزنن ! از ناظم های عزیز میخوام تاپیک روببندن .... چون انتقاد کردن انگار بی فایده است !!!!!!!
 

compin

New Member
ارسال ها
107
لایک ها
195
امتیاز
0
#75
پاسخ : انتقادی از نتایج المپیاد از زبون یه المپیاد ادبیاتی

ببخشید من اینو گفتم من به نفع شما میرفتم کنار طلا مال شما !!!!!!!!!!!!!
من توی خودم این توانایی رو میبینم و میدیدم و هرکسی هم دلش میخواد بگه اعتماد به نفسه برای من مهم نیست . چون مطمئنم اگه منم دانش آموز یکی از مدارس سمپاد تهران !!!!! بودم حتما رتبه میاوردم .....
یادگیری یک فرآیند بلند مدته درست ! ولی من کی گفتم زیاد خوندن خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز ، اینکه برای دوستان نابینای من دو نفر رو بیارن که حداقل توانایی خواندن شعر رو داشته باشن ، اونم المپیاد ادبیات که همه اش شعره ، این حرف من از روی احساساته ؟؟ واقعا اینجوریه ؟؟؟
اگه اینطوره پس منطق واقعا چیزی غیر منطقیه !!!!
بله واقعا بحث کردن بی فایده است !!! چون من هرچی بگم بقیه حرف خودشون رو میزنن ! از ناظم های عزیز میخوام تاپیک روببندن .... چون انتقاد کردن انگار بی فایده است !!!!!!!
نه من المپیاد ادبی می خونم که برم طلاشو بگیرم نه به مدارس سمپاد تهران می رم! ایکاش برای ما هم مثل شما کلاس می گذاشتند نه دو جلسه 1 ساعته تو هفته
ولی به این سوال جواب ندادید:
"اگر اتفاقی که برای مرحله 2 تون افتاد بازهم اتفاق می افتاد؟"
نمی خواد جوابی بدی چون جوابی نداره که بدی!
از ناظمان هم می خواهم تاپیک رو ببندن تا بحث ادامه پیدا نکنه!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا