ارسال ها
202
لایک ها
314
امتیاز
0
#1
سلام.
خوبین؟
خداقوت به همگی.
خب دیگه تلاشتون رو کردین و الان دیگه موقع درس خوندن نیست. موقع توکله:)
1) روز آخر رو درس نخونین.
2) یه خداقوت و باریکلای ویژه به بجه های شهرستانی میگم که واقعا با تمام مشکلات و ... تلاششون رو کردن و "ان الله لا یضیع اجر المحسنین" .
3) فردا خبری نیست. همین شماها دور هم جمع میشین و یه ازمون میدین. مث همه ی امتحاناتون. خودتونم اینقدر امتحان دادین که از من بهتر بلدین امتحان بدین. برای همین خیلی نمیخام بهتون نکته بگم که چه جوری باید امتحان بدین و ... . خودتون اوستایین.
4) سعی کنین سر امتحان تغذیتون رو به مرور بخورین. ینی مثلا نزارین زمانی که 3 ساعت یا 2:30 گذشت و کیک و آبمیوه رو بدرین! دلایلشم بماند.
5) تغذیه هایی که توصیه می شود خرما و کشمش و مویز است و آبمیوه( میوه ی شیرین) یا آب است. شکلات هم خوبه ولی مشکلی که داره اینه که قندش یه ذره دیر جذب تره نسبت به اونای دیگه. (شکلات ایرانی بخرین اگر میخرین!)
6) طبیعی است که مداد و خودکار و پاک کن و خط کش و ساعت و چه بسا نقاله و پرگار باید همراه خودتون داشته باشین. (اینام خوبه که ایرانی باشن:))
7) میتونین از نیم ساعت تمرین ریلکسیشن ( در اینترنت میتونین سرچ کنین) شب قبل استفاده کنین. ( کار مسخره ای نیست!) البته من که تقریبا از این کارا هیچ وقت نکردم!

خب دیگه برین سراغ بازیتون.
یا علی.
 
بالا