اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین؟

Zakernezhad

New Member
ارسال ها
520
لایک ها
528
امتیاز
0
#1
من خودم خیلی فک کردم ولی بعد از مدتی دیدم این نظام اموزشی ما انقدر وضعش خرابه که هر جاشو بگیری از ی جای دیگه میزنه بیرون!!!!:2:
من این تاپیک رو باز کردم تا بلکه بر حسب اتفاق هم که شده فرجی حاصل بشه ی کاره ای از اموزش پرورش،مولفی و... بیانو اینارو بخونن و خدابزنه پس سرشونو بیان قسمتی از صحبت هارو عملی کنن خودشون که...!!!
من فک میکنم باید:
1)کلا کتابارو جمع کنن و با یاری هم بشینن ی سال ی سال همه گندایی که زدن رو درست کنن.
2)اموزش رو مفهومی تر و البته کاربردی تر کنن!!! که اینطوری هرکسی با فقط خوندن(بدون تفکر) نتونه نتیجه عالی بگیره.
3)یا مثلا ی مهندس عمل کردن به چیزایی که خونده رو موقع تحصیل یاد بگیره نه توی شرکت.
4)سال اول دبیرستان ی واحد عملی انتخاب رسته بذارنو دانش اموزان رو ببرن تا ی قسمتی از شغل ایندشونو ببینن
و...
 

orion

Well-Known Member
ارسال ها
1,193
لایک ها
1,168
امتیاز
113
#2
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

در جواب به سوال تاپیک:فقط سعی میکردم به انتقاددها عمل کنم....
 

tressa

New Member
ارسال ها
340
لایک ها
128
امتیاز
0
#3
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

الان دارن همینکارو می کنن دیگه
طرح تحول آموزشی
ولی دیگه واسه ما کاری نمی کنن):
 

orion

Well-Known Member
ارسال ها
1,193
لایک ها
1,168
امتیاز
113
#4
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

الان دارن همینکارو می کنن دیگه
طرح تحول آموزشی
ولی دیگه واسه ما کاری نمی کنن):
دقیقا
تا ما میریم همه چی درست میشه:2:
 

bh2ao

Well-Known Member
ارسال ها
1,549
لایک ها
2,014
امتیاز
113
#5
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

جواب ب سوال تابيك: كلا كتابارو عوض مي كردم....
موضوعات و بخش هاي هر مبحث(فيزيك -رياضي-زيست و...)رو سطح بندي مي كردم!
درانتهاي كتب جند تا سوال مفهومي و خلاقيت و...مطرح مي كردم و ي برانتز باز مي كردم مي نوشتم:"در امتحانات نوبت اخر و مستمر نمياد و تاثيري نداره!"تا معلم ها ب زور فكر و ايدشون رو رو بجه ها غالب نكنن و بجه ها هم تنها ب حفظ و لعن مولفين كتاب اكتفا نكنن (!)بلكه دانش اموزان با توجه ب اموخته هاشون از كل كتاب با ايده ي خودشون اون سوالات رو حل كنن بدون هيج دغدغه و ترس از نمره اي!
خيلي كارا مي كردم ولي فعلا همينارو نوشتم!
 

Zakernezhad

New Member
ارسال ها
520
لایک ها
528
امتیاز
0
#6
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

دقیقا
تا ما میریم همه چی درست میشه:2:
نه دوست من اینطوری هم فک نکن الان مثلا ابتدایی سال اول رو ارتقا دادن تا حدی که ضرب رو هم گذاشتن!!!دوم رو هم ارتقا دادن... سوم،چهارم و پنجم هیچی ششم(اول راهنمایی قدیم) رو تا حدی بالا بردن که وش امار گنجوندن!!! خب بچه پنجم ابتدایی کپ نمیکنه؟؟:217:
شما دوست داشتی اینطوری می شد؟
 
ارسال ها
2,157
لایک ها
3,082
امتیاز
113
#7
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

اصلا که چی مدارس رو درجه بندی کردن؟

معمولی - غیر اتتفاهی - تیز هوشان - نمونه - شاهد - ناظر - ماهر - تاجر - باقر (!) و.......

مگه بقیه چی کم دارن از اینا؟ نمیشه همه با پول کم درس بخونن؟ نمیشه همه معلم خوب داشته باشن؟ نمیشه همه در آسایش باشن؟ نمیشه همهی دانشگاه ها خوب باشن؟ نمیشه شریفو غیر شریف نداشته باشیم؟

نمیشه همه یه درس رو بخونن ؟ ( منظورم سطح شریفه) کی گفته که اونا استعدادشون کمتره؟ برین مدارس آلمان رو ببینید....... تو مدرسشون آموزش پرورش ماهی دارن....... درس جغرافیشون کتاب نداره. فقط اردو و بازدید علمیه.......

اگه با همه از اول یه جور درس بخونن همه عالی میشن......
همش به خاطرپوله.......

واقعا متاسفم
 

Zakernezhad

New Member
ارسال ها
520
لایک ها
528
امتیاز
0
#8
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

اصلا که چی مدارس رو درجه بندی کردن؟

معمولی - غیر اتتفاهی - تیز هوشان - نمونه - شاهد - ناظر - ماهر - تاجر - باقر (!) و.......

مگه بقیه چی کم دارن از اینا؟ نمیشه همه با پول کم درس بخونن؟ نمیشه همه معلم خوب داشته باشن؟ نمیشه همه در آسایش باشن؟ نمیشه همهی دانشگاه ها خوب باشن؟ نمیشه شریفو غیر شریف نداشته باشیم؟

نمیشه همه یه درس رو بخونن ؟ ( منظورم سطح شریفه) کی گفته که اونا استعدادشون کمتره؟ برین مدارس آلمان رو ببینید....... تو مدرسشون آموزش پرورش ماهی دارن....... درس جغرافیشون کتاب نداره. فقط اردو و بازدید علمیه.......

اگه با همه از اول یه جور درس بخونن همه عالی میشن......
همش به خاطرپوله.......

واقعا متاسفم
اقای کبیری درست میگن اصلا باید همه ی دانشگاه ها و مدارس عالی باشن!!!
نه اینکه همه ی انرژیشون رو روی ی قسمت بذارن.
 

math7

New Member
ارسال ها
299
لایک ها
586
امتیاز
0
#9
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

ساختمونی که پایه ی ضعیفی داره باید کلا خراب کرد و دوباره ساخت
به نظر من مشکل اساسی در یه چیزه اینکه بیشتر ، افراد غیر متخصص جای افراد با تخصص و توانا رو گرفتن هر کی جای خودش باشه بهتره
 

bh2ao

Well-Known Member
ارسال ها
1,549
لایک ها
2,014
امتیاز
113
#10
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

دوستان ببينيد الان در وضعيت فعلي سطح بندي مدارس و دانشكاه ها لازمه جون متاسفانه همه دريك سطح نيستن حالا علتش مي تونه محيطي(نبود معلمان خوب و مدارس عالي و...)ويا ويزكي هاي فردي(مثل هوش و سخت كوشي و حافظه ي قوي وخلاقيت و..)افراد مختلف باشه ك اين اختلاف سطحي رو ب وجود مياره و زماني مي تونيم بكيم ك بايد اين اختلاف سطح در مدارس و دانشكاه هل برداشته بشه ك تمام دانش اموزان در يك سطح و دريك شرايط ايده ال درس بخونن تازه صرف نظر از ويزكي هاي فردي(!) ك اين غيرممكنه حداقل برا الان!
و تازه دانشكاه ها بايد سطح بندي بشه جون يكي مي خواد فيزيك رو درحد عالي بخونه يكي ديكه فقط مي خواد باس كنه و ي مدرك داشته باشه و زياد نمي خواد خودشو خسته كنه ك اين دانشكاه ها برا رفع نياز هاي مختلف افراد در جامعه ب وجود اومدن!
والله اين قدر دليل داره اونم منطقي، برا اين سطح بنديشون ك من نمي تونم همشو بكم!
و تازه معتقدم ك در اين رابطه سخت كيري لازم رو نمي شه جون تو كلاس ك هستيم معلم ي مفهوم رو مي كه جهار نفر خوب مي فهمن بقيه (يا عكس!)با ي بار...با دوبار و....كفتن معلم متوجه كامل نمي شن و تكرار معلم و يا تدريس اون در سطح بايين تر ب ضرر دانش اموزان قوي تموم مي شه و اكه ب دانش اموزان ضعيف تر توجه نكنه و درس رو درسطح بالاتري تدريس كنه اين ب ضرر دانش اموزان ضعيف تر تموم ميشه و نه تنها اين بجه ها درس رو يادنمي كيرند بلكه باعث كاهش اعتمادبنفس و اراده ي اونا شده و از درس فراري مي شن و كلي دليل ديكه ...........
 
ارسال ها
2,157
لایک ها
3,082
امتیاز
113
#11
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

دوستان ببينيد الان در وضعيت فعلي سطح بندي مدارس و دانشكاه ها لازمه جون متاسفانه همه دريك سطح نيستن حالا علتش مي تونه محيطي(نبود معلمان خوب و مدارس عالي و...)ويا ويزكي هاي فردي(مثل هوش و سخت كوشي و حافظه ي قوي وخلاقيت و..)افراد مختلف باشه ك اين اختلاف سطحي رو ب وجود مياره و زماني مي تونيم بكيم ك بايد اين اختلاف سطح در مدارس و دانشكاه هل برداشته بشه ك تمام دانش اموزان در يك سطح و دريك شرايط ايده ال درس بخونن تازه صرف نظر از ويزكي هاي فردي(!) ك اين غيرممكنه حداقل برا الان!
و تازه دانشكاه ها بايد سطح بندي بشه جون يكي مي خواد فيزيك رو درحد عالي بخونه يكي ديكه فقط مي خواد باس كنه و ي مدرك داشته باشه و زياد نمي خواد خودشو خسته كنه ك اين دانشكاه ها برا رفع نياز هاي مختلف افراد در جامعه ب وجود اومدن!
والله اين قدر دليل داره اونم منطقي، برا اين سطح بنديشون ك من نمي تونم همشو بكم!
و تازه معتقدم ك در اين رابطه سخت كيري لازم رو نمي شه جون تو كلاس ك هستيم معلم ي مفهوم رو مي كه جهار نفر خوب مي فهمن بقيه (يا عكس!)با ي بار...با دوبار و....كفتن معلم متوجه كامل نمي شن و تكرار معلم و يا تدريس اون در سطح بايين تر ب ضرر دانش اموزان قوي تموم مي شه و اكه ب دانش اموزان ضعيف تر توجه نكنه و درس رو درسطح بالاتري تدريس كنه اين ب ضرر دانش اموزان ضعيف تر تموم ميشه و نه تنها اين بجه ها درس رو يادنمي كيرند بلكه باعث كاهش اعتمادبنفس و اراده ي اونا شده و از درس فراري مي شن و كلي دليل ديكه ...........

میشه بگین چرا بعضیا سطحشون پایین تره؟ خدا سطحشونو پایین گذاشته؟

برای چی منی که پول نداشتم در ابتدایی تو یه مدرسه خوب بخونم باید فقط ضرب یاد بگیرم اما یه نفری که میلیاردر بوده بره توان یاد بگیره؟
 

bh2ao

Well-Known Member
ارسال ها
1,549
لایک ها
2,014
امتیاز
113
#12
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

میشه بگین چرا بعضیا سطحشون پایین تره؟ خدا سطحشونو پایین گذاشته؟

برای چی منی که پول نداشتم در ابتدایی تو یه مدرسه خوب بخونم باید فقط ضرب یاد بگیرم اما یه نفری که میلیاردر بوده بره توان یاد بگیره؟
اول تكستم ب طور كامل دراين رابطه توضيح دادم ك كاهي عوامل محيطي سبب مي شه!
بله متاسفانه در جامعه ي امروزي اين شكليه......و افرادي ك بول كم تري دارند بايد با بشتكار و تكيه بر توانايي هاي خودشون اين موانع رو بردارن....
ما كم دانشمنداني رو نداريم ك در اوج تنكدستي و فقيري بالأترين دانش و اخلاق رو داشتن و تونستن كارايي رو بكنن ك بولدارترين افراد با مدارس عالي و معلمان فوق خوب نتونستن بكنن!
-----------
شما ب من بكيد ..قبول داريد افراد مختلف ويزكي هاي متفاوتي دارند؟؟؟؟؟؟!!!!!!
يكي ي مطلب رو يك بتر ي خونه كامل مي فهمه يكي ديكه اكه همون مطلب رو ده بار بخونه بازم نمي تونه اون درك و تحليلي رو داشته باشه ك اون اوليه با ي بار خوندن داشته!
ك درجواب سوال بعدي تون ك كفتين خدا اونا رو در سطح بايين افريده....بايد بكم ك همين ويزكي هاي منحصر ب فرد يا ويزكي هاي فردي بستكي ب محيط زندكي شون و كلي عوامل ديكه داره واز تون خواهش مي كنم تا جيزي براتون روشن نشده و اطلاع كافي نداريد و معترضيد در هر موردي درس نيس باي خدا رو بياريد وسط. كافيست فقط فكر كنيد!
موفق باشيد!
 

Wizard

Moderator
ارسال ها
534
لایک ها
1,253
امتیاز
93
#13
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

به نام خداوند دانا و توانا

سلام بر همگی

دوستان ، سطح بندی تا حدی مناسب هست و باعث می شه کسی که استعداد داره بتونه بیشتر از استعدادهاش استفاده کنه.

منتها یک اشکال خیلی بزرگ هست. اینکه اینکه دانش آموزی که قصد درس خوندن نداشته باشه رو نباید به حساب بی استعدادی اون بگذاریم(( بلکه شاید برعکس،

مطالب کتاب قانعش نمی کنه و دوست نداره مطالب ساده رو بخونه)). ولی گاهی وقت ها متاسفانه اصلا یک چیز های ساده را نگفتند. یعنی یک سری قواعدی

که جذاب هست رو نگفتند. جدا مبحث ((دوره ی تناوب در ارقام اعشاری)) چه چیز سخت و پیچیده ای داره تا به یک دانش آموز آموزش داده نشه ؟(( مگر اینکه

یک کتاب آموزشی مثل مبتکران، یا یک مدرسه ی با سطح پیش رفته توضیح بده)) یک وقت دلیلشون اینکه همه شنا بلد نیستند . استخر هایی با عمق های مختلف

قرار می دیم. ولی جدا بعضی استخرهاشون از زانوی دانش آموز بالاتر نمی ره!!!(( یعنی چطوری یک دانش آموز می خواد غرق بشه توی استخری که می تونه

فقط با راه رفتن جابجا بشه، و اگر توی اون استخر برای دانش آموزی مشکلی پیش بیاد. باید مشکل دانش آموز حل بشه، نه اینکه عمق رو کمتر کنیم)) من برای

رفع این مشکل ناچارا کتاب کمک آموزشی با سطح بالا گرفتم(( فکر می کنم اگر فقط یک قفسه در یک جایی که دانش آموزانی نتونند بهش آسیب برسونند. از

این کتاب های کمک آموزشی معمولی و حرفه ای باشه، خیلی خوب می شه و اگر دانش آموزی در اثر مواردی مثل کمبود امکانات، و مشکلات مالی نتونه به

مدرسه های بالا بره. می تونه از این کتاب ها استفاده کنه. پس یک قفسه که فکر می کنم اگه یکسال پرورشی به بچه ها تحمیل کنه که بسازنش، و مدرسه

مختصر ذخیره ای کتاب حرفه ای بخره. خیلی ها می تونند سطحشون رو در همین مدارس عالی کنند. بدون اینکه به مدارس دیگه ای برند و منتها باید خیلی

پشتکارشون رو قوی کنند(( مهم نیست که بتونند یا نتونند. مهم اینکه ما وظیفمون رو انجام بدیم)) مشکل دوم عبارت می شه از اینکه همانطور که باید به خاطر دانش

آموزانی که سطحشون پایین هست(( مطمئن باشید آن ها هم در چیز های دیگه ای سطحشون بالاست و منتها کشف نشده)) درس ها را قابل مفهموم تر کرد. همانطور

هم گاهی وقت ها باید برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان قوی یک خورده هم درس رو به صورت اصلیش درس بدهند. تا اعتدال همیشه برقرار باشه. نه اینکه فقط

یکی از جنبه ها رو در نظر بگیرند(( چون در دو صورت ضرر می شه)) مشکل سوم این هست که اگر کتاب ها فقط با هم هماهنگ باشند(( فصل اول زیست سال

دوم برای کسی که شیمی سال دوم رو کامل خوانده و متوجه شده، قابل مفهوم تر است. و اتفاقا باعث می شه که تجربی ها کارشون راحت تر بشه ، چون صرفا حفظ

نمی کنند و مطالب رو درک می کنند و چون مطلبی درک بشه، می تونند سوال های مفید بکنند)) خیلی کتاب مفید تر و زیباتر می شه. و به نظرم باید کتاب ها رو برای

سطحی مابین آسون و سخت بنویسند، چون در مدارس حرفه ای داریم که مطالب خیلی در سطح بالاست و در مدارسی چون مدرسه ما که خارج از کشور هست. سطح

فرق بسیاری داره و انگار اصلا اول دبیرستان آنها با ما از اساس فرق داره(( و معایبش اینکه وقتی یکی هم از آن مدارس که بیاید به این مدارس ما، گرچه با دوستانش

ارتباط داشته باشه ولی باز از خیلی از خوبی ها محروم می شه))

ولی جدا به نظرم یکی از کارهایی که باید در رأس همه ی کارها باشه این است که کتابخانه و یا حداقل یک قفسه تشکیل بشه که همه طور کتابی

درونش باشه ،از کتاب هایی مثل گاج و کانون که برای کنکور هستند گرفته، تا کتاب هایی مثل مبتکران و خوشخوان و ... که تخصصی درس ها رو یاد می دهند

دوستان در هر مدرسه ای که هستید، امیدوارم انشاالله موفق و سرافراز باشید

با تشکر





 
آخرین ویرایش توسط مدیر

bh2ao

Well-Known Member
ارسال ها
1,549
لایک ها
2,014
امتیاز
113
#14
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

من يك جيز هم اضافه كنم اونم اين ك : همرا با تغييره كتب بايد ب معلم ها هم اموزش جكونكي تدريس داده بشه!
 

M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#15
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

یک اتفاق بدی که داره تو مدارس ما میفته. که از امسال تو مدرسمون قراره بشه اینه که فیزیک رو بجای 6 ساعت دارن میکنن 4 ساعت در هفته (فقط برا دخترانه) ... چرا؟؟
چون دبیر فیزیک خانم تو شهرمون کم داریم و به تمام مدارس نمیرسه برای همین ساعت اموزشی رو کم کردند که معلم کافی بشه :43:
از اون طرف دبیر فیزیک پیش دانشگاهیمون که کارشون واقعا خوبه گفتند نمیتونند سال چهارم رو تو 4 ساعت تدریس کنن گفتند میخوان استعفا بدن از تدریس چهارم در مدرسمون.....
خیلی جالبه. نه؟؟!

واقعا چه هدفی داشتند دبیرای آقا رو برداشتند؟
مگه جز اینه که تو کنکور و المپیاد دختر ها و پسر ها با هم سنجیده میشن؟؟؟ چرا ما باید حتی ساعات درسیمون هم کمتر باشه و درس رو تو کلاسهای خصوصی یاد بگیریم بجای مدرسه؟!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
ارسال ها
538
لایک ها
1,316
امتیاز
0
#16
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

سطح بندی،رتبه بندی و رنک بندی در همه جای دنیا وجود داره و دلیلی هم نداره همه افراد یک سطح باشند!
همه چیز استعداد نیست،شاید نصف بیشترش اکتسابی باشه و مربوط به تلاش خود فرد! وقتی که یک نفر تلاش کافی نکرده لزوما به معنی کمبود امکانات نیست و لزومی هم نداره با کسانی که توی زمینه کاری همون شخص توانمند هستند چه استعدادی چه اکتسابی هم سطح باشه تا آخر و اتفاقا نشانه پیشرفت جامعه هست بها دادن به چنین افرادی و به نظرم توی کشور ما این بها به معنای واقعی داده نمیشه!
رنک بندی مشکلی نداره اما باید دید که در حق کسی ظلم نشه و کسی که در رنک بالاتری هست به دلایل مختلف کنار گذاشته نشه و همچنین یه بخش خیلی قوی واسه کشف استعداد ها داشته باشیم
دانشگاه شریف که بهش اشاره کردید رنکش 300 و خورده ای بود که توی همین چند سال به 600 رسیده!من دلیلش رو می دونم!شما هم فکر کنید شاید متوجه دلیلش بشید
مشکلاتِ ریشه ای در این زمینه یکی دو تا نیست!
یه جایی خوندم در مورد سیستم ابتدایی ژاپن که از همون اول دبستان بهشون میگن ببینید کشور ما همین کشور کوچیکه نه نفت داریم نه طلا داریم نه موقعیت جغرافیایی تاپی داریم؛ کشورمون به خودی خود هیچی نداره اما باید توی همه چی اول باشیم! و بعد مقایسه کرده بود با ایران که همش به تاریخ خودمون،جغرافیای خود، سرمایه های خود،نژادمون و هزاران چیز دیگه می بالیم
نمیگم این دلیل همه مشکلات!هدف فقط بیان تفاوت ها در دیدگاه هاست که این شاید دیگه پایه ای ترینش باشه
این تاپیک و تاپیک های مشابه نتیجه ای جز تلاف کردن انرژی من و شما نداره! بزرگتر از من و شما هم بودن که نتونستند کاری کنند و یا به گوشه ای خزیدند و یا مغزشان فرار کرده!
وقتتونو هدر ندید
 

Zakernezhad

New Member
ارسال ها
520
لایک ها
528
امتیاز
0
#17
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

یک اتفاق بدی که داره تو مدارس ما میفته. که از امسال تو مدرسمون قراره بشه اینه که فیزیک رو بجای 6 ساعت دارن میکنن 4 ساعت در هفته (فقط برا دخترانه) ... چرا؟؟
چون دبیر فیزیک خانم تو شهرمون کم داریم و به تمام مدارس نمیرسه برای همین ساعت اموزشی رو کم کردند که معلم کافی بشه :43:
از اون طرف دبیر فیزیک پیش دانشگاهیمون که کارشون واقعا خوبه گفتند نمیتونند سال چهارم رو تو 4 ساعت تدریس کنن گفتند میخوان استعفا بدن از تدریس چهارم در مدرسمون.....
خیلی جالبه. نه؟؟!

واقعا چه هدفی داشتند دبیرای آقا رو برداشتند؟
مگه جز اینه که تو کنکور و المپیاد دختر ها و پسر ها با هم سنجیده میشن؟؟؟ چرا ما باید حتی ساعات درسیمون هم کمتر باشه و درس رو تو کلاسهای خصوصی یاد بگیریم بجای مدرسه؟!
معلم ریاضی ما (بهترین معلم ریاضی شهرمون) الان داره پایان نامه دکتری اماده میکنه!!! و خب توقع داره اموزش پرورش باهاش همکاری کنه دیگه...
ولی اموزش پرورش...همکاری نکرد.ایشون هم بجای قبول تدریس بهترین مدارس بدترینارو قبول کرد متاسفانه!!! و ما فعلا که بدبخت شدیم.
اخه من نمیدونم ما این وسط چه گناهی کردیم؟
 

paria5

New Member
ارسال ها
38
لایک ها
44
امتیاز
0
#18
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

:98:5شنبه هارو تعطیل نمی کردمممم:22:
آخه اینم کار بود؟؟؟؟؟:43:
 

Zakernezhad

New Member
ارسال ها
520
لایک ها
528
امتیاز
0
#19
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

:98:5شنبه هارو تعطیل نمی کردمممم:22:
آخه اینم کار بود؟؟؟؟؟:43:
خب این نظر شماست ولی این برای مدارسی که معامای تعریفی ندارن خیلی بهتره...
و البته برای چهارمی ها بلا استثنا قبول ندارین؟
 

M-Mohammadi

New Member
ارسال ها
2,708
لایک ها
3,152
امتیاز
0
#20
پاسخ : اگه شما رئیس اموزش پرورش یا مولف کتب درسی بودین برای بهبود وضع اموزشی چیکار میکردین

:98:5شنبه هارو تعطیل نمی کردمممم:22:
آخه اینم کار بود؟؟؟؟؟:43:
اتفاقا این بهترین کارشون بود. لااقل از 5 شنبه ها استفاده ی مفید میکنیم. با معلمای ما که شنبه تا 4 شنبه وقتمون داره تلف میشه.
لااقل 5 شنبه جبران میکنیم.
 
بالا