sh_f_s

New Member
ارسال ها
3
لایک ها
0
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

هم زمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1390، چهارمین همایش آشنایی با رشته های فنی مهندسی و علوم پایه دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
به گفته سینا جعفرزاده دبیر همایش آشنایی با رشته ها، همانند سنوات گذشته این همایش در فاصله اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و انتخاب رشته به مدت چهار روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می¬شود.
وی با اشاره به تقارن زمانی همایش با ماه مبارک رمضان گفت: "امسال با توجه به این مهم، پیش بینی های لازم جهت استفاده هرچه بهتر و مفیدتر داوطلبان از برنامه انجام گرفته و رشته ها در قالب دو دسته و در دو نوبت صبح و بعدازظهر ارایه می شوند و داوطلبان عزیز می توانند در هریک از دسته هایی که تمایل دارند ثبت نام نموده و شرکت نمایند."
جعفرزاده با تأکید بر اینکه این همایش مخصوص رتبه های برتر آزمون سراسری (رتبه های زیر 5000 کشوری) می باشد افزود:" اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در همایش در سایت رسمی برنامه www.sutstudents.ir میباشد و عزیزانی که تمایل به شرکت در این برنامه را دارند بعد از اعلام نتایج اولیه حد اکثر به مدت سه روز می توانند با مراجعه به پایگاه ارتباط با دانش آموزان اقدام به ثبت نام نمایند."
چهارمین همایش آشنایی با رشته‌های فنی‌مهندسی و علوم پایه در دانشگاه برگزار می‌شود.
کیا میان؟؟؟؟
 

sh_f_s

New Member
ارسال ها
3
لایک ها
0
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

واسه خود کنکورم اینقد استرس نداشتم!
 
ارسال ها
538
لایک ها
1,316
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

استرس نداشته باشد...این نیز بگذرد(به خوبی وخوشی)
والا تا جایی که اطلاع دارم اساتید خود هر رشته به انتخاب میان حرف میزنن در مورد هر رشته
 

miladkvr

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
841
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

به نام خدایی که در همین نزدیکیهاست.

سلام..امیدوارم همگی خوب باشین

در آستانه ی اعلام نتایج حرف های آقای بهمن بازرگانی میتونن مفید و در واقع تلنگری باشه برای همه ی کنکوری ها:

مرداد ماه بود که نتایج اولیه ی کنکور سراسری با تحویل کارنامه ی داوطلبان اعلام شد.پست میز کارم نشسته بودم و داشتم در ذهن خودم تصویرسازی می کردم که الان در خانه های مختلف چه خبر است. چشم هایم را بستم و به پشتی صندلی ام تکیه دادم. چند لحظه ای بیش تر نگذشت که ناگهان ترسیدم! بی اختیار دستم به سوی قلم رفت و طبق معمول،چند دقیقه ای توی اتاق شلوغم گشتم تا توانستم یک ورق سفید پیدا کنم که بتوان روی آن چیزی نوشت.نامه ی زیر را آن روز نوشتم و برای بسیاری از بچه های مرتبط با موسسه که ادرس هاشان در موسسه موجود بود پست کردم. بعد فکر کردم شاید به درد بقیه هم بخورد. این بود که آن را با مقداری تغییر در اینجا آوردم. کل ماجرا همین بود!


به نام منشا تفکر و دانش

سلام،
کنکور باز هم آمد و رفت؛ و باز هم چون همیشه ی اغلب رقابت ها، عده ی معدودی به آنچه می خواستند رسیدند و عده ی کثیری از آنچه می خواستند بازماندند؛ و ما نمی دانیم تو که خواننده ی این سطور هستی از کدام گروهی. اما یک چیز را می دانیم و از آن بیم داریم.از آن بیم داریم که در میان این هیاهوها، شخصیت انسانی تو تبدیل به یک عدد شده باشدف حالا یک رقمی یا دو رقمی یا سه یا چهار یا …رقمی اش فرق نمی کند.این روزها ،این روزها روزهایی ست که همگان خودشان را به صورت یک عدد می بینند که در پای کارنامه شان درج شده؛ و این مستقل از آن که آن عدد چند رقمی باشد ، کوچک باشد یا بزرگ ، یک رقمی باشد یا چند رقمی، چیزی نیست جز به حقارت کشیدن ظرفیت های وجودی انسان. زندانی ها از وقتی وارد زندان می شوند، دیگر نام و فامیل و هویت بیرونی ندارند تبدیل می شوند به یک شماره که در همان بدو ورود به زندان، پلاک آن را می اندازند به گردنشان و یک عکس رو به رو و یک عکس نیم رخ از آن ها می گیرند.و آن زندانی از آن پس خودش را با آن شماره معرفی می کند؛ از آن پس یک عدد است نه یک آدم. و چقدر سخت است که ما هر سال شاهد یک زندان 1/5 میلیون نفری باشیم، که همه ی آدم هایش به یک شماره تبدیل می شوند، و از این نظر فرقی بین آن ها نیست؛ حتی شماره های 1 ، 2 و 3 اش عکس تمام رخشان را می بینند که این جا و آن جا چاپ می شود. اگر عکس نیم رخ شان هم چاپ می شد در کنار همان تمام رخ، شاید اندکی به خود می آمدند و از قید غرور خطرناکی که می تواند تا سال ها زندانی شان کند خلاصی میافتند. و آن یکی ها که رقمشان بیش تر از آنی ست که می خواستندف به کنجی می خزند و خود را در زندان غم اسیر می کنند. زندانی، زندانی ست؛ چه زندانی غرور باشد و چه زندانی غم. و این که انسان با تمام ظرائف روحی اش، با تمام حساسیت هایش، با تمام انسانیت هایش، بات تمام دغدغه هایش، با تمام خوبی هایش (بیش تر ) و بدی هایش (کم تر) را تبدیل کنیم به یک عدد و این بشود معیار ارزش گذاری، چیزی نیست جز به حقارت کشیدن وجود بشرف و مایه ی تاسف است.حقا که بد امانت داری هستیم.
اما این با توست که در میان این قیل و قال از کدام گروه باشی. می توانی به این حقارت تن در دهی و همراه با جریان سیلابی که شخصیت انسانی ات را به قهقرا می برد، همراه شوی. می توانی در غرور رتبه ی خوبت گمم شوی یا در غم رتبه ای که مناسب خودت نمی دانی اسیر. اما…….. می توانی جور دیگری هم باشی.می توانی زنجیر ها را پاره کنی،خودت را از زندان تنگ آن چند رقم لعنتی رها کنی، به سوی حقیقت فرار کنیفریه هایت را پر از اکسیژن انسانیت کنی،بر فراز قله ی توانایی های بشر بایستی، دستانت را از هم باز کنی و بلند فریاد کنی :
" من یک انسانم، با تمام ابعاد متنوعی که یک انسان داردف و با تمام خصوصیاتی که بسیاری از آن ها منحصر به فردند. زنجیر ها را پاره کرده ام، و مسیر عروج را می بینم که چقدر راه های مختلف دارد. من در هر حال، در مسیر تعالی پیش خواهم رفت."

* * *
و من دختر مهربانی را می شناختم، که هر چند وقت یکبار به یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست سر می زد، و چه محبت ها که به بچه های آنجا داشت، و چقدر به آن ها می رسید، و بچه های آن جا چقدر او را دوست داشتند.
و روزی که دیدم به خاطر رتبه ی چهار رقمی کنکورش دارد گریه می کند، نشستم و های های به حال "انسانیت" گریستم. و بر خودم لعنت فرستادم که مترهامان را چه شده است. آیا داریم ارزش انسانی یک فرد را با این اندازه می گیریم که توانسته است در 20 دقیقه به چند سوال از 25 سوال عربی پاسخ دهد!
* * *
دوست عزیز،
ما هرگز تو را به صورت یک عدد نمی بینیم. ما هرگز ابعاد بزرگ وجود انسانی تو را با چند رقم معامله نمی کنیم. خواه آن عدد بزرگ باشد یا کوچک. بدان و آگاه باش که ما برای تو به عنوان یک انسان، بسیار بیش از این ها ارزش قائلیم، بسیار بیش تر از آن که فکرش را بکنی.
اگر ما زنگ نمی زنیم تا رتبه ی کنکورت را بپرسیم، نه خدای ناکرده به آن سبب است که برای تو ارزش قائل نباشیم، بلکه دقیقا برعکس، فکر می کنیم ارزش تو بسیار بیش از آن است که یک عدد بخواهد بر قضاوت ذهنی ما راجع به آن چه تو در واقع هستی، تاثیر بگذارد.
شاید اگر رتبه ی همه را بپرسیم؛ عکس هایی را از رتبه های خاص چاپ کنیم،برای عده ای تبریک عمومی درج کنیم و گل و شیرنی بفرستیم تا همه بفهمند که نتیجه ی کارمان چگونه بوده، کارو بارمان از این که هست خیلی هم سکه تر شود! (شاید هم اگر این نامه را بفرستیم کارو بارمان سکه تر شود! … لعنتی …. خدایا چقدر سخت است یافتن انگیزه های نا خود اگاه آدم ها، که خودمان هم یکی از آن ها هستیم، باشد اشکالی ندارد. به همین هم توجه می کنیم، و باز هم همگی با هم فکر می کنیم…) با این وجود، من هرگز از هیچ کدام از دانش آموزانم رتبه هاشان را نخواهم پرسید، چرا که اگر رتبه ی خیلی خوبی باشد در معرض این لغزش قرار خواهم گرفت که حاصل سال ها تلاش و پشتکار آن دانش آموز، زحمات دبیران مدرسه اش، زحمات خانواده اش و …، همه و همه را به خودم نسبت دهم و اینکه فکر کنم من بوده ام که عامل این موفقیت بوده ام؛ هرچه فکر می کنم می بینم چنین تصوری برای من چیزی جز یک توهم نیست؛ ترجیح می دهم این همه تلاش جمعی زیبا را وجه المعامله ی تبلیغ خود نکنم؛ و اگر رتبه ی او رتبه ی خوبی نشده باشد، تحمل سکوت سنگینی را که پس از سوالم حکم فرما خواهد شد، ندارم؛ سکوتی که در طی آن ، فرد به این می اندیشد که بین احساس حقارت ناشی از گفتن رتبه ی حقیقی (البته احساس حقارت به زعم خودش) و فرافکنی یا دروغ برای رهایی از زیر فشار سرزنش احتمالی (باز به زعم خودش)ف کدام را انتخاب کند. هرگز حاضر نیستم کسی را در چنین وضعیتی قرار دهم و لزومی هم به این کار نمی بینم.
این سطر ها را برایت نوشتم تا بدانی، تو بسیار ارزشمند تر از آن هستی که دیگران با قضاوت هایی بدون اطلاعات کافی درباره ی ظرفیت های فراوان تو بخواهند درباره ات فکر کنند، و راستش را بخواهی، حتی بسیار ارزشمند تر از آن ….. که خودت فکر می کنی!


این رو تو وبلاگ نخواسه های فرزانگان (دانش آموزان بهبهان) دیدم و واقعا برام جالب بود ، گفتم اینجا بزارم ، همین جا به خاطر تایپ این مطلب ازشون تشکر می کنم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

mozhgan

New Member
ارسال ها
235
لایک ها
127
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

این متن تو آخر شیمی پیش مبتکران بود!!! تا حالا 2n بار خوندمش!!
مرسی که دوباره یاداوری کردین!!: )
 

zek

New Member
ارسال ها
455
لایک ها
124
امتیاز
0
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
ارسال ها
538
لایک ها
1,316
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سلام...واسه ما شروع ترم 20 شهریوره اما واسه شماها که تازه می خواهید منتظر نتایج انتخاب رشته بمونید و وارد بشید و ثبت نام کنید فک نمی کنم اینجور باشه و از همون اول مهر شروع میشه
 

f-alizadeh

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
693
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سلام به همه...
الان خبر ساعت 9 صبح شبکه یک گفت که رئیس سازمان سنجش امروز مصاحبه داره...
حتما میخواد نفرات برتر کنکوررو اعلام کنه ...
احتمالا امروز باید منتظر نتایج باشید...:93:
 

f-alizadeh

New Member
ارسال ها
375
لایک ها
693
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

تو سایت شبکه خبر اومده :

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، جمعه 14مرداد



نتایج اولیه آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جمعه 14 مرداد اعلام می شود.


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود:90 و نیم درصد کسانی که در جلسه آزمون شرکت کردند مجاز به انتخاب رشته اعلام و نزدیک 582 هزار نفر معادل 66 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در دانشگاه پذیرفته می شوند.

سرورالدین گفت: از یک میلیون و 132 هزار ثبت نام کننده در کنکور امسال ، 995 هزار و 691 نفر در آزمون شرکت کردند.

رئیس سازمان سنجش آموزش همچنین گفت: نتایج چند برابر ظرفیت آزمون های شرایط خاص و بورسیه ها نیز 18 مرداد منتشر می شود.

سرورالدین افزود: نتایج چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان دانشگاه امام جعفر صادق (ع) نیز20 مرداد اعلام خواهد شد.

وی گفت:داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون های خود در زمان های اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی Sanjesh Site مراجعه کنند.
 
لایک ها J-J

Magnetic

New Member
ارسال ها
324
لایک ها
550
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سلام به همگی.
بنظر من یه راهکار خوب برا موفق شدن تو کنکور 1 برنامه ای بودنه.
یعنی اگه مثلا کلاس میرین مدرسه میرین آزمون میزین هرچی باید سعی کنین برنامه هاشون با هم تداخل نداشته باشن و همشون در 1 جهت باشن.
این موضوع خییییییییییییییییییلی مهمیه.
روش فکر کنین.
 

sh_f_s

New Member
ارسال ها
3
لایک ها
0
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سلام به همگی.
بنظر من یه راهکار خوب برا موفق شدن تو کنکور 1 برنامه ای بودنه.
یعنی اگه مثلا کلاس میرین مدرسه میرین آزمون میزین هرچی باید سعی کنین برنامه هاشون با هم تداخل نداشته باشن و همشون در 1 جهت باشن.
این موضوع خییییییییییییییییییلی مهمیه.
روش فکر کنین.
البته فقط و فقط برنامه ی خودت مهمه ....یعنی هرچیزی که فکر میکنی درسته اونو انجام بده ..البته وقتی که کلی نظرارو خوندی(مخصوصا رتبه های برتر) کلی پیشنهادهارو بررسی کنی..و بعد تصمیم نهایی خودتو بگیری
 

mehdisoft

New Member
ارسال ها
119
لایک ها
223
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

نفرات برتر کنکور90 اعلام شدند:
MehrNews.com - Iran, world, political, sport, economic news and headlines

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 90 معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور، نفرات برتر کنکور سراسری سال 90 را در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی معرفی کرد. سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اسامی این افراد را اعلام کرد.
در گروه علوم ریاضی
رتبه اول : ساغر سیدعباس زاده اسفهلا از تهران
رتبه دوم : سعید مفیدی آستانه از رشت
رتبه سوم : سیده سحر صدری زاده از تهران
رتبه چهارم : سیدمیلاد موسوی فر از کرج
رتبه پنجم : احمدرضا مومنی سدیی از اصفهان
در گروه علوم تجربی
رتبه اول : سیاوش مهران از مشهد
رتبه دوم : کیانا امانی از تهران
رتبه سوم : امین رضا آبخوه از رفسنجان
رتبه چهارم : کیمیا کاظمی زهرانی از اصفهان
رتبه پنجم : هاجر فروردین جهرمی از شیراز
در گروه علوم انسانی
رتبه اول : محمدرضا لمسه چی از تهران
رتبه دوم : امیرعباس حبشی از آمل
رتبه سوم : عبدالله عباسی فیروزجاه از بابل
رتبه چهارم : امیرمحمد حاج نجفی از تهران
رتبه پنجم : شادی فرزانه از تهران
در گروه هنر
رتبه اول : یاسمن فرازان از تهران
رتبه دوم : کیمیا روانگر از تهران
رتبه سوم : رومینا نظامی از تهران
در گروه زبان های خارجی
رتبه اول : کسری کلاهدوزان از تبریز
رتبه دوم : سارا عامری مهابادی از کرمان
رتبه سوم : ماکان نجومیان از تهران
به گزارش مهر، یک میلیون و 132 هزار و 877 نفر در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در روزهای 9 تا 11 تیرماه با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 999 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند که در روزهای 17 تا 23 مرداد می توانند انتخاب رشته کنند.
 

m-s

New Member
ارسال ها
577
لایک ها
129
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

بابا ایول سیاوش مهراااان!!!
بعد مدت ها یه نفر ابروی مشهد و خرییید!!!
خیلی وقت بود رتبه اول نداشت!!
دستش طلا
 

MUTE

New Member
ارسال ها
431
لایک ها
264
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سیاوش مهران خودش فکرشو هم نمی کرده نفر 1 بشه ! :دی
 

zek

New Member
ارسال ها
455
لایک ها
124
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

هادی فردیس هم که 7 شده ، همشهری ماست ! دمش گرم !!! میدونستم رتبش تووپ میشه ولی فک نمیکردم 7 شه. واقعا ایول
کلا استان ما تو تجربیا ترکونده ! فردیس و دل آذر و کلاهدوزان .
آفرین به هرسه شون
 

mehdisoft

New Member
ارسال ها
119
لایک ها
223
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

سیاوش مهران خودش فکرشو هم نمی کرده نفر 1 بشه ! :دی
تو کانون نفرات برتر از اونم بود
کلا نتایج تجربی ها خیلی جالب بود منم تعجب کردم نفرات اول و دوم کانون یکی دهم شد اون یکی هم جز ده نفر نیست
 

MUTE

New Member
ارسال ها
431
لایک ها
264
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

تعجب چرا !؟
کسی که خوب آزمون بده نتیجش خوب میشه !
اصلا هم ربطی نداره قبلش 1 کانون بوده یا 20 کانون !
فقط سر جلسه مهمه !
 
لایک ها J-J

mehdisoft

New Member
ارسال ها
119
لایک ها
223
امتیاز
0
پاسخ : انجمن برترین رتبه های کنکور 90

تعجبم واسه نفرات اول کنکور نبود قطعا منم موافقم که هر کی سر جلسه کنکور بتونه بیشتر تمرکز داشته باشه فارغ از اینکه تو کنکورهای آزمایشی چندم بوده می تونه نفر اول هم بشه
خودمم یه بار قبل از کنکور امسال نفر اول کنکور ریاضی 87 رو مثال زدم که هیچ وقت آزمونای کانون رو یک نشده بود
تعجبم واسه نتیجه دو نفر اول کانون بود چون اکثر نفرات تجربی امسال از کانون بودند و این دو تا همیشه جز سه نفر اول آزمونها بودند این نشون داد که سر جلسه کنکور تسلط+تمرکز حرف اول رو می زنه
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
بالا