saman1375

New Member
ارسال ها
21
لایک ها
4
امتیاز
0
#41
ببخشيد بازم يه سوال:

در "قال الله تعالي" مگه تعالي صفت نيست؟؟؟؟؟ فوت و فن نوشته فعله!!!!
 

SOMEONE

New Member
ارسال ها
158
لایک ها
5
امتیاز
0
#42
اين عبارتو يه بار دبير ادبياتمون برامون تركيب كردن.گفتن تعالي اينجا يه فعله برخلاف اينكه بچه ها عموما صفت ميگيرنش.معنيش : خداوند_كه بلند مرتبه باد _فرمود...
 

monzavi

New Member
ارسال ها
40
لایک ها
0
امتیاز
0
#43
meriom گفت
فکر کنم برنامه تغییر کرده البته من ریاضی نیستم ولی عمومیا که تو برنامه هست دینی و ادبیاتم داره(دینی 3( اجباری) 5درس/دینی 2 هم 5درس یا پیش(اینو نمیدونم چند درسه!)...ادبیاتم همشون کامل...)
میشه ادبیات هارو دقیقتر بگید؟و اینکه برنامه رو از کجا گرفتید؟
 

meriom

New Member
ارسال ها
103
لایک ها
23
امتیاز
0
#44
ادبیات سوم کامل(اجباری)/اختیاری:پیش (کامل) یا دوم (کامل)...زنگ زدن برنامه رو خوندن منم نوشتم!!ولی بعضی جاهاش مثه دینی پیش و گفتن تو کپی نیفتاده!!!!
 

ali72

New Member
ارسال ها
23
لایک ها
0
امتیاز
0
#45
سلام نظرتون با اینکه بعد از امتحان جمعه بعد شمارنده ها رو اینجا بزرایم یا شناسنامه واسه تعیین رتبه چیه ؟؟؟؟
 

zek

New Member
ارسال ها
455
لایک ها
124
امتیاز
0
#46
یعنی کل ادبیات سوم اجباریه ؟؟؟؟؟؟؟؟


من یه هفته ای چه جوری اونو تموم کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

Ali1993

Well-Known Member
ارسال ها
375
لایک ها
369
امتیاز
63
#47
سوالی که خیلی در این یک ماه همه ما داشتیم و از هم می پرسیدیم این بود که برای فلان درس کدوم کتاب بهتره . همه این سوالو داشتیم ولی هیچ کس جوابشو نداشت .(کنکوری های امسال جواب این سوالا رو بارها دادن . ولی خیلیاشون می گن که فلان درسو خراب کردن ، بعد میان همون کتابیو که خوندن معرفی می کنن ! ) مثلا در مورد دیفرانسیل اسم چهار پنج تا کتاب اومد . با توجه به این که نمی خوایم که چند سال پیش دانشگاهی بخونیم و فرصت خواندن همه ی کتابهای موجود در بازارو نداریم و باید همین امسال بهترین نتیجه رو بگیریم ...
مشاور ما پس از صحبت با رتبه های برتر سال گذشته و بهترین معلما در هر درس لیست بهترین کتابا رو آماده کرده و به ما داده . چون فکر می کنم که این لیست به درد شما هم می خوره می نویسمش .
دیفرانسیل : کتاب اصلیتون حتما خوشخوان باشه . سطحش از بقیه ی کتابای بازار بالاتره . تست هاش هم به صورت بخش به بخشه . یعنی لازم نیست کل یک فصلو بخونید بعد شروع کنید به تست زدن . وقتی یک فصلو با این روش تموم کردید ، تستای 10 استاد یا رمزینه رو بزنید.
درباره ی اندیشه ی فائق : مشاورمون گفت که بهترین کتاب بازاره برای کل کشور . یعنی سطحش از خوشخوان پایین تره و برای عموم کشور مناسبه . برای درصد 80 به درد می خوره . ما که عموم کشور نیستیم ، انجمن برترین رتبه های 90 هستیم !
اون هایی که می خوان مثلثات رو در تابستون ببندند آبی قلم چی . (در جلد 2 خوشخوان همه ی مباحث پایه هست و برای دوره کردن بعد از عید خیلی مفیده .)
هندسه :الگو و 10 استاد هم پایه هم پیش ( مشاورمون تضمین کرد که از گاج بهترن ، نویسنده ی الگو معلم خودمونه ، هر چی ازش تعریف کنم کم گفتم .)
10 استاد هر فصل رو به چند بخش تقسیم کرده ، برای دوره کردن بعد عید خیلی مناسبه .
[HIGHLIGHT=#ffffff]گسسته :از بین خوشخوان ، الگو و سبز 2 تا رو انتخاب کنید . ( به نظر من اول خوشخوان )[/HIGHLIGHT]
ریاضی تجربیا :مبتکران (دکتر اسلامی )-10 استاد - (گاج مقدم نیا هم خوبه ، ولی 2 تا کتاب کافیه و اون دو تا بهترن )
زیست : گزینه ی اول حتما سبز - آزمون های سنجش - گربه گروه مولفین ( با توجه به این که خودم تجربی نیستم نمی دونم درست شنیدم یا نه . گربه اسم کتابه ؟؟؟ )
شیمی :پایه مبتکران پیش سبز ( معلممون به ضرس قاطع گفت که سبز از مبتکران بهتره ، با توجه به این که وقت نمی کنیم جفتشو بخونیم وبعد قضاوت کنیم که کدوم بهتر بود ، پیشنهاد من اینه که حرف ایشون رو گوش کنیم .)
کتاب های خوب زیادی وجود دارن ، مثل شیمی 2 خوشخوان یا شیمی 3 گاج . ولی وقت نمی شه که این همه کتاب خوند و اصلا نیازی هم نیست . با خوندن مبتکران و سبز کاملا به مباحث مسلط می شویم .
فیزیک : پیش : الگو (3 جلد نویسنده : رضا خالو ) پایه : کتاب جامع الگو (خالو ، سادات ، میرخانی ) خوشخوان پایه هم خوبه .
نیازی به بنفش قلم چی نیست .
زبان :انتشارات شبقره نویسنده : دکتر کیاسالار (2تا کتاب ، یکی درس یکی هم ریدینگ و این جور چیزا )هر کدوممون هم یه معلم خوب داریم که کلی باهامون کار می کنه . پس برا زبان همین کافیه .
دینی :اولویت اول :کتاب جامع همگامان ( علیرضا دلشاد ) - اولویت دوم : الگو ( مسلم بهمن آبادی)
عربی :مصطفی خاکبازان ( 2کتاب یکی جامع تست و دیگری برای جمع بندی بعد عید ، الگو) قواعد : دکتر مهدی مهدی عباسی ، الگو
گاج سفید ( ماهینی ) کتاب خوبیه ولی برای عربی کتابای الگو کافیه .
درسنامه ی فوت و فن هم خیلی خوب و کامله ولی برای عربی کتابای الگو کافیه.
ادبیات : کتاب تست جامع : میکرو گاج (کتابای جامع زیادی برا ادبیات در بازار هم که بیشتر تستاشون هم عین همه ولی معلممون گفت که گاج هم کامل تره هم طبقه بندیش بهتره.
قرابت معنایی : الگو ، علیرضا عبدالمحمدی ( مشاورمون گفت که از خیلی از بچه های سالای قبل شنیده که کتاب هامون سبطی گیج کنندس . )
زبان فارسی : 1- کتاب 5 بحث زبان فارسی :الگو ، علیرضا عبدالمحمدی کتاب کم حجمیه و مهم ترین نکات رو هم گفته
کتاب سبز خیلی کامله ولی زیادی کامله . بچه های تازه کنکور داده می گفتن بیشتر به درد سال سوم می خوره و نیازی نیست که امسال این همه تست بزنیم . ( یعنی وقت نمی شه .)
تاریخ ادبیات : کلک یا گاج
املا : هامون سبطی انتشارات دریافت
کتاب های گاج سبز ادبیات و عربی اصلا به درد کنکور نمی خورن . چون سوالای کنکور کاملا مفهومین و نیازی به حفظ کردن تجزیه و ترکیب تک تک کلمات کتاب عربی یا حفظ کردن تک تک معنی ابیات یا جناس ها و واج آرایی های ادبیات نیست .
وقتی شروع کردم به نوشتن ساعت 2و20 دقیقه بود الان 3 و 40 دقیقه .
 

SOMEONE

New Member
ارسال ها
158
لایک ها
5
امتیاز
0
#48
در مورد شيمي پيش من يه اعتراض دارم !
من هم سبزو خوندم (سليقه ي معلممون بود ) و هم مبتكران.بنظرم مبتكران بازم گزينه ي اوله ، چه پيش و چه پايه ! مهندس بازرگاني حرف ندارن!
 

bihamta

New Member
ارسال ها
757
لایک ها
345
امتیاز
0
#49
منم میگم شیمی بهمن جوووون
آموزششم نمیخواد بخونید.همون کتاب تست رو که بگیرید آخرش ایستگاه درس و نکته هاشو بخونید حله.(اسید و باز و الکتروشیمی رو همین کارو کردم)
بازم نظرم هامون سبطیه!اصلا هم گیج کننده نیست.
زبان کتاب شهاب اناری
اینام نظرات من بود!
 

Ali1993

Well-Known Member
ارسال ها
375
لایک ها
369
امتیاز
63
#50
در مورد شیمی : خب بهمن خیلی معروف تره . شاید به خاطر اعتمادی که ما این 2 سال بهش کردیم و باهاش جلو رفتیم بهتر باشه امسال هم بهمن بزنیم . ولی وقتی معلم میگه سبز بهتره ، حتما یه ذره بهتره دیگه . معلما در مقایسه ی کتابای تست به نکاتی توجه می کنن که به ذهن ما دانش آموزا نمی رسه .
در مورد زبان : آره . مشاورمون گفت که کتاب آقای اناری هم خیلی خوبه . اما با توجه به ضریب زبان ما نباید 2 تا کتاب زبان بخونیم . خود معلم زبانا هم کلی تست میدن . مشاورمون گفت که هر دو کتاب خیلی خوبن ، اما اولویت اول کتابای دکتر کیاسالار . ( البته به نظر من خیلی هم فرقی نمی کنه . احتمالا خیلی از جاهاشون مثل همه . )
در مورد قرابت معنایی : این رو مشاورمون از بچه های سالای قبل نقل قول کرد . نه یک نفر ، چند نفر . به هر حال من بین دو کتاب قرابت معنایی ، کتاب الگو رو انتخاب می کنم به شما هم توصیه می کنم همین کارو بکنید .
 

maryam-71

New Member
ارسال ها
101
لایک ها
20
امتیاز
0
#51
در مورد زبان منم با کتاب آقای شهاب اناری موافقم... البته انتشارات شبقره هم خوبه.
در مورد دین و زندگی ، راه اندیشه کتاب مفهومی و خوبیه...خودم می زنم راضیم. گاج هم شنیدم خوبه!
در مورد زبان فارسی ، جامع همگامان هم کتاب خوبیه راه اندیشه رو هم شنیدم خوبه.
در مورد دیفرانسیل خوشخوان صد در صد موافقم!!
در مورد شیمی پرسیدم گفتن واسه پیش همون سبز بهتره .
و اینکه تازه دارم از شما می شنوم که گاج سبز عربی و ادبیات برای کنکور خوب نیستن!!!! من که از چندتا از رتبه های برتر پرسیدم به خصوص با گاج سبز عربی موافق بودن.
حالا واقعا خوب هستن یا نه؟!
کسی ادبیات مهر و ماه (جامع کنکور ) رو گرفته؟؟؟
 

Ali1993

Well-Known Member
ارسال ها
375
لایک ها
369
امتیاز
63
#52
زبان : فکر نمی کنم خیلی فرقی کنه از رو این بخونیم یا از رو اون
دین و زندگی : شک نکنید همونی که گفتم .البته خیلی از این کتابا بعد از هر ویرایش جدید یا هر کتاب جدیدی که آقای دلشاد می نویسن میان کمی جمله هاشو عوض می کنن و چاپش می کنن . این اصلا دروغ نیست . درضمن حالا که اسم آقای دلشاد اومد اینم بگم که متاسفانه ایشون مدتی است که به خاطر تنگی نفس در بیمارستان بستری هستند . لطفا براشون دعا کنید .
زبان فارسی : پارسالیا تاکید داشتن که امسال وقت نمی شه برا زبان فارسی یه کتاب تست قطور بزنیم. کتاب 5 بحث ... خیلی کتاب خوبیه . مختصر و مفید . در ضمن هر معلمی هم زبان فارسی رو دوره می کنه و خودش هم یه سری تست می ده .
در مورد گاجا : وقتی سوال های آرایه ی کنکور ابیاتش از خارج کتابه ، این که حفظ کنیم فلان بیت کتاب جناس داره یا واج آرایی داره به چه درد می خوره ؟ باید خود آرایه ها رو کامل یاد بگیریم و امسال از حل المسائل استفاده نکنیم تا با کتاب درسی پیش برای کنکور تمرین کنیم . هر جا رو هم که نمی دونستیم از معلم بپرسیم یا از حل المسائل ببینیم . اینکه مثل سالای قبل بشینیم گاجو از اول تاآخر بخونیم به درد کنکور نمی خوره .
گاج سبز عربی (تاکید می کنم برای امسال، برای امتحان نهایی بهترین کار همین بود . ) به درد نمی خوره . کتابایی رو که من معرفی کردم مجزا برای قواعد ، تست ، جمع بندی و... هستند واین بهتر از این است که یک کتاب داشته باشیم که همه ی این ها را داشته باشد ولی به صورت سطحی تر .
 

Selena_R

New Member
ارسال ها
93
لایک ها
24
امتیاز
0
#53
شیمی یعنی کتابای بهمن بازرگان
 

maryam-71

New Member
ارسال ها
101
لایک ها
20
امتیاز
0
#54
به نظر من کتابایی که توی بازار هست، میشه حداقل برای هر درس 2 تا خوبشو پیدا کرد... ولی اینکه کدوم رو بخونیم به نظرم بیشتر بستگی به خود فرد داره و اینکه با کدوم سبک راحت تر کنار میاد.
به هر حال مهم اینه که از کتابی میگیریم به بهترین وجه استفاده کنیم.
برای آقای دلشاد هم آرزوی سلامتی دارم...
 

danesh-1

New Member
ارسال ها
15
لایک ها
0
امتیاز
0
#55
سلام چه زمانی میشه فایل ها را دریافت کرد؟
 

SOMEONE

New Member
ارسال ها
158
لایک ها
5
امتیاز
0
#56
Selena_R گفت
شیمی یعنی کتابای بهمن بازرگان[/quot

صد درصد با خانوم موافقم . شيمي
= آقا بهمن!!!
كتاب سبز از نظر نكته كم نداره ولي بيان مبتكران خيلي خيلي بهتر از سبزه . من كه با بازكردن مبتكران به يه عالم ديگه سفر ميكنم!!!
ن
ميتونم حسمو بگم!
 

niamen

New Member
ارسال ها
92
لایک ها
20
امتیاز
0
#57
SOMEONE گفت
Selena_R گفت
شیمی یعنی کتابای بهمن بازرگان[/quot

صد درصد با خانوم موافقم . شيمي
= آقا بهمن!!!
كتاب سبز از نظر نكته كم نداره ولي بيان مبتكران خيلي خيلي بهتر از سبزه . من كه با بازكردن مبتكران به يه عالم ديگه سفر ميكنم!!!
ن
ميتونم حسمو بگم!

بیخیال بابا...
احساساتتو تحسین میکنم که با یه کتاب رابطه عاطفی بر قرار کردی
 

SOMEONE

New Member
ارسال ها
158
لایک ها
5
امتیاز
0
#58
niamen گفت
SOMEONE گفت
Selena_R گفت
شیمی یعنی کتابای بهمن بازرگان[/quot

صد درصد با خانوم موافقم . شيمي
= آقا بهمن!!!
كتاب سبز از نظر نكته كم نداره ولي بيان مبتكران خيلي خيلي بهتر از سبزه . من كه با بازكردن مبتكران به يه عالم ديگه سفر ميكنم!!!
ن
ميتونم حسمو بگم!

بیخیال بابا...
احساساتتو تحسین میکنم که با یه کتاب رابطه عاطفی بر قرار کردی
مرسي.من شيمي خيلي دوست دارم ، وقتايي كه مشكلي برام پيش مياد يا حالم بده كتابامو بغل ميكنم حرف ميزنم!بعضي وقتهام با كتابام ميخوابم.عروسكم يه طرف ،كتابام يه طرف ديگم!!!
 

Ali1993

Well-Known Member
ارسال ها
375
لایک ها
369
امتیاز
63
#59
سوال زبان فارسی :کلمه ی جویندگی چند تا فرایند واجی داره ؟
جواب 1 : دو تا . گ- ی
جواب 2 : یکی . گ . ی جزء بن مضارع جوییدنه و فرایند واجی نیست .
کدوم جواب درسته ؟؟؟؟؟؟؟
 

samira22

New Member
ارسال ها
135
لایک ها
2
امتیاز
0
#60
عجaaaaaaaaaaaaب

من با کتابای کنکور به هیچ وجه حاضر نیستم رابطه عاطفی برقرار کنم
حیف احساساتم نیست؟
فقط یه دوستی اجباری و قراردادی
 
بالا