ArianJ

New Member
ارسال ها
72
لایک ها
90
امتیاز
0
#1
نتايج المپياد جهاني زيست شناسي 2014
محمد حسين سرفراز نقره
آيدا كماليان. برنز
ندا كمندي برنز
كاوه سامع برنز

البته لازم به ذكر است اين نتايج موثق نيست و طبق گفته هاي بچه هاي خوابگاه باشگاه است كه با دوستانشان در تيم تماس دارند.

با آرزوي موفقيت براي اين عزيزان و٤ طلاي ديگر كه در تيم حضور نداشتند همچنين به اميد نتايج بهتر در سالهاي آينده.
 

m.rabiee

Active Member
ارسال ها
104
لایک ها
94
امتیاز
28
#2
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

نتايج المپياد جهاني زيست شناسي 2014
محمد حسين سرفراز نقره
آيدا كماليان. برنز
ندا كمندي برنز
كاوه سامع برنز

البته لازم به ذكر است اين نتايج موثق نيست و طبق گفته هاي بچه هاي خوابگاه باشگاه است كه با دوستانشان در تيم تماس دارند.

با آرزوي موفقيت براي اين عزيزان و٤ طلاي ديگر كه در تيم حضور نداشتند همچنين به اميد نتايج بهتر در سالهاي آينده.
اين ها به ترتيب رتبشونه؟؟؟
 

`Rick

New Member
ارسال ها
61
لایک ها
35
امتیاز
0
#4
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

سلام.
ترتیب رتبشونو نمیدونی دوست عزیز.
 
ارسال ها
10
لایک ها
23
امتیاز
0
#6
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

با سلام
آخرین خبر اینکه دیتا انتری یه اشکالاتی داشته و حتی سرتیفیکیتها رو پس گرفته بودند. اما تا این لحظه مدالها تغییری نکرده و ترتیب هم اینه

1-سرفراز
2-کمالیان
3-سامع
4-کمندی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

Alice

New Member
ارسال ها
154
لایک ها
189
امتیاز
0
#7
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

با سلام
آخرین خبر اینکه دیتا انتری یه اشکالاتی داشته و حتی سرتیفیکیتها رو پس گرفته بودند. اما تا این لحظه مدالها تغییری نکرده و ترتیب هم اینه

1-سرفراز
2-کمالیان
3-سامع
4-کمندی
موفق باشن
رتبه ی ایران چند شده؟
 
ارسال ها
10
لایک ها
23
امتیاز
0
#8
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

موفق باشن
رتبه ی ایران چند شده؟
هنوز رسما اعلام نشده.اما نتیجه قابل پیش بینی بود. زیرا اگر به سایت www.ibo20014.org و سوابق مدالی کشورهای شرکت کننده مراجعه کنید متوجه میشوید که بیش از 90% طلاها در ادوار گذشته متعلق به کشورهای آسیای شرقی میباشد (بعنوان مثال سنگاپور سالیان متمادی است که 4 طلا را درو میکند و اگر کشوری مانند آمریکا هم طلا میبرد به خاطر مهاجرین و اتباع آسیای شرقی آن هست).
توجه داشته باشید که امسال از بد شانسی بچه ها میزبان اندونزی بوده که جزو کشورهای آسیای شرقی بوده و نحوه سوالات تئوری بیشتر حفظی و عملی هم از لحاظ فیزولوژی جانوری و گیاهی منطبق با اقلیم آسیای شرقی بوده است.که عموما برای بچه های تیم ناشناخته هست.
در حالی که سوالات و شرایط سال قبل که درکشور سویس برگزار شد انطباق بیشتری با شرایط ایران و شرایط استاندارد جهانی داشته است.
و غیر استاندارد بودن شرایط امسال همین بس که کشور اندونزی بعنوان میزبان امسال 3 طلا وا نقره رده بالا درو کرد در حالی که سالیان پیش فقط یک طلا داشته. در شرایط استاندار نباید بین سالهای پیش تا امسال اینهمه اختلاف رتبه باشد.
دوستان همه این موارد را گفتم تا مبادا بخواهید تیم امسال را با تیم سال قبل مقایسه و نتیجه گیری کنید.شرایط در هر سال متفاوت است و یادمان باشد که امثال سامع (نقره)، کمالیان(نقره)، سرفراز(فکر کنم برنز) 2 سال قبل بوده اند و رقیبان سرسخت طلاهای آن دوره.
و با عرض معذرت بگویم که ما در جایگاهی نیستیم که بخواهیم در مورد این شایستگان وطن اظهار نطر کنیم.( حداقل خودم و چنانچه دوست عزیزی یافت میشود که این حق را به خود میدهد لطف نماید و رده علمی خود را هم عنوان کند).
یادمان باشد مدال در رده جهانی در هر رنگی ارزشمند است و آرزوی هر خانواده ای هست داشتن این افتخار آفرینان.
به نوبه خوذم به این دوستان و خانواده عزیزشان خسته نباشید میگویم و ضمن آرزوی موفقیتهای بیشتر ، به همشون تبریک میگم.
 
ارسال ها
48
لایک ها
56
امتیاز
0
#10
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

سلام و خسته نباشید....یک نکته ای رو خواستم یادآوری کنم المپیاد همیشه و در تمام مراحل با چاشنی شانس همراهه...این که نتیجه ی یک تیم نسبت به سال قبلش ضعیف تر باشه خدای ناکرده نباید حمل بر ضعیف تر بودن اعضای اون تیم نسبت به سال قبلش باشه...البته هنوز نتایج موثق المپیاد جهانی اعلام نشده و ما همچنان آرزومندیم که تیم ایران بهترین نتیجه رو به دست بیاره ولی در هر حال هر نتیجه ای که به دست بیاد برای همه قابل قبوله ...همه ی این دوستان تلاششونو کردن و رنگ مدال صرفا یه نتیجه گیری ظاهری از سوادشونه...:)
 
ارسال ها
1,240
لایک ها
2,256
امتیاز
0
#11
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

امسال طلا ندادیم....واقعا چرا؟؟؟؟؟؟ :12::12::12::12:
چرا...چرا....چرا.... کاش میشد که یه جور دیگه بشه....از اولشم حس میکردم اینجوری میشه... :(
+تشکر از زحمات این نمایندگان عزیز :)
 

FPasha

New Member
ارسال ها
62
لایک ها
128
امتیاز
0
#12
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

امسال طلا ندادیم....واقعا چرا؟؟؟؟؟؟ :12::12::12::12:
چرا...چرا....چرا.... کاش میشد که یه جور دیگه بشه....از اولشم حس میکردم اینجوری میشه... :(
+تشکر از زحمات این نمایندگان عزیز :)
سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیاد جهانی زیست شناسی با اشاره به اشتباهات محرزی که در این دوره از المپیاد بوجود آمده است، گفت: متاسفانه به دلیل میزبانی غیر علمی اندونزی، مدالهای دانش آموزان جابجا توزیع شد و هنوز در انتظار اعلام نتایج نهایی از سوی کمیته جهانی المپیاد هستیم.
محمد کرام الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دوره از المپیاد جهانی زیست شناسی به میزبانی کشور اندونزی در جزیره بالی برگزار شد. ایران تاکنون در 16 دوره این المپیاد شرکت کرده است و نتایج بسیار خوبی هم بدست آورده است.
وی که تاکنون در بیش از 13 دوره به عنوان داور و سرپرست شرکت کرده است، با اشاره به مشکلات بوجود آمده در این دوره از المپیاد گفت: متاسفانه میزبان یک سیستم کامپیوتری که امتحان خودش را پس نداده بود در این دوره به کار گرفتند که همین مسئله باعث شد که دیتا و داده های نتایج آزمون ها را جابه جا اعلام کند. وقتی جشن پایانی برگزار شد و مدال ها توزیع شد ما در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که اتفاق غیر عادی رخ داده است.
کرام الدینی گفت: تیم ایران که بسیار نتایج خوبی از آن انتظار می رفت ناگهان با رتبه و مدال دیگر و غیر قابل انتظار مواجه شد و پس از مدتی متوجه شدیم که سایر تیم های مطرح هم همین مشکل را دارند و دانش آموزانی که انتظار می رفت طلا بگیرند برنز گرفتند و آنهایی که رتبه های پایین داشتند مدال رنگین گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمان متاسفانه کمیته مسابقات پیش بینی نکرده بود که اگر کشور میزبان نتواند نتایج را اعلام کند باید چه کرد. در نهایت کمیته اصلی المپیاد جهانی زیست شناسی با توجه به اعتبار این المپیاد جلسه ای تشکیل داد تا در این باره تصمیم گیری کند. عده ای عنوان کردند که اگر بخواهیم مدال ها را پس بگیریم از نظر روانشناسی تاثیر بدی بر روی دانش آموزان می گذارد اما عده ای دیگر استدلال کردند که وقتی یک پولی به اشتباه به یک حساب دیگر می رود مسئله روانشناسی مطرح نیست و آن مال باید به صاحب اصلی برگردد.
سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیاد جهانی زیست شناسی افزود: سرانجام کشور میزبان به اشتباه خود پی برد و تصمیم گرفت مدال ها را پس بگیرد که در این میان برخی از تیم ها به کشورهای خود بازگشته بودند و دیگر امکان بازپس گیری مدال ها نبود اما از سایر تیم های حاضر مدال و گواهی مدال را گرفتند. در نهایت مقرر شد که کمیته راهبری المپیاد جهانی مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد و نمره ها را دوباره بررسی می کنند و نتایج به جای اعلام میزبان از سوی کمیته اصلی المپیاد جهانی زیست شناسی اعلام خواهد شد.
وی درباره نتایج احتمالی تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این دوره از مسابقات المپیاد جهانی زیست شناسی گفت: پیش بینی ما است که تیم ایران موفقیت خوبی را کسب کرده است و سه مدال رنگین هم خواهد داشت. از سوی دیگر دانش آموزان ما تلاش زیادی کرده بودند و به دلیل مشکلات پیش آمده بسیار ناراحت شدند چون انتظار داشتند حداقل نتایج کار خود را ببینند. اما در مقابل کشورهایی که تنها برای شرکت در المپیاد آمده بودند این نحوه اعلام نتایج برای شان مهم نبود.
کرام الدینی یادآور شد: بهترین نتیجه ایران در المپیادهای جهانی زیست شناسی در دوره گذشته در سوئیس با دو طلا و دو نقره رقم خورده است.


دستاورهای دانش‌آموزان ایران در 15 دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی:
1999دهمین دوره سوئد دو نقره و یک برنز
2000 یازدهمین دوره ترکیه دو نقره و یک برنز
2001 دوازدهمین دوره بلژیک یک طلا، دو نقره و یک برنز
2002 سیزدهمین دوره لتونی دو نقره و دو برنز
2003 چهاردهمین دوره روسیه سفید سه نقره و یک برنز
2004 پانزدهمین دوره استرالیا یک نقره و دو برنز
2005 شانزدهمین دوره چین سه نقره و یک برنز
2006 هفدهمین دوره آرژانتین سه نقره و یک برنز
2007 هجدهمین دوره کانادا چهار نقره
2008 نوزدهمین دوره هندوستان دو نقره و دو برنز
2009 بیستمین دوره ژاپن یک طلا و سه نقره
2010 بیست و یکمین دوره کره جنوبی سه نقره و یک برنز
2011 بیست و دومین دوره تایوان دو نقره و دو برنز
2012 بیست و سومین دوره سنگاپور سه نقره و یک برنز
2013 بیست و چهارمین دوره سوئیس دو طلا و دو نقره
منبع:خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
ارسال ها
1,240
لایک ها
2,256
امتیاز
0
#13
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیاد جهانی زیست شناسی با اشاره به اشتباهات محرزی که در این دوره از المپیاد بوجود آمده است، گفت: متاسفانه به دلیل میزبانی غیر علمی اندونزی، مدالهای دانش آموزان جابجا توزیع شد و هنوز در انتظار اعلام نتایج نهایی از سوی کمیته جهانی المپیاد هستیم.
محمد کرام الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دوره از المپیاد جهانی زیست شناسی به میزبانی کشور اندونزی در جزیره بالی برگزار شد. ایران تاکنون در 16 دوره این المپیاد شرکت کرده است و نتایج بسیار خوبی هم بدست آورده است.
وی که تاکنون در بیش از 13 دوره به عنوان داور و سرپرست شرکت کرده است، با اشاره به مشکلات بوجود آمده در این دوره از المپیاد گفت: متاسفانه میزبان یک سیستم کامپیوتری که امتحان خودش را پس نداده بود در این دوره به کار گرفتند که همین مسئله باعث شد که دیتا و داده های نتایج آزمون ها را جابه جا اعلام کند. وقتی جشن پایانی برگزار شد و مدال ها توزیع شد ما در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که اتفاق غیر عادی رخ داده است.
کرام الدینی گفت: تیم ایران که بسیار نتایج خوبی از آن انتظار می رفت ناگهان با رتبه و مدال دیگر و غیر قابل انتظار مواجه شد و پس از مدتی متوجه شدیم که سایر تیم های مطرح هم همین مشکل را دارند و دانش آموزانی که انتظار می رفت طلا بگیرند برنز گرفتند و آنهایی که رتبه های پایین داشتند مدال رنگین گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمان متاسفانه کمیته مسابقات پیش بینی نکرده بود که اگر کشور میزبان نتواند نتایج را اعلام کند باید چه کرد. در نهایت کمیته اصلی المپیاد جهانی زیست شناسی با توجه به اعتبار این المپیاد جلسه ای تشکیل داد تا در این باره تصمیم گیری کند. عده ای عنوان کردند که اگر بخواهیم مدال ها را پس بگیریم از نظر روانشناسی تاثیر بدی بر روی دانش آموزان می گذارد اما عده ای دیگر استدلال کردند که وقتی یک پولی به اشتباه به یک حساب دیگر می رود مسئله روانشناسی مطرح نیست و آن مال باید به صاحب اصلی برگردد.
سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیاد جهانی زیست شناسی افزود: سرانجام کشور میزبان به اشتباه خود پی برد و تصمیم گرفت مدال ها را پس بگیرد که در این میان برخی از تیم ها به کشورهای خود بازگشته بودند و دیگر امکان بازپس گیری مدال ها نبود اما از سایر تیم های حاضر مدال و گواهی مدال را گرفتند. در نهایت مقرر شد که کمیته راهبری المپیاد جهانی مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد و نمره ها را دوباره بررسی می کنند و نتایج به جای اعلام میزبان از سوی کمیته اصلی المپیاد جهانی زیست شناسی اعلام خواهد شد.
وی درباره نتایج احتمالی تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این دوره از مسابقات المپیاد جهانی زیست شناسی گفت: پیش بینی ما است که تیم ایران موفقیت خوبی را کسب کرده است و سه مدال رنگین هم خواهد داشت. از سوی دیگر دانش آموزان ما تلاش زیادی کرده بودند و به دلیل مشکلات پیش آمده بسیار ناراحت شدند چون انتظار داشتند حداقل نتایج کار خود را ببینند. اما در مقابل کشورهایی که تنها برای شرکت در المپیاد آمده بودند این نحوه اعلام نتایج برای شان مهم نبود.
کرام الدینی یادآور شد: بهترین نتیجه ایران در المپیادهای جهانی زیست شناسی در دوره گذشته در سوئیس با دو طلا و دو نقره رقم خورده است.


دستاورهای دانش‌آموزان ایران در 15 دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی:
1999دهمین دوره سوئد دو نقره و یک برنز
2000 یازدهمین دوره ترکیه دو نقره و یک برنز
2001 دوازدهمین دوره بلژیک یک طلا، دو نقره و یک برنز
2002 سیزدهمین دوره لتونی دو نقره و دو برنز
2003 چهاردهمین دوره روسیه سفید سه نقره و یک برنز
2004 پانزدهمین دوره استرالیا یک نقره و دو برنز
2005 شانزدهمین دوره چین سه نقره و یک برنز
2006 هفدهمین دوره آرژانتین سه نقره و یک برنز
2007 هجدهمین دوره کانادا چهار نقره
2008 نوزدهمین دوره هندوستان دو نقره و دو برنز
2009 بیستمین دوره ژاپن یک طلا و سه نقره
2010 بیست و یکمین دوره کره جنوبی سه نقره و یک برنز
2011 بیست و دومین دوره تایوان دو نقره و دو برنز
2012 بیست و سومین دوره سنگاپور سه نقره و یک برنز
2013 بیست و چهارمین دوره سوئیس دو طلا و دو نقره
منبع:خبرگزاری مهر :: Mehr news agency
من که به نظرم این یک چیزی که نوشتین فقط یک مسئله مطبوعاتیه ! :) !
وگرنه ibo انقدری الکی نیس که مدالارو جابجا بدن:4:!!!!
کاش ما قبول بکنیم که ضعیف کار کردیم....
ایمدوارم سال های بعد قوی تر کار بکنیم :)
و اینکه چون سال های قبل بچه های ایران خوب کار کردن دلیل نمیشه که قرار باشه هر سال خوب کار کنن !
در کل اینکه 2014 هم گذشت و ما منتظریم ببینیم دوره 17عیا چیکار میکنن :)
ببینیم مث دوره 15 گل میکارن یا نه :)
هر چند که بچه های امسال واقعا زحمت خیلی زیادی کشیدن و منم ازشون بسیار بسیار ممنونم :)
ولی من تیم 2013 رو خیلی بیشتر دوس داشتم محشر بودن بچه هاش :)
 

E.Shiri

New Member
ارسال ها
11
لایک ها
18
امتیاز
0
#14
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

ظاهرا توی بررسی آخر آقای کاوه سامع مدال طلا و آقای سرفراز و خانم ها کمندی و کمالیان مدال برنز گرفته اند!!
 

FPasha

New Member
ارسال ها
62
لایک ها
128
امتیاز
0
#15
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

من که به نظرم این یک چیزی که نوشتین فقط یک مسئله مطبوعاتیه ! :) !
وگرنه ibo انقدری الکی نیس که مدالارو جابجا بدن:4:!!!!
کاش ما قبول بکنیم که ضعیف کار کردیم....
ایمدوارم سال های بعد قوی تر کار بکنیم :)
و اینکه چون سال های قبل بچه های ایران خوب کار کردن دلیل نمیشه که قرار باشه هر سال خوب کار کنن !
در کل اینکه 2014 هم گذشت و ما منتظریم ببینیم دوره 17عیا چیکار میکنن :)
ببینیم مث دوره 15 گل میکارن یا نه :)
هر چند که بچه های امسال واقعا زحمت خیلی زیادی کشیدن و منم ازشون بسیار بسیار ممنونم :)
ولی من تیم 2013 رو خیلی بیشتر دوس داشتم محشر بودن بچه هاش :)
برادر من اصلا شما اون خبر رو كامل خوندي كه ببيني چي نوشته؟؟؟؟؟:)
كاملا مشهوده كه اندونزي چقدر بي نظم عمل كرده …اين موضوع هم ربطي هم به مطبوعات و اينكه ما ضعيف كار كرديم نداره…قرار بوده 5 روز پيش مدال هارو بدن و بعدشم بچه ها فرداش برن سر خونه زندگيشون…منتها تا روز پيش بچه ها بلاتكليف بودند…سرتيفيكيتها رو پس گرفته بودند…و تازه ديروز ليست جديدي از مدال ها اعلام شد كه طبق گفته ي آقاي ساعي دهقان آقاي سامع طلا و بقيه برنز شده بودن…ولي بازهم جاي اعتراض وجود داره و اين نتايج هنوز قطعي نيست و تازه نتايج رو به طور رسمي ٢،٣ روز ديگه اعلام مي كنن!!!!
اين رو قبول دارم چون سال های قبل بچه های ایران خوب کار کردن دلیل نمیشه که قرار باشه هر سال خوب کار کنن ولي اين حمل بر اين نميشه كه بگيم بچه هاي امسال خوب كار نكردند… سبك سوالات و ميزان انطباق اون ها با معيار هاي جهاني به ميزان قابل توجهي حداقل توي زيست در نتايج تاثير داره … به هر حال انشالله هميشه و در تمام مراحل زندگي موفق باشند و به اميد اينكه در ادوار بعدي كمتر از اين بي نظمي ها به چشم بخوره…
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
ارسال ها
1,240
لایک ها
2,256
امتیاز
0
#16
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

برادر من اصلا شما اون خبر رو كامل خوندي كه ببيني چي نوشته؟؟؟؟؟:)
كاملا مشهوده كه اندونزي چقدر بي نظم عمل كرده …اين موضوع هم ربطي هم به مطبوعات و اينكه ما ضعيف كار كرديم نداره…قرار بوده 5 روز پيش مدال هارو بدن و بعدشم بچه ها فرداش برن سر خونه زندگيشون…منتها تا روز پيش بچه ها بلاتكليف بودند…سرتيفيكيتها رو پس گرفته بودند…و تازه ديروز ليست جديدي از مدال ها اعلام شد كه طبق گفته ي آقاي ساعي دهقان آقاي سامع طلا و بقيه برنز شده بودن…ولي بازهم جاي اعتراض وجود داره و اين نتايج هنوز قطعي نيست و تازه نتايج رو به طور رسمي ٢،٣ روز ديگه اعلام مي كنن!!!!
اين رو قبول دارم چون سال های قبل بچه های ایران خوب کار کردن دلیل نمیشه که قرار باشه هر سال خوب کار کنن ولي اين حمل بر اين نميشه كه بگيم بچه هاي امسال خوب كار نكردند… سبك سوالات و ميزان انطباق اون ها با معيار هاي جهاني به ميزان قابل توجهي حداقل توي زيست در نتايج تاثير داره … به هر حال انشالله هميشه و در تمام مراحل زندگي موفق باشند و به اميد اينكه در ادوار بعدي كمتر از اين بي نظمي ها به چشم بخوره…
من زیاد از شرایط اندونزی خبر ندارم متاسفانه :) حالا امیدوارم اگر هم اشتباهی صورت گرفته باعث اختلاف خیلی زیاد نتایج با نمرات نشه..... :(
 
ارسال ها
517
لایک ها
841
امتیاز
0
#17
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

نتایج رسمی به ترتیب الفبا:

طلا:

کاوه سامع

برنز:

محمد حسین سرفراز
آیدا کمالیان
ندا کمندی


موفق باشید،

س.ا.
 

Peyman-M

New Member
ارسال ها
138
لایک ها
107
امتیاز
0
#18
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

تبریک میگم به کاوه موفقیت بزرگی رو کسب کرد
 

saba75

New Member
ارسال ها
459
لایک ها
1,143
امتیاز
0
#19
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

ضایع ست به یکی فقط تبریک میگید!

از طرف همه ی بچّه های آیریسکی ، به چهارتا بچه های زیستی تبریک میگم :) اَحسَنت !:65:
 

MHD ReZa

New Member
ارسال ها
258
لایک ها
231
امتیاز
0
#20
پاسخ : نتايج المپياد جهاني 2014

تیمی که رضا و مسعود توش نباشن و طلا 7 و 8 رو بردارن ببرن بهتر از اینم توش در نمیاد
امان از دست باشگاه و سیاست هاش
بیخیال:23:
ممنون از اطلاع رسانی
 
بالا